Zonder zijwieltjes, dat is voor een vader best een hele uitputtingsslagquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoontje leren fietsen zonder zijwieltjes!Hij kon er geen genoeg van krijgen!
Tussendoor ff een supersoaker gekocht omdat een buurmeisje er 2 had, en het werd een enorm watergevecht hier op straat, ook met de moeder van dat meisje!
Een centraal topic met dat als titelquote:
Goede avond dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even bellen, moment.
Hmm, neemt niet op.
Ligt eraan in welke context.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder zijwieltjes, dat is voor een vader best een hele uitputtingsslag
En supersoakers zijn leuk voor alle leeftijden.
Ja op een gegeven moment was hij enorm prikkelbaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder zijwieltjes, dat is voor een vader best een hele uitputtingsslag
En supersoakers zijn leuk voor alle leeftijden.
Laat jouw supersoaker maar veilig achter slot en gulp zittenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.
Lekker, ben je ook ingedut?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had ook de e-reader op balkon vandaag
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat jouw supersoaker maar veilig achter slot en gulp zitten
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.
Nee dat lukt me nooit overdag gelukkig, moet ik weer wakker wordenquote:
Zal ik dat maar doen dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat jouw supersoaker maar veilig achter slot en gulp zitten
Lijkt me wel verstandig voor we hier ook een wedstrijdje krijgen wie het verst kan spuiten ermeequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik dat maar doen dan?
Klopt, ik moet de rest ook een kans geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig voor we hier ook een wedstrijdje krijgen wie het verst kan spuiten ermee
Als ik lees val ik altijd in slaap, niet in een diepe slaap, maar net een beetje onder de oppervlakte, dat je wel je omgeving nog een beetje hoortquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lukt me nooit overdag gelukkig, moet ik weer wakker worden
Zullen wij dan maar de rol van jury op ons nemen zodat de rest ook kans heeft op eren metaal?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, ik moet de rest ook een kans geven.
Lijkt me een goed idee!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar de rol van jury op ons nemen zodat de rest ook kans heeft op eren metaal?
Nou. Dat.quote:
Sal- oh als je zo gaat beginnenquote:
Jah, wat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sal- oh als je zo gaat beginnen
quote:
Nog 1 enkele ziel danquote:
Some say...quote:Op zondag 14 april 2024 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, Daar is de TheStigsDutchCousin ....
....he wears wooden shoes while smoking a joint inside his helmet when he buys tulips and cheese....quote:
ToTGodquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
....he wears wooden shoes while smoking a joint inside his helmet when he buys tulips and cheese....
Dat zou een flinke aanslag aan de binnenkant van je vizier opleveren!quote:
Others say he drinks petrol as coffee for just that bit of extra speed when he crosses the Hammerhead.quote:Op zondag 14 april 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Some say..... his engine runs on coffee
Haha, is die serie wel leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef maily het volgende:
@:Lovely ben begonnen aan Midsommernatt
Weer een serie met een zwangerschapstest
Foutquote:Op zondag 14 april 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Some say..... his engine runs on coffee
quote:Op zondag 14 april 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou een flinke aanslag aan de binnenkant van je vizier opleveren!
Aan de andere kant: optimaal gebruik van de THC, alles zo in de helm opvangen en inhaleren!
Sallyquote:
Lovelyquote:
Stigkequote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fout
Ongelode benzine
[..]
[..]
Sally
[..]
Lovely
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |