Als je maar geen rare FB topics gaat openen, die gooi ik wel gewoon op slot hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet straks net zo hard als Kree aan de zuip om nog te kunnen slapen!
Jaquote:
* TheStigsDutchCousin lijstje weer opbergtquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je maar geen rare FB topics gaat openen, die gooi ik wel gewoon op slot hoor
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je maar geen rare FB topics gaat openen, die gooi ik wel gewoon op slot hoor
Je hebt triestquote:
En je hebt Masberum.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt triest
En je hebt TRIEST
En je hebt Kreequote:
Wel in de lijn der Foks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je hebt Kree
Die een dergelijk topic opent
Ik vind wel dat @SwJ nu een medaille verdientquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel in de lijn der Foks.
1? Hij verdient een trofee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind wel dat @:Swj nu een medaille verdient
Tis wel een lamme lijdt de blinde topicquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1? Hij verdient een trofee.
Nogal jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een lamme lijdt de blinde topic![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Hier vallen zeker geen punten te behalen?
Sterker nog: dat 4-letterige woord van dat topic is hier zwaar taboe!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIJKT 40+ WELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de caps
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LIJKT 40+ WEL
Hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de caps
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Hoi jijquote:
DTSquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: dat 4-letterige woord van dat topic is hier zwaar taboe!Ik zie overeenkomsten met deo 40+ SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb een grotendeels geweldige dag achter de rug en dit is een heerlijke afsluiter zo!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n topic op de zaterdagavond
quote:
#SupportForSwJquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
Maar we moeten wel SwJ steunen
In deze zware tijd
Dat klinkt goed, het was dan ook een heerlijk weertje, ik heb heerlijk met een ereader buiten gehangenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een grotendeels geweldige dag achter de rug en dit is een heerlijke afsluiter zo!
Prayers for SwJquote:
#MeSwJquote:
Morgen de kerkdienst weer livequote:
Dacht al, zit ie vast dan?quote:
Moeten we nu allemaalquote:
Ik heb mijn zoontje leren fietsen zonder zijwieltjes!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, het was dan ook een heerlijk weertje, ik heb heerlijk met een ereader buiten gehangen
Oh zit ik hierquote:
Ho ho, je kan ook te ver gaan he!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal
SwJ als ui nemen
Als het voor hem ook goede avond is misschien wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht al, zit ie vast dan?
Ik denk er nog even overquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal
SwJ als ui nemen
Even bellen, moment.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het voor hem ook goede avond is misschien wel.
Nee ik had ook de e-reader op balkon vandaagquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het voor hem ook goede avond is misschien wel.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, je kan ook te ver gaan he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |