Kaart het aan, zou ik zeggen. Zet het op de politieke agenda.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:47 schreef aloa het volgende:
Waarom doen we dit niet in de winter. Een alles doordringende kou uit het noorden. De hele winter was voor mijn gevoel warmer dan vandaag
Zonder wind? Dan zeg ik ja.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:47 schreef aloa het volgende:
Waarom doen we dit niet in de winter. Een alles doordringende kou uit het noorden. De hele winter was voor mijn gevoel warmer dan vandaag
Op die paar frisse dagen na wel ja. Wellicht volgende winter, men mag hopenquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:47 schreef aloa het volgende:
De eerste de beste boer die straks durft te klagen over droogte, laat ik hoogstpersoonlijk het wereldduurrecord 'onder een waterlelie zitten' verbrekenquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
En weer een stortvloed aan regen. Pfffffffffffffffffffffffffffff
Eén voordeel; van de zomer zal het niet over droogte gaan.
Ik als amateur-boer begin toch wel wat angstig te worden voor je..quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De eerste de beste boer die straks durft te klagen over droogte, laat ik hoogstpersoonlijk het wereldduurrecord 'onder een waterlelie zitten' verbreken
Hoe lang kun je je adem inhoudenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik als amateur-boer begin toch wel wat angstig te worden voor je..
Welkom bij de clubquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 16 april 2024 13:29 schreef Djeez het volgende:
Ze zijn nu zonnepanelen aan het leggen op ons huis. Ik was eerst bang dat ze de afspraak zouden verzetten vanwege kutweer. Maar het weer valt mee, al sinds 9 uur droog hier in Assen. Wel koud, uiteraard
Iets meer dan drie minuten, althans.. dat was afgelopen zomer/najaar..quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe lang kun je je adem inhouden![]()
Zo danquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iets meer dan drie minuten, althans.. dat was afgelopen zomer/najaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |