Klein Chemisch Afval denk ik zo, met die plastic neus van 'm!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel eerst dat lijk opgraven.
Of ligt ie bij het schroot?
Was dat het enige wat plastic was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klein Chemisch Afval denk ik zo, met die plastic neus van 'm!
Oh wacht, z'n jukbenen en kin idd ook nog!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was dat het enige wat plastic was?
quote:
Klagen over tetten?!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook nog eens over tetten klagen, wat een kasthomo!
Ja zoals ik net zei:quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klagen over tetten?!
BURN THE HERETIC!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als hij niet van tetten houdt, heeft hij in zijn geloofskringen wel een probleem; Den Heere houdt niet zo van dat soort heren.
SPILL THE BLOOD OF HEATHENS!quote:
Het vuurtje van Dante?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPILL THE BLOOD OF HEATHENS!
Je kent de game?!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had het idee dat het een boek en een schilderij was!
Ah!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een game op gebaseerd (Dante's Inferno) waarin Dante ipv een dichter een kruisvaarder is en door de negen cirkels van de hel gaat. Maar van die game heb ik de quote
Ik nog elke dagquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Nee ik game al zeker 10 jaar niet meer, behalve wat clickers op m'n mobiel.
Maily snapt hetquote:
I know, maar ik neig er te veel tijd aan te spenderen, dus dan maar gewoon helemaal niet meer aanraken.quote:
Er is genoeg om over te klagen als we het over vrouwen hebben, maar de tetten horen daar niet bijquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook nog eens over tetten klagen, wat een kasthomo!
Even gereageerdquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar ik neig er te veel tijd aan te spenderen, dus dan maar gewoon helemaal niet meer aanraken.
Heb nu andere prioriteiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |