Ja, ik ken het wel. Het frustreert me steeds opnieuw.quote:
Klopt. Er zit wel meer in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel wat bekende samples, ik hoorde net Kiss
Culture Beat - No Deeper Meaning (original radio edit)
Wat was de vraag eigenlijk in de quiz?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit "extended radio version", met een stukje uit het intro van een langere remix.
Van wie is deze edit?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat was de vraag eigenlijk in de quiz?
Ik weet niet meer precies in welke ronde dit zat. Fragment en dat titel en artiest opschrijven. Er waren van allerlei rondes, ook met cryptische plaatjes, etc. En het is altijd met de nodige dosis humor. Gewoon erg gezellig altijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat was de vraag eigenlijk in de quiz?
Ik doe nooit mee met een pubquiz. Ik sla altijd compleet dicht bij dat soort dingen. En dan ben ik weer het anker van de groep.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies in welke ronde dit zat. Fragment en dat titel en artiest opschrijven. Er waren van allerlei rondes, ook met cryptische plaatjes, etc. En het is altijd met de nodige dosis humor. Gewoon erg gezellig altijd
Rozalla - Everybody's Free (To Feel Good)
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en toen moest aan deze denken, als laatste van het "openings-trio" van deze uitzending:Rozalla - Everybody's Free (To Feel Good)
Er komt zo - uiteraard - ook nieuwe muziek aan. Verder is er een DDMomentje en uiteraard zijn verzoekjes / suggesties welkom via DM. Het Mannenkoor Karrespoor-filter staat helaas wel aan.
Howard Jones - What Is Love?
Bedoel je Baz Luhrmann?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Draai een volgende keer eens de versie uit Romeo+Juliet
Nee, de versie van die zanger uit dat koor, staat ook op de soundtrack. Briljante film met briljant gebruikte muziekquote:
Pet Shop Boys - Dancing Star
Oké, die moet ik dan eens opzoeken. Ken ik zo niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, de versie van die zanger uit dat koor, staat ook op de soundtrack. Briljante film met briljant gebruikte muziek
Die B-singel vond ik mooier (zo ik hem me kan herinneren), maar deze vind ik wel wat origineler.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
De tweede single van het aanstaande album Nonetheless gaat over danser Roedolf Noerejev:Pet Shop Boys - Dancing Star
Ik ben super-enthousiast over die B-kant, dus die komt straks ook nog voorbijquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Die B-singel vond ik mooier (zo ik hem me kan herinneren), maar deze vind ik wel wat origineler.
The Human League - Mirror Man
Die heb ik heel lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een verzoekje van Symph aan. En ook van Livelink heb ik er eentje binnen
Eerst deze:The Human League - Mirror Man
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph: reden is wel bekend, denk ikKayak - Ruthless Queen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt iets piepends uit qua geluid, niet zijn toonhoogte denk ik
Faber - Du Kriegst Mich Nicht Zurück
Ik moest het ook even vaker horen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hersenen raken er van in de war
Ik vond het wel bijzonder.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Makkelijk is dit liedje niet. Opvallend en fraai wel, vind ik dan.Faber - Du Kriegst Mich Nicht Zurück
Paolo Conte - Gli Impermeabili
Ik ken die andere single, hoe heet die ook alweer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die indertijd een elpee van The Mo heeft gekocht.
Mooi verzoekjequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor hier altijd een Mama Appelsap in, meteen in het gesproken intro al. Zegt -ie: "maar ik ben d'r al, ik ben d'r al"(Ik kan het ook niet on-horen)
Paolo Conte - Gli Impermeabili
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |