Lola Young - Big Brown Eyes
Fred Astaire?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken die andere single, hoe heet die ook alweer?
Gelukkig niet echt reggaequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Een apart liedje, beetje reggae-achtig, maar ook van allerlei andere invloeden. Het springt er echt uit voor mij:Lola Young - Big Brown Eyes
Dusty Springfield - Reputation
New Order - Be A Rebel (Stephen's T34 mix)
Soft Cell - Where Did Our Love Go? (7-inch single version)
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt er een extreem 80s-klinkend nieuw nummer, dat zich eigenlijk het beste laat inleiden door Tainted Love van Soft Cell, maar aangezien ik die twee weken geleden nog heb gedraaid, heb ik het tweelingbroertje maar gekozen:Soft Cell - Where Did Our Love Go? (7-inch single version)
Gevalletje: ik kende het origineel niet toen ik deze leerde kennen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Gevalletje: ik hoor inderdaad liever deze cover dan het origineel
![]()
Gelukkig maar danquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was even weg, raam boven knalde dicht en er bleek ook veel zand enzo binnengewaaid zijn. Kennelijk is de confetti onze tuin ook weer uit gewaaid, zal wel drie straten verderop en in de sloot liggen
Hier is het echt windstil. Wat een enorm verschil dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was even weg, raam boven knalde dicht en er bleek ook veel zand enzo binnengewaaid zijn. Kennelijk is de confetti onze tuin ook weer uit gewaaid, zal wel drie straten verderop en in de sloot liggen
Parka - Mehr Konfetti
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik geef gewoon DDM de schuld, dat ik spontaan zin kreeg in dit nummer: de #15 in mijn jaarlijst van 2019:Parka - Mehr Konfetti
Robbie Williams - Millennium
Pet Shop Boys - Sense Of Time
Kings Of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From
Keertje de Röyksopp-remix opzoeken. Daarin het geluid van een Noorse bergvallei gesampled...quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Tof intro. Instrumentaal erg mooi.
De vocalen ben ik niet zo weg van.
MadMaster is er toch niet bij vanavondquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
(Overigens maak ik er geen gewoonte van om ze twee keer te draaien in één uitzending, maar ik wilde Dancing Star toch een keertje laten horen)
DEHAZE - Round And Round
Snap ik, maar ik probeer erop te letten dat ik jullie er niet mee doodknuppelquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MadMaster is er toch niet bij vanavond
Ik heb hem nu toch al wel voor minstens de 3e keer gehoord via jou.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Er luistert werkelijk bijna niemand naar de nieuwe single van deze jonge Nederlandse artiest. Nota bene geproduceerd door Wouter Hardy, de man achter "Arcade" van Duncan Laurence. En de liedjes die DEHAZE maakt, zijn stuk voor stuk prachtig. Het is een grove schande (vet en met hoofdletters) dat er niet meer aandacht voor deze artiest is, in eigen land. Zo, ik heb gezegd.![]()
DEHAZE - Round And Round
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong - en voor Theo Thee tevens de openingsong- van vandaag:
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
Was een fijne playlist. Dankjewel DJ11quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, veel plezier met Melting
Dit!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor de liedjes die ik mee heb gekregen, DJ11.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hé, daar hebben we Dusty weer: Windmills Of My Mind
Het viel amper op, van Kate Bush naar Dusty Springfield; twee vrouwelijke muzikale grootheden.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet nog even eten, trouwens.Maar ik blijf gewoon meeluisteren, uiteraard.
Niet met volle mond praten he?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet nog even eten, trouwens.Maar ik blijf gewoon meeluisteren, uiteraard.
Ik speel het al 50 jaar inmiddels, maar echt geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een herkendbaar deuntje, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik speel het al 50 jaar inmiddels, maar echt geen idee
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd dit vroeger niet in een andere variant in één of andere spelshow gebruikt?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Deze mag wel op smurfenstand, wordt het een stuk leuker van
Harry Nilsson
Ik vind deze versie niet bepaald erg of zo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godzijdank niet zeg, dit is al erg genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |