16 graden is inderdaad niet raar. Met een zonnetje ook wel fijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De gemiddelde max temperatuur voor de derde decade van april (21-30 april) tussen 1991 en 2020 ligt op 15,9 graden. We kunnen wel allemaal die 20+ willen, maar zo heel gek is 14-15-16 graden met Koningsdag dus niet.
Heb ik daarheen geblazenquote:Op woensdag 17 april 2024 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zag net zowaar een paar stapelwolkjes bij het opstaan. Nu weer weg..... zal wel een glitch in de Matrix geweest zijn.
Niet te verwarren met de vitamine X 😱quote:Op woensdag 17 april 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat hele hand vitamine d achterover gooit
quote:Op woensdag 17 april 2024 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zag net zowaar een paar stapelwolkjes bij het opstaan. Nu weer weg..... zal wel een glitch in de Matrix geweest zijn.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
De kaarten voor de nieuwe week (en Koningsdag) worden steeds matiger.
Vermoeiend.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Poh nog twee weken net aan 10 graden, nachten tussen de 0 en 3.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
De kaarten voor de nieuwe week (en Koningsdag) worden steeds matiger.
Geen plek meer op zolder? 😱quote:Op woensdag 17 april 2024 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Poh nog twee weken net aan 10 graden, nachten tussen de 0 en 3.
Dat wordt toch echt even de kassen wat verwarmen. Ik kan het aantal planten niet nog twee weken binnenhouden.
Ik heb het echt serieus over 500+ groenteplanten die nog binnenstaan in ons huis alleen al.. dan nog wat bij andere mensen. Mja met een gemiddelde etmaaltemperatuur van 5-6 graden gaat het ook niks worden buitenshuis met het meestequote:
Veel acts hier. Dit in tegenstelling tot vroeger.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Veel acts hier. Dit in tegenstelling tot vroeger.
Vroeger was het veel meer onderzoeksgericht hier.
Jaja, groentenquote:Op woensdag 17 april 2024 10:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb het echt serieus over 500+ groenteplanten die nog binnenstaan in ons huis alleen al.. dan nog wat bij andere mensen. Mja met een gemiddelde etmaaltemperatuur van 5-6 graden gaat het ook niks worden buitenshuis met het meeste
En dan ben ik nu al het zaaien van de volgende ronde flink aan het uitstellen.
En ze worden iedere dag groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |