Geen dank, graag gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Giggio het volgende:
Gefeliciteerd Den Glenn![]()
Lieve Cossers, was een gezellig seizoen met jullie![]()
Geniet de komende 9 maanden van de rust en wie weet tot BB25![]()
zal even afkicken worden - heb nu een SL voor 9 maanden geloof ik
@:Dotteke: dank voor je leiding en ons af en toe tot de orde roepen![]()
Oh, de sarcasme smile vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ashley stond redelijk achteraanHet was eerder Alice en de andere heren die hem om de schouders namen
Mazzel voor haar, anders zou ze de rest van haar leven het vriendinnetje van zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn gaat nu de droom van z'n vrouw waarmaken!
Er werden een aantal dikke spoilers in het tv topic gedropt. En als je dat benoemde kreeg je de volle laag van COSsers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Dank jullie allemaal ook voor het niet-spoileren in het TV-topic. Het werd zeer gewaardeerd.
Dank je, graag gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke bedankt voor al je harde werk weer dit seizoen
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke bedankt voor al je harde werk weer dit seizoen
Het viel erg mee vergeleken met eerdere jaren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Er werden een aantal dikke spoilers in het tv topic gedropt. En als je dat benoemde kreeg je de volle laag van COSsers.
Ja Dot bedanktquote:
Op die live stond ze samen met karen naast Glenn op de foto. Ik denk dat ik toch ook maar instagram ga aanmaken elke keer gedoe om via dochters te kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ashley stond redelijk achteraanHet was eerder Alice en de andere heren die hem om de schouders namen
ja keken bijna 10.000 mensen dan zou je toch wel live moeten blijven eigenlijk ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zo zonde dat het op TV afgeraffeld moet worden, die insta is nu ook klaar, was eigenlijk ook vrij kort, had er best ingepast kunnen worden.
quote:
thnx lief van julliequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Dot bedanktIk vind dat je dat heel netjes gedaan hebt.
Oh ben je vorig jaar vergeten, Bart jason en die vrouw met dat hele lange haarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:32 schreef Lrod01 het volgende:
Zegt wel veel over dit seizoen dat de 3 meest saaie mensen 1e, 2e en 3e worden, ondanks ik het Glenn enorm gun want het is verder een eerlijke gast met een hart van goud. Maar dit was tot nu toe echt by far het slechtste seizoen qua games en casting. Hopen op een beter seizoen volgend jaar. Tot ziens.
Thnx jij ook bedankt We hebben het leuk gehad in de SC ook tot volgend jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Lieve Cossers reuze bedankt voor de gezelligheid, zal nog paar daagjes misschien binnenwippen haha maar op tot volgens seizoen nu alweer zin in eigenlijk![]()
![]()
![]()
@:Dotteke bedankt voor een net en overzichtelijke cos, en reuze gezellig en gelachen met je ook![]()
en de haters hoop dat jullie de inlog kwijtraken![]()
whahahha
![]()
Jacqueline? Jolienquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ben je vorig jaar vergeten, Bart jason en die vrouw met dat hele lange haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |