Hmm...quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
@ de lieve TT's!
Ik haat jullie allemaal tot op het bot, stuk voor stuk!
Hier word enkel liefde getolereerd!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier word enkel liefde getolereerd!
Liefdequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier word enkel liefde getolereerd!
Ja ik wist wel dat de glitter in de smaak zou vallen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ....
@:greysbones kijk wat een liefde
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef maily het volgende:
@:Lovely ben begonnen aan Midsommernatt
Weer een serie met een zwangerschapstest
Mailyquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ....
@:greysbones kijk wat een liefde
Gruwelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
Godskolere, Mini-ToT is echt drijf- en drijfnat van de waterkanonnen!
Ik zie echt geen droog stukje meer van zijn kleren!
quote:
Ahwquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
Ja hij was helemaal overstuur. Naar binnen gehaald en onder een warme douche gezet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]En hij zit nu lekker in z'n pyjama....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R&P?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
@:kree heeft moeite met het vinden van een sc in dit grote boze forum.
Ik help m ff
Als je wil gaan haten of een fittie wil gaan bouwen hoepel je maar op naar KLB!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je wil gaan haten of een fittie wil gaan bouwen hoepel je maar op naar KLB!
Of open er een topic over!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je wil gaan haten of een fittie wil gaan bouwen hoepel je maar op naar KLB!
Naar mijn weten mag dat ook nog altijd in KLBquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of open er een topic over!
Op een topique in KLB met de tekst:quote:
quote:Klacht: ik mag niet meer haten in ONZ SC. Kut klacht lijkt mij vrij duidelijk!
Ik stond op het punt het te gaan doen, maar dan krijg je gelijk een invasie van onwelriekend volk hier!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Klacht: ik mag niet meer haten in ONZ SC. Kut klacht lijkt mij vrij duidelijk!
Vervang ONZ SC dan met een SC in een andere SUBquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond op het punt het te gaan doen, maar dan krijg je gelijk een invasie van onwelriekend volk hier!![]()
[CRE] ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vervang ONZ SC dan met een SC in een andere SUB![]()
Zie mijn edit van vorige postquote:
Ja dat volk is 1 op 1 het zelfde!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
Edit: doe maar VBL SC, vinden ze vast niet erg daar!![]()
Precies, hebben die ook weer wat te doen op een zaterdag avond door zichzelf te beschuldigen en ziekenquote:
Eerste reactie:quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een topique in KLB met de tekst:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, hebben die ook weer wat te doen op een zaterdag avond door zichzelf te beschuldigen en zieken![]()
Wel eerst dat lijk opgraven.quote:
Klein Chemisch Afval denk ik zo, met die plastic neus van 'm!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel eerst dat lijk opgraven.
Of ligt ie bij het schroot?
Was dat het enige wat plastic was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klein Chemisch Afval denk ik zo, met die plastic neus van 'm!
Oh wacht, z'n jukbenen en kin idd ook nog!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was dat het enige wat plastic was?
quote:
Klagen over tetten?!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook nog eens over tetten klagen, wat een kasthomo!
Ja zoals ik net zei:quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klagen over tetten?!
BURN THE HERETIC!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als hij niet van tetten houdt, heeft hij in zijn geloofskringen wel een probleem; Den Heere houdt niet zo van dat soort heren.
SPILL THE BLOOD OF HEATHENS!quote:
Het vuurtje van Dante?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPILL THE BLOOD OF HEATHENS!
Je kent de game?!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had het idee dat het een boek en een schilderij was!
Ah!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een game op gebaseerd (Dante's Inferno) waarin Dante ipv een dichter een kruisvaarder is en door de negen cirkels van de hel gaat. Maar van die game heb ik de quote
Ik nog elke dagquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Nee ik game al zeker 10 jaar niet meer, behalve wat clickers op m'n mobiel.
Maily snapt hetquote:
I know, maar ik neig er te veel tijd aan te spenderen, dus dan maar gewoon helemaal niet meer aanraken.quote:
Er is genoeg om over te klagen als we het over vrouwen hebben, maar de tetten horen daar niet bijquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook nog eens over tetten klagen, wat een kasthomo!
Even gereageerdquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar ik neig er te veel tijd aan te spenderen, dus dan maar gewoon helemaal niet meer aanraken.
Heb nu andere prioriteiten!
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Masberum in het FB topics
Moet op mijn handen zitten
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
Als Masberum je moet verdedigen is het wel ÉCHT erg gesteld!
Uhm, nee. Met zijn historie echt niet, omdat het ook wat dichtbij huis raakt.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhm, nee. Met zijn historie echt niet, omdat het ook wat dichtbij huis raakt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Die ga ik op een veilig moment even luisteren
Maily is fanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
omg ...... en dat liedje van ping en pong
tegen masberum!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dat ik me nog zo inhoud!
Op zich mag ik Kree toch nog wel, maar hij kan ongelooflijk lang door blijven zeiken over talloze onzinnige onderwerpen.
Heeft met z'n dronken kloten een muurtje geramd met z'n auto en blijft maar miepen over dat het oneerlijk is dat iemand daar de politie voor gebeld heeft en hij zijn rijbewijs is kwijtgeraakt.
Liep een hele tijd te doen alsof hij kanker had en.....oh wacht, dat was iemand anders.
Jammer, ik had het laten staan.quote:
Dat zou een hele shitstorm los hebben laten komen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jammer, ik had het laten staan.
Oh ik moet ECHT op mijn handen zitten nu. Het wordt steeds moeilijker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou een hele shitstorm los hebben laten komen!
Oh wacht, hij reageert dus hij zal het vast gelezen hebben!
Ik snap je!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik moet ECHT op mijn handen zitten nu. Het wordt steeds moeilijker.
Dit wordt nog watquote:
Ik zit hier echt bijna hardop te lachen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit wordt nog wat
De mods doen leuk mee
Straks kun je niet meer slapenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier echt bijna hardop te lachen!Krijg er te veel energie van zo op de latere avond!
Kijk maar eens in FBquote:
Als je maar geen rare FB topics gaat openen, die gooi ik wel gewoon op slot hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet straks net zo hard als Kree aan de zuip om nog te kunnen slapen!
Jaquote:
* TheStigsDutchCousin lijstje weer opbergtquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je maar geen rare FB topics gaat openen, die gooi ik wel gewoon op slot hoor
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je maar geen rare FB topics gaat openen, die gooi ik wel gewoon op slot hoor
En je hebt Masberum.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt triest
En je hebt TRIEST
En je hebt Kreequote:
Wel in de lijn der Foks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je hebt Kree
Die een dergelijk topic opent
Ik vind wel dat @SwJ nu een medaille verdientquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel in de lijn der Foks.
1? Hij verdient een trofee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind wel dat @:Swj nu een medaille verdient
Tis wel een lamme lijdt de blinde topicquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1? Hij verdient een trofee.
Nogal jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een lamme lijdt de blinde topic![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Hier vallen zeker geen punten te behalen?
Sterker nog: dat 4-letterige woord van dat topic is hier zwaar taboe!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIJKT 40+ WELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de caps
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LIJKT 40+ WEL
Hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de caps
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hoi jijquote:
DTSquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: dat 4-letterige woord van dat topic is hier zwaar taboe!Ik zie overeenkomsten met deo 40+ SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb een grotendeels geweldige dag achter de rug en dit is een heerlijke afsluiter zo!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n topic op de zaterdagavond
quote:
#SupportForSwJquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
Maar we moeten wel SwJ steunen
In deze zware tijd
Dat klinkt goed, het was dan ook een heerlijk weertje, ik heb heerlijk met een ereader buiten gehangenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een grotendeels geweldige dag achter de rug en dit is een heerlijke afsluiter zo!
#MeSwJquote:
Morgen de kerkdienst weer livequote:
Dacht al, zit ie vast dan?quote:
Ik heb mijn zoontje leren fietsen zonder zijwieltjes!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, het was dan ook een heerlijk weertje, ik heb heerlijk met een ereader buiten gehangen
Oh zit ik hierquote:
Ho ho, je kan ook te ver gaan he!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal
SwJ als ui nemen
Als het voor hem ook goede avond is misschien wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht al, zit ie vast dan?
Ik denk er nog even overquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal
SwJ als ui nemen
Even bellen, moment.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het voor hem ook goede avond is misschien wel.
Nee ik had ook de e-reader op balkon vandaagquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het voor hem ook goede avond is misschien wel.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, je kan ook te ver gaan he!
Zonder zijwieltjes, dat is voor een vader best een hele uitputtingsslagquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoontje leren fietsen zonder zijwieltjes!Hij kon er geen genoeg van krijgen!
Tussendoor ff een supersoaker gekocht omdat een buurmeisje er 2 had, en het werd een enorm watergevecht hier op straat, ook met de moeder van dat meisje!
Een centraal topic met dat als titelquote:
Goede avond dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even bellen, moment.
Hmm, neemt niet op.
Ligt eraan in welke context.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder zijwieltjes, dat is voor een vader best een hele uitputtingsslag
En supersoakers zijn leuk voor alle leeftijden.
Ja op een gegeven moment was hij enorm prikkelbaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder zijwieltjes, dat is voor een vader best een hele uitputtingsslag
En supersoakers zijn leuk voor alle leeftijden.
Laat jouw supersoaker maar veilig achter slot en gulp zittenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.
Lekker, ben je ook ingedut?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had ook de e-reader op balkon vandaag
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat jouw supersoaker maar veilig achter slot en gulp zitten
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.
Nee dat lukt me nooit overdag gelukkig, moet ik weer wakker wordenquote:
Zal ik dat maar doen dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat jouw supersoaker maar veilig achter slot en gulp zitten
Lijkt me wel verstandig voor we hier ook een wedstrijdje krijgen wie het verst kan spuiten ermeequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik dat maar doen dan?
Klopt, ik moet de rest ook een kans geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig voor we hier ook een wedstrijdje krijgen wie het verst kan spuiten ermee
Als ik lees val ik altijd in slaap, niet in een diepe slaap, maar net een beetje onder de oppervlakte, dat je wel je omgeving nog een beetje hoortquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lukt me nooit overdag gelukkig, moet ik weer wakker worden
Zullen wij dan maar de rol van jury op ons nemen zodat de rest ook kans heeft op eren metaal?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, ik moet de rest ook een kans geven.
Lijkt me een goed idee!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar de rol van jury op ons nemen zodat de rest ook kans heeft op eren metaal?
Nou. Dat.quote:
Sal- oh als je zo gaat beginnenquote:
Jah, wat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sal- oh als je zo gaat beginnen
Nog 1 enkele ziel danquote:
Some say...quote:Op zondag 14 april 2024 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, Daar is de TheStigsDutchCousin ....
....he wears wooden shoes while smoking a joint inside his helmet when he buys tulips and cheese....quote:
ToTGodquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
....he wears wooden shoes while smoking a joint inside his helmet when he buys tulips and cheese....
Dat zou een flinke aanslag aan de binnenkant van je vizier opleveren!quote:
Others say he drinks petrol as coffee for just that bit of extra speed when he crosses the Hammerhead.quote:Op zondag 14 april 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Some say..... his engine runs on coffee
Haha, is die serie wel leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef maily het volgende:
@:Lovely ben begonnen aan Midsommernatt
Weer een serie met een zwangerschapstest
Foutquote:Op zondag 14 april 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Some say..... his engine runs on coffee
quote:Op zondag 14 april 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou een flinke aanslag aan de binnenkant van je vizier opleveren!
Aan de andere kant: optimaal gebruik van de THC, alles zo in de helm opvangen en inhaleren!
Sallyquote:
Lovelyquote:
Stigkequote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fout
Ongelode benzine
[..]
[..]
Sally
[..]
Lovely
quote:
Mailyquote:Op zondag 14 april 2024 10:48 schreef maily het volgende:
[..]
Vond het toch 'n beetje tegenvallen .... maar heb 'm wel afgekeken.
Mailyquote:Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef maily het volgende:
Bijna etenstijd.
Hier kip en rijst en groenten.
Goed plan. Voorkomt teleurstellingquote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
x2
Ik ga zo eens kijken wat er in de koelkast ligt
quote:Op zondag 14 april 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
Bij het zien van de TT dacht ik trouwens dat het over het FB-topic van gisteren ging.
Was wel even leukquote:
Je bent zellufquote:
quote:
Mailyquote:Op maandag 15 april 2024 09:06 schreef maily het volgende:
GM allen![]()
Het is weer maandag ....
Maar weer iets moois van maken
quote:
wat gaan we maken dan ?quote:Op maandag 15 april 2024 09:06 schreef maily het volgende:
GM allen![]()
Het is weer maandag ....
Maar weer iets moois van maken
je bent zellufffquote:
het is een goeiendagquote:Op maandag 15 april 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
holaaaa Maily
wat gaan we daar mee doen?
ToTGod!quote:Op maandag 15 april 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
De laatste tijd merk ik dat de termen morgenster en goeiendag soms door elkaar gehaald worden.
Een morgenster is gewoon zo'n bal op een stokje, en dit is idd een goeiendag.
Alles ok?quote:
Ja ach naar omstandigheden gaat het he.quote:
Er is nooit alles al bekendquote:Op maandag 15 april 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach naar omstandigheden gaat het he.En daarzo?
We wachten hier op een dame die weer voorlichting gaat geven over de autisme van ons zoontje.
Mij is alles eigenlijk wel bekend, maar het is toch fijn om er bij te zitten.
Ja, ook welquote:
Draakjequote:
quote:Op maandag 15 april 2024 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ook welRustig aan de slag
[..]
Draakje
Sallyquote:Op maandag 15 april 2024 10:22 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Ik wil eigenlijk niet opstaan... Maar moet wel zometeen...
Succesquote:Op maandag 15 april 2024 10:22 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Ik wil eigenlijk niet opstaan... Maar moet wel zometeen...
quote:Op maandag 15 april 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
Zo, dit was de laatste sessie. idd niks nieuws gehoord, maar het is altijd wel fijn om voorbeelden te kunnen geven van wat er gezegd wordt.
Slechtste idee ooit. Dan treed er censuur op.quote:Op maandag 15 april 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
FlippingCoin in FB / Spammers
Tijdelijke ban-rechten voor iedere moderator, yay or nay?![]()
Juist! Ik denk ook niet dat de FA's hier op zitten te wachten.quote:Op maandag 15 april 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slechtste idee ooit. Dan treed er censuur op.
Dan wordt er JUIST misbruik van gemaakt!quote:Op maandag 15 april 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
"Ja maar als we nou afspreken dat er geen misbruik van gemaakt gaat worden?" of zo!
Power corrupts.quote:Op maandag 15 april 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wordt er JUIST misbruik van gemaakt!
Als je tegen mensen zegt dat ze iets niet moeten doen, doen ze het toch
Precies!quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
"Hee, jij bent geen fan van mij hee? Ga jij maar even vakantie houden, hee!"
Okee die is geen modje meer, maar je begrijpt wat ik bedoel!
quote:
Of gewoon even de zeis door het userbestandquote:Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
ik ben voor
een ban van een uur of 2
niet langer
dat mogen de FA uitvechten
ik weet er wel een paarquote:Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of gewoon even de zeis door het userbestand
Ik ookquote:
Of mijquote:
Wijquote:
Hell no, dan heb je continu maar 2 of 3 personen die tegen elkaar zitten te bolken terwijl de rest gebanned is!quote:Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
ik ben voor
een ban van een uur of 2
niet langer
dat mogen de FA uitvechten
verkeerde topic ToTquote:Op maandag 15 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, dan heb je continu maar 2 of 3 personen die tegen elkaar zitten te bolken terwijl de rest gebanned is!
Weet ik, maar ik bedoel dat daar dus nauwelijks iemand over zal blijven met al die drama's daar.quote:Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
verkeerde topic ToT
b****** doen we hier niet
Jammer weer dit, ik was hier juist heen gekomen voor een rustgevende Bolkquote:Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
verkeerde topic ToT
ZEGquote:Op maandag 15 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, dan heb je continu maar 2 of 3 personen die tegen elkaar zitten te bolken terwijl de rest gebanned is!
quote:Op maandag 15 april 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
Telefoontje: "Meneer, ik zie dat u de vragenlijst niet hebt ingevuld."
- "Ik ben helemaal klaar met jullie vragenlijsten! Ik wil er helemaal van af! Ik kan geen vragenlijst meer zien!"
"Dat snap ik, meneer. Dan bent u bij deze afgemeld. Heeft u wel een minuutje voor een vragenlijst over dit onderzoek?"
Ze werken zo'n lijstje af dus ergens kan je ze het niet kwalijk nemenquote:Op maandag 15 april 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had er gelukkig alle begrip voor dat ik ook daar geen zin meer in had!
Nee precies.quote:Op maandag 15 april 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze werken zo'n lijstje af dus ergens kan je ze het niet kwalijk nemen
Soms moet je duidelijk zijn!quote:Op maandag 15 april 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik heb in het verleden wel gehad dat ik continu gebeld werd door een bedrijf en elke keer gaf ik aan dat ze een keer moesten stoppen met me lastig te vallen met hun aanbiedingen en whatever.
Op een gegeven moment ben ik echt flink uitgevallen, en toen begon die arme ziel aan de andere kant van de lijn bijna te janken.
Was wel meteen de laatste keer dat ik door hen gebeld werd trouwens!
Ik ben normaal altijd heel vriendelijk tegenover dit soort mensen aan de deur en hou een babbeltje, maar de laatste tijd als ik al een jas van een instantie zie en ze hebben een klapper en ene pen in de hand, dan zeg ik al: "Sorry, geen interesse, fijne dag verder!" voor ze ook maar iets kunnen zeggen en doe langzaam de deur dicht met een vriendelijk knikje.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn!
Hier is KPN elke keer aan de deur geweest omdat ik nu een glasvezelaansluiting heb. Toen maar gezegd dat ik een slechte ervaring heb gehad met KPN en dat ik bij Ziggo blijf. Werkte prima
Prima tochquote:Op maandag 15 april 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel dat daar dus nauwelijks iemand over zal blijven met al die drama's daar.
Ik deed een keer in mijn onderbroek open (was fokking heet). Toen was het gesprek zo voorbij.quote:Op maandag 15 april 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben normaal altijd heel vriendelijk tegenover dit soort mensen aan de deur en hou een babbeltje, maar de laatste tijd als ik al een jas van een instantie zie en ze hebben een klapper en ene pen in de hand, dan zeg ik al: "Sorry, geen interesse, fijne dag verder!" voor ze ook maar iets kunnen zeggen en doe langzaam de deur dicht met een vriendelijk knikje.
Heb gewoon te veel gedoe aan mijn hoofd om dat er nog bij te hebben. Slaaptekort ook door Mini-ToT die de halve nacht ligt te blaffen nu het weer allergie-seizoen is enzo.
Jullie belanden in bed ?quote:Op maandag 15 april 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik deed een keer in mijn onderbroek open (was fokking heet). Toen was het gesprek zo voorbij.
Was geen vrouw helaas. Hij mompelde wat van 'oh sorry fijne dag verder' en vertrok.quote:
Er zijn al zo weinig actieve users meer over op deze site. Dan moet je niet de helft er van door overijverige modjes laten bannen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik deed een keer in mijn onderbroek open (was fokking heet). Toen was het gesprek zo voorbij.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was geen vrouw helaas. Hij mompelde wat van 'oh sorry fijne dag verder' en vertrok.
quote:Op maandag 15 april 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was geen vrouw helaas. Hij mompelde wat van 'oh sorry fijne dag verder' en vertrok.
In sommige delen zou het helemaal niet zo erg zijnquote:Op maandag 15 april 2024 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn al zo weinig actieve users meer over op deze site. Dan moet je niet de helft er van door overijverige modjes laten bannen.
ZEGquote:Op maandag 15 april 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
In sommige delen zou het helemaal niet zo erg zijn
Maily voelt zich al aangesproken?quote:
Nee johquote:Op maandag 15 april 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily voelt zich al aangesproken?
ZEG dat wel jaquote:Op maandag 15 april 2024 14:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dat is ineens een dingetje ZEG
Bolkquote:Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
verkeerde topic ToT
ZEGquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
ZEG
Kom dan jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef maily het volgende:
Mooi nieuws; onze achterbuurman heeft bij hem bomen geplant die nu al boven onze heg uitkomen![]()
De fik erinquote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef maily het volgende:
Mooi nieuws; onze achterbuurman heeft bij hem bomen geplant die nu al boven onze heg uitkomen![]()
Ok iets meer info is wel vereist nuquote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef maily het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |