• Weeronline - begrippen (nederlands)SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net of jij vies bent van wat spam-postsquote:Op woensdag 17 april 2024 11:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom post ik hier ook niet veel meer.
quote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb dat eerder aangekaart. Daar wordt niet op gereageerd of je wordt uitgelachen. Vroeger was het topic veel interessanter, nu zitten er alleen maar zeikers, klagers, alsof hun leven er van af hangt. Erg vind ik dat er ook een mod vol aan mee doet. Het is een klaagtopic geworden. Totaal niet interessant meer.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Veel acts hier. Dit in tegenstelling tot vroeger.
Vroeger was het veel meer onderzoeksgericht hier.
Niet hier in WKN.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of jij vies bent van wat spam-posts
Niet gek met al die coke daar 😱quote:
Mei/Juni 2023 vergeten?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
En ons weer is al ruim een jaar saai. Gewoon een eindeloze stroom depressies.
En het gejank over hoe grijs het weer is, is zo ongeveer vertienvoudigd.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel mooi hoe sommigen hier zo'n roze bril op hebben van het vroegah.
Het enige verschil tussen nu en 10 jaar geleden is de hoeveelheid gejank over hoe alles vroeger beter was.
En ons weer is al ruim een jaar saai. Gewoon een eindeloze stroom depressies.
Oeps. Foutje bedankt..quote:Op woensdag 17 april 2024 12:21 schreef PSVCL het volgende:
Noodweer Dubai mogelijk gevolg kunstmatig opgewekte regen
Het noodweer in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), waarbij tot nu toe één dode is gevallen, is mogelijk het gevolg van kunstmatig opgewekte regen. Het Nationaal Centrum van Meteorologie (NCM), de meteorologische dienst van het land, heeft bevestigd dat maandag en dinsdag vliegtuigen zijn opgestegen om het weer te beïnvloeden.
https://www.telegraaf.nl/(...)drijven-door-straten
al 6 mnd geen zon op 6 dagen naquote:Op woensdag 17 april 2024 12:30 schreef aloa het volgende:
[..]
En het gejank over hoe grijs het weer is, is zo ongeveer vertienvoudigd.
"Het is grijs"
"Het regent al drie maanden "
Hmm, valt dit onder 'geslaagd experiment'?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:21 schreef PSVCL het volgende:
Noodweer Dubai mogelijk gevolg kunstmatig opgewekte regen
Het noodweer in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), waarbij tot nu toe één dode is gevallen, is mogelijk het gevolg van kunstmatig opgewekte regen. Het Nationaal Centrum van Meteorologie (NCM), de meteorologische dienst van het land, heeft bevestigd dat maandag en dinsdag vliegtuigen zijn opgestegen om het weer te beïnvloeden.
https://www.telegraaf.nl/(...)drijven-door-straten
Dat kan nog weleens een dingetje worden idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Gezien het gemiddelde wagenpark daar in Dubai, zullen de verzekeringsmaatschappijen daar not amused zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop