Ja dat zag ik ook even vlak na de winst. Kan zijn dat ze gewoon overwhelmed was maar dacht ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij had het gezicht van zijn vrouw gezien dat al heel de uitzending op onweer stond...
Ik kreeg geen beelden jullie wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef Willewa het volgende:
Nog even live volgen op instagram. Wat een leuke groep toch weer uiteindelijk.
Ja toppie, ik zag het.. thnxquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is het ook
op insta gaat het verder
er moet een groepsfoto gemaakt worden
Ja gewoon ff hun instagram opzoeken en op profielfoto klikkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik kreeg geen beelden jullie wel?
Tuurlijk, die schrikt zich de tering en wordt geleefd op dat moment, van alle kanten wordt er aan 'm getrokken, presentatie, Ashley, fotograaf, Ashley, z'n gezin, Ashley, nog een foto, Ashley, andere oud bewoners, Ashley, fotoke, je kent het welquote:
1 auto?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:26 schreef mario390 het volgende:
in brasil gaan somige met en auto
naar huis
hier kreegt niet ,al 2de wat pff
wat sneeuu
ja op de live van bb zelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik kreeg geen beelden jullie wel?
Ja, viel wel op inderdaad! Maar goed dat hij won voor hem, want hij had anders zeker een pak slaag gehad afgaande op haar blikken!@quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij had het gezicht van zijn vrouw gezien dat al heel de uitzending op onweer stond...
ja ik bedoel de dequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 auto?
Glenn kan nu 2 Dacia's kopen.
Kwartiertje extra inboeken was toch geen probleem geweest als je de rest van de programmering bekijkt iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
Vuurwerk nu bij Glenn zo jammer dat ze dit niet in de uitzending lieten zien
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef B00STER het volgende:
Dankjewel aan iedereen die een normale, positieve (en ook de kritische) bijdrage heeft geleverd aan dit seizoen op BB FOK! En nogmaals speciale dank aan @:Dotteke, ik doe het haar niet na.
ashley stond redelijk achteraanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tuurlijk, die schrikt zich de tering en wordt geleefd op dat moment, van alle kanten wordt er aan 'm getrokken, presentatie, Ashley, fotograaf, Ashley, z'n gezin, Ashley, nog een foto, Ashley, andere oud bewoners, Ashley, fotoke, je kent het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |