https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Rene kan moeilijk tegen kritiek. Op andere kritiek leveren is geen probleem, maar zodra hij zelf wat tegengas krijgt is meneer gepikeerd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:55 schreef Specularium het volgende:
Rene kan maar moeilijk tegen het empathische gedrag van Merel.
wat wil je met zo'n vrouw op de bankquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:11 schreef -XOR- het volgende:
Ik begin te vermoeden dat Rene een alcoholprobleempje heeft.
Valt wel mee paar flesjes wijn in de week moet toch kunnenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:11 schreef -XOR- het volgende:
Ik begin te vermoeden dat Rene een alcoholprobleempje heeft.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Merel is er de hele week kapot van geweest
Gijp liet haar niet uitpraten. Natuurlijk was ze er niet kapot van. Je kan wel verschrikkelijk balen. Denk dat ze het zo bedoelde.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Gijp is gewoon een conflictvermijder. Zodra het een beetje lastig of te persoonlijk wordt duikt hij wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:10 schreef Tasmaniak het volgende:
Gijp is de laatste tijd vervelend. Ik dacht altijd dat hij naast het puberale gedoe wel een goeie vent was, maar ik weet het niet meer zo zeker. Ook die aanstellerij toen ze twee mensen van Extinction Rebellion uitgenodigd hadden. Uitgenodigd hadden, dus. Ze kwamen niet binnenvallen of zo. En nou dat laffe gedoe over Lilian Marijnissen. Trek je bek open waar ze bij is als je een probleem met haar hebt.
Een conflictvermijder die wel zomaar een teil water over iemand heen gooit omdat hij dat gewoon leuk vindt. Als hij zelf de macht heeft over iemand is het blijkbaar niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Gijp is gewoon een conflictvermijder. Zodra het een beetje lastig of te persoonlijk wordt duikt hij weg
Alleen Johan zijn woorden hoeven we niet letterlijk te nemen. Check!quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:36 schreef DKUp het volgende:
“Was lekker thuisgebleven!”
Merel had nergens last van en opeens een week ziek van geweest
Het nadeel van een leugenaar is dat je nooit weet wanneer hij de waarheid spreektquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef RipCity het volgende:
Rutte komt niet meer omdat ze meteen naar huis gaan
https://www.msn.com/nl-nl(...)58c355e46164a4&ei=11
Is dit van De Speld?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef RipCity het volgende:
Rutte komt niet meer omdat ze meteen naar huis gaan
https://www.msn.com/nl-nl(...)58c355e46164a4&ei=11
Dit klopt wel. Zodra er een confrontatie dreigt met iemand die verbaal sterker is dan is het 'laat gaan joh' of 'ik ga liever leggen neuken hahaha hihihi'. Of 'mijn hartslag wordt niet hoger dan 60 slagen per minuut hoor', maar wel een inzinking krijgen omdat je bang bent dat de brug openstaat of omdat je niet op tijd thuis bent voor Arsenal - Bournemouth.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Een conflictvermijder die wel zomaar een teil water over iemand heen gooit omdat hij dat gewoon leuk vindt. Als hij zelf de macht heeft over iemand is het blijkbaar niet zo'n probleem.
Luister het nu terug, maar wat loopt zij ontzettend interessant te doen zeg. Erg zwak optreden. Overduidelijk dat ze het in de auto geoefend heeft, net als met die kaarsrel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Net als Wilfred trouwens. Die was ook gelijk zijn straatje aan het schoonvegenquote:Op zondag 14 april 2024 09:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Luister het nu terug, maar wat loopt zij ontzettend interessant te doen zeg. Erg zwak optreden. Overduidelijk dat ze het in de auto geoefend heeft, net als met die kaarsrel.
Maar hij kleineert niemand hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Rene kan moeilijk tegen kritiek. Op andere kritiek leveren is geen probleem, maar zodra hij zelf wat tegengas krijgt is meneer gepikeerd.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:10 schreef Tasmaniak het volgende:
Gijp is de laatste tijd vervelend. Ik dacht altijd dat hij naast het puberale gedoe wel een goeie vent was, maar ik weet het niet meer zo zeker. Ook die aanstellerij toen ze twee mensen van Extinction Rebellion uitgenodigd hadden. Uitgenodigd hadden, dus. Ze kwamen niet binnenvallen of zo. En nou dat laffe gedoe over Lilian Marijnissen. Trek je bek open waar ze bij is als je een probleem met haar hebt.
Merel is vooral bang wat de goegemeente ervan vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gijp liet haar niet uitpraten. Natuurlijk was ze er niet kapot van. Je kan wel verschrikkelijk balen. Denk dat ze het zo bedoelde.
Dan zou zij er al lang niet meer zitten.quote:Op maandag 15 april 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Merel is vooral bang wat de goegemeente ervan vindt.
Racisme was vooral een verdienmodel voor de Schimmelpenninck familie, die rijk zijn geworden met slavenplantages.quote:
En Sander is daar het resultaat van en probeert te deugen terwijl hij overal floptquote:Op maandag 15 april 2024 15:30 schreef DrDentz het volgende:
Racisme was vooral een verdienmodel voor de Schimmelpenninck familie, die rijk zijn geworden met slavenplantages.
Merel laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op maandag 15 april 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Merel is vooral bang wat de goegemeente ervan vindt.
Prem heeft volkomen gelijk, mensen zijn zo hypocriet wat dat betreft.quote:
Ook een verdienmodel voor die kwal.quote:Op maandag 15 april 2024 16:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Sandertje wil ook weer even shinen
De Hoop heeft een eigen verhaal. Dat maakte het een pijnlijke lompe opmerking. Dat er Nederlanders zijn met ouders/grootouders uit een ander land en die zich liever niet Nederlander vinden, maakt niet dat er een groep is die zich wel Nederlander voelen. Ruud Gullit, Frank Rijkaard Nederlanders met een donkere vader. Stel dat 1 van de kinderen van Doutzen Kroes zich warm maken voor de Friese taal. Worden ze meteen afgeserveerd vanwege hun kleur. Dat is best pijnlijk onbeschoft en kan je wel degelijk zien als discriminatie. Johan zei het namelijk puur vanwege zijn kleur.quote:Op maandag 15 april 2024 16:40 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Prem heeft volkomen gelijk, mensen zijn zo hypocriet wat dat betreft.
Steeds maar met het vingertje wijzen, en ze zijn zelf geen haar beter.
Die kinderen hebben al een hele leuke oomquote:Op maandag 15 april 2024 17:11 schreef potjecreme het volgende:
…..Stel dat 1 van de kinderen van Doutzen Kroes zich warm maken voor de Friese taal. Worden ze meteen afgeserveerd vanwege hun kleur. Dat is best pijnlijk onbeschoft en kan je wel degelijk zien als discriminatie. Johan zei het namelijk puur vanwege zijn kleur.
Wat heeft dat met hun kleur te maken en hoe zij door sommige niet meteen als nederlanders worden gezien?quote:Op maandag 15 april 2024 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die kinderen hebben al een hele leuke oom![]()
Die is ook gekleurd en bevestigd alle vooroordelen want zit net voor 4,5 jaar in de bak![]()
![]()
https://www.hln.be/celebr(...)t-hij-deed~a49d1b92/
En lekker tegen Zwarte Piet aanschoppen. Zwagertje iemand verkrachten. Goed gezien van Rensje.quote:Op maandag 15 april 2024 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Ja dan had Doutzen zich maar met een Fries moeten voortplanten om haar bloed puur te houden
Mooi. Sam ook maar tijdje pauze. Laat ze eerst dat pedante toontje afleren en beetje respect uiten naar Johan.quote:Op maandag 15 april 2024 21:44 schreef Dutch_view het volgende:
Geen Merel meer aan de bar volgens mij voorlopig
in het script staat dat ze het vandaag hier over gaan hebbenquote:Op maandag 15 april 2024 21:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het weekend is voorbij het is weer maandag en we gaan de plaat nog maar eens afspelenDe rest van het land is intussen alweer verder gegaan met hun leven maar goed.
Allemaal alleen braaf knikken naar Johan. Vooral niet tegenspreken als hij weer iets onnozels zegt.quote:Op maandag 15 april 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooi. Sam ook maar tijdje pauze. Laat ze eerst dat pedante toontje afleren en beetje respect uiten naar Johan.
Tuurlijk mag Johan tegengas krijgen, maar het toontje van Sam bevalt me niet joh. Die gast is net de 30 gepasseerd, om dan Johan vaderlijk toe te spreken gaat mij ook te ver.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Allemaal alleen braaf knikken naar Johan. Vooral niet tegenspreken als hij weer iets onnozels zegt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Johan tegengas krijgen, maar het toontje van Sam bevalt me niet joh. Die gast is net de 30 gepasseerd, om dan Johan vaderlijk toe te spreken gaat mij ook te ver.
Ik vond het helemaal niet vaderlijk. Hij zei gewoon dat je ook als je het niet zo bedoelde toch gewoon sorry kunt zeggen. Dat belerend praten en vaderlijk toontje wordt er alleen maar bijgehaald als afleiding. Want dan is alles waarin je hem tegenspreekt per definitie belerend. Wat een onzin. Ze kunnen gewoon niet tegen tegenspraak. Ik hoop dat Sam en Merel zich er niks van aantrekken en gewoon zo doorgaan. Zij komen als winnaars hieruit en Gijp en Derksen zeggen alleen zichzelf voor lul.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Johan tegengas krijgen, maar het toontje van Sam bevalt me niet joh. Die gast is net de 30 gepasseerd, om dan Johan vaderlijk toe te spreken gaat mij ook te ver.
Ben het met je eens dat Johan sorry had moeten zeggen. Maar Sam vind ik altijd een wijsneus, niet alleen nu.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet vaderlijk. Hij zei gewoon dat je ook als je het niet zo bedoelde toch gewoon sorry kunt zeggen. Dat belerend praten en vaderlijk toontje wordt er alleen maar bijgehaald als afleiding. Want dan is alles waarin je hem tegenspreekt per definitie belerend. Wat een onzin. Ze kunnen gewoon niet tegen tegenspraak. Ik hoop dat Sam en Merel zich er niks van aantrekken en gewoon zo doorgaan. Zij komen als winnaars hieruit en Gijp en Derksen zeggen alleen zichzelf voor lul.
Volgens mij al jaren niet, hij pijpt zijn sigaren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een ding is wel duidelijkneukt de hele week niet
![]()
![]()
John de Mol even streng geweestquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen na 'levensbedreigende ingreep' gewoon aanwezig bij VI
https://www.shownieuws.nl(...)woon-aanwezig-bij-vi
o maar het is ook geen werken hoor even een uurtje aan tafel zitten en de dementie in zijn hoofd laten raaskallenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat een baas hè Johan gewoon dezelfde dag aan het werk, menig millenial / gen-z zou een maand in de ziektewet zitten.
Vreemde opmerking en niet vergelijkbaar. Je seksuele voorkeur of smaak heeft niks te maken met racisme, en al helemaal niet in maatschappelijke context. Je kan gewoon zeggen dat je valt op blonde mensen, maar als je zegt dat blonde mensen intrinsiek beter zijn, is het natuurlijk anders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:43 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij zit er in elk mens (als zoogdier) een racist en een xenofoob. Niemand valt over de opmerking van een man: "Ik houd van blond haar en dikke tieten."
Albert vindt het heel erg... voor zichzelf.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Albert Verlinde ligt wakker van de kritiek die hij kreeg, na de veelbesproken uitzending van Vandaag Inside. Dat zegt de 62-jarige theatermaker in gesprek met Omrop Fryslân.
Het doet Verlinde "pijn" dat hij door sommige mensen "racist" wordt genoemd. "Ik lig er wakker van. Natuurlijk lig ik er wakker van. Ik vind het verschrikkelijk dat ik die verwijten en scheldpartijen krijg, terwijl ik mijn leven lang hoog in het vaandel heb staan dat iedereen mag meedoen."
https://www.nu.nl/achterk(...)-vandaag-inside.html
Ja, door giechel Rutger.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:05 schreef Abrikozentaart het volgende:
JD is bang dat hij vervangen wordt
Is goed kameraad. Kunnen alle racisme-roeptoeterts nu weg en zich net zo druk gaan maken om blankenhaat als dat ze om dit soort akkefietjes doen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vreemde opmerking en niet vergelijkbaar. Je seksuele voorkeur of smaak heeft niks te maken met racisme, en al helemaal niet in maatschappelijke context. Je kan gewoon zeggen dat je valt op blonde mensen, maar als je zegt dat blonde mensen intrinsiek beter zijn, is het natuurlijk anders.
Maar uitdelen in shownieuws had hij geen moeite meequote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Albert vindt het heel erg... voor zichzelf.
Helaas worden er sinds december 2022 geen herhalingen meer uitgezonden.quote:
Merel laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op donderdag 18 april 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens viel het Tina Nijkamp ook op dat er al een aantal dagen maar 1 bargast is. En geen Sam of Merel
'slaven'quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
: nakomelingen van Hindoestaanse slaven moeten niet klagen
Ik vermoed dat er een aantal weer schuimbekkend voor de tv zitten
Dat waren geen slaven, maar contractarbeiders. Ze werden geronseld in Nederlands-Indië en India en gingen vrijwillig werken voor een (laag) loon in Suriname. Ze werden er wel matig behandeld.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
: nakomelingen van Hindoestaanse slaven moeten niet klagen
Ik vermoed dat er een aantal weer schuimbekkend voor de tv zitten
En nu willen ze excuses!! Van Wim Lexquote:Op donderdag 18 april 2024 23:12 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Dat waren geen slaven, maar contractarbeiders. Ze werden geronseld in Nederlands-Indië en India en gingen vrijwillig werken voor een (laag) loon in Suriname. Ze werden er wel matig behandeld.
René ligt dan vast te huilen in de serre.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef ikbenrond het volgende:
Reneetje is ook te emotioneel, blijf lekker thuis joh. Ga lekker tv kijken met je vrouw.
Het kan ook zijn dat ze er simpelweg de woorden niet voor hebben en dat de redactie iets voor ze bedenkt, zodat ze er de volgende dag op terugkomen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef ikbenrond het volgende:
Rene en Johan zijn laffe mannetjes met een groot ego. Vroeger vond ik dit programma nog leuk, maar er is nu niks meer aan. Johan heeft steeds dezelfde grijsgedraaide mening, René kan helemaal niks hebben. Beiden dulden geen tegenspraak. Als er iemand is die ze tegenspreekt of duidelijk een andere mening heeft dan vallen ze de aflevering later diegene lafjes aan, in plaats van in hun gezicht (schimmelpenninck, sam, merel, marijnissen).
Reneetje is ook te emotioneel, blijf lekker thuis joh. Ga lekker tv kijken met je vrouw.
Voor het eerst ook dat ik het niet erg zou vinden als het stoptquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:46 schreef Jaroon het volgende:
VI is een bagger programma geworden met publiek en kijkers die er bij passen. Maar ik denk dat het einde zo langzamerhand wel in zicht is.
Dat hebben ze toch knap voor elkaar gekregen. Serieuze gasten blijven ook meer weg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:51 schreef Parafernalia het volgende:
1 april sigaar?
[..]
Voor het eerst ook dat ik het niet erg zou vinden als het stopt
Horen we al 10 jaar, voorlopig zijn de kijkcijfers torenhoog én stabiel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:46 schreef Jaroon het volgende:
VI is een bagger programma geworden met publiek en kijkers die er bij passen. Maar ik denk dat het einde zo langzamerhand wel in zicht is.
Cobelens niet te vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef ikbenrond het volgende:
Rene en Johan zijn laffe mannetjes met een groot ego. Vroeger vond ik dit programma nog leuk, maar er is nu niks meer aan. Johan heeft steeds dezelfde grijsgedraaide mening, René kan helemaal niks hebben. Beiden dulden geen tegenspraak. Als er iemand is die ze tegenspreekt of duidelijk een andere mening heeft dan vallen ze de aflevering later diegene lafjes aan, in plaats van in hun gezicht (schimmelpenninck, sam, merel, marijnissen).
Die had een kratje op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Kennen we deze gast nog? Ook lachwekkend destijds.
Het is wel zo dat de seizoenen langer zijn geworden en je nu net als vorig jaar merkt dat de irritatie de laatste 2 maanden van het seizoen erger wordt onderling en je merkt dat het de hele vibe in het programma daarmee omlaag gaat. Het is dat John goed betaald anders waren ze allang weg. Ik gok dat ze het om de 2 maanden met Helène gaan afwisselen straks, ook omdat Johan oud begint te worden en inderdaad grijsgedraaid. Je moet overkill voorkomen. Tijdens het EK zijn ze er ook 7 dagen per week. Volgens mij begint Helène 20 mei.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Horen we al 10 jaar, voorlopig zijn de kijkcijfers torenhoog én stabiel.
Ik denk een halve statement na het bekritiseren van Merel dat ze vanuit de HvN redactie even niet mogen aanschuiven. Volgende week op vakantie. Hopen dat na 2 weken ze een beetje is afgekoeld. Ze weten zelf ook dat zonder Sam en Merel het programma minder leuk is. Je wilt niet 45 minuten kijken naar de 3 heren aan tafel.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Merel laat uwen pener zien @:zipportal
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Blijft toch opmerkelijk de hele week geen politieke duiding en ook de filmpjes zijn zonder Sam en Merel. Duidelijk een statement.
https://www.mediacourant.(...)r-gijp-oncollegiaal/quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Merel is even in de ijskast gezet, die heeft geprobeerd om Johan te heropvoeden
Merel had gewoon gelijk in de uitzending moeten reageren. Drie dagen later opeens (voorbereid) heel gepikeerd doen, komt toch wat zwakjes over.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Merel is even in de ijskast gezet, die heeft geprobeerd om Johan te heropvoeden
Was in opdracht van Den Haag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Merel had gewoon gelijk in de uitzending moeten reageren. Drie dagen later opeens (voorbereid) heel gepikeerd doen, komt toch wat zwakjes over.
Merel heeft geen levenservaring, die weet niet dat Johan's uitspraken kijkcijfers opleveren en genuanceerd doen nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Merel had gewoon gelijk in de uitzending moeten reageren. Drie dagen later opeens (voorbereid) heel gepikeerd doen, komt toch wat zwakjes over.
En ze baalde dat ze dat niet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die zien we dus ook niet meer bij VI
Deze aflevering had je inderdaad prima kunnen missen. Er was ook niet veel nieuws of ze bespraken het niet, zoals de degradatie van Vitesse.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
De afleveringen met leeghoofd Helene zijn echt niet te harden.
Dan mag je met recht ook wel een sneeuwvlokje genoemd worden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:28 schreef DKUp het volgende:
Er een week niet van kunnen slapen en ziek gevoeld….
Ze heeft wel helemaal gelijk (maar dat is sowieso nooit anders geweest met Derksen)quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die zien we dus ook niet meer bij VI
En intussen wel zeggen dat iedereen een mening over ze mag hebben hè? Maar intussen..quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heeft wel helemaal gelijk (maar dat is sowieso nooit anders geweest met Derksen)
Ze mogen wel een mening hebben, ze hoeven er dan alleen niet meer op te rekenen dat ze VI als platform krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En intussen wel zeggen dat iedereen een mening over ze mag hebben hè? Maar intussen..
Heeft zelf niet door tot wanneer hij leuk is, altijd beetje cringe op die momenten.quote:Op maandag 22 april 2024 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Vind deze vent aan de bar wel leuk. Praat in ieder geval overal over mee. Is een beetje gek, maar ook enthousiast.
Wat een lul is dat zeg.quote:
Een harige?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jutta laat uwen pener zien @:zipportal
Jutta Leerdam mag blij zijn dat ze kan schaatsen, anders was ze koningin van het kamp geworden. Wat dat betreft heeft ze wel de ware gevonden, dat scheeltquote:
Lol, Genee die vroeg of Hélène veel van Joep geleerd heeft. Inderdaad een beetje trollen.quote:Op zondag 21 april 2024 00:13 schreef Marsenal het volgende:
Probeerden ze Helene het ongemakkelijk te maken door te beginnen over Joep Schreuder? Erg leuk.
Matig wijf is het toch
Toen was het hek van de dam ??quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lol, Genee die vroeg of Hélène veel van Joep geleerd heeft. Inderdaad een beetje trollen.
Dan hadden ze in Gtst of zo wel een rolletje voor haar gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jutta Leerdam mag blij zijn dat ze kan schaatsen, anders was ze koningin van het kamp geworden. Wat dat betreft heeft ze wel de ware gevonden, dat scheelt
Dat denk ik niet hoor, met die uitstralingquote:Op woensdag 24 april 2024 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan hadden ze in Gtst of zo wel een rolletje voor haar gehad.
"mannen" Echt zo'n VI aanspraakquote:Op woensdag 24 april 2024 19:19 schreef ISVV het volgende:
Geen zorgen mannen, ze wil geen Nederlander meer. Dus jullie hoeven haar niet af te wijzen.
Mijn nederige wittecisgenderheteroseksuelemannen excuusquote:Op woensdag 24 april 2024 19:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"mannen" Echt zo'n VI aanspraakEn dan niets zeggen.......
Ik ben een hetero man. Dit gaat aan mij voorbij.....quote:Op woensdag 24 april 2024 19:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mijn nederige wittecisgenderheteroseksuelemannen excuus
Ik zou Jan Roos wel eens als tafelgast willen zien, of anders aan de bar, in plaats van Rox een keertjequote:
Nodig dan gelijk Robert Jensen ook uitquote:Op woensdag 24 april 2024 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou Jan Roos wel eens als tafelgast willen zien, of anders aan de bar, in plaats van Rox een keertje
Eensch. Maar dat gaat Geneetje nooit doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou Jan Roos wel eens als tafelgast willen zien, of anders aan de bar, in plaats van Rox een keertje
Waar is hij verdwenen?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Nodig dan gelijk Robert Jensen ook uit
In zijn podcast ijzersterk. Maar ik word ook een langspeelplaat volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die ziet wil je toch een steen naar je tv gooien.
Daar hebben ze in POL-AMV een pittige mening overquote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Raymond heeft echt een saaie podcast, wat boeit dat Amerika ons nou helemaal
Viel mij ook al op, hij heeft hele dwangmatige trekjes dat is wat anders dan een hypochonder.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens, weet Rene wel wat een hypochonder is? Hij deed het voorkomen alsof hij er een is, maar begon over smeetvrees. Dat lijkt mij iets heel anders.
Rene lijkt me wel iemand die als hij hoest denkt dat ie longkanker heeftquote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens, weet Rene wel wat een hypochonder is? Hij deed het voorkomen alsof hij er een is, maar begon over smetvrees. Dat lijkt mij iets heel anders.
Klopt natuurlijk, maar als je Rene wat langer kent dan weet je dat ie dat door elkaar gooit. En ook dat ie zegt dat ie 'van alles wel wat heeft' moet je met een korreltje zout nemen. Hij gooit ook bij nieuws-onderwerpen dingen een beetje door elkaar. Maar zo is onze Rene nou eenmaalquote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens, weet Rene wel wat een hypochonder is? Hij deed het voorkomen alsof hij er een is, maar begon over smetvrees. Dat lijkt mij iets heel anders.
Ja het verbaasde me dat Genee daar helemaal niks over zei. Want Bart is een directe collega van Genee.....Er is maar 1 conclusie dan ook: Bart is vreemd gegaanquote:
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar als je Rene wat langer kent dan weet je dat ie dat door elkaar gooit. En ook dat ie zegt dat ie 'van alles wel wat heeft' moet je met een korreltje zout nemen. Hij gooit ook bij nieuws-onderwerpen dingen een beetje door elkaar. Maar zo is onze Rene nou eenmaal
Vadertje dood. Lekker man, niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'
Dat zei ie nog net niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vadertje dood. Lekker man, niks mis mee.
Waarna Wilfred meteen aan 'damage control' moest doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'
Ik dacht dat hij op dezelfde dag overleed als Theo van Goghquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op dezelfde dag overleed als Theo van Gogh
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja het verbaasde me dat Genee daar helemaal niks over zei. Want Bart is een directe collega van Genee.....Er is maar 1 conclusie dan ook: Bart is vreemd gegaan
Hartaanvalletje, HAHA hartaanvalletje! Goed man.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vadertje dood. Lekker man, niks mis mee.
Toch wel een upgrade vergeleken met die bedplasser Nolles, cheater of niet. Maar als je je vrouw en 3 kinderen in de steek laat had ik zelf wel een deurtje verder gekeken dan Lilian Slagter.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dr nieuwe vent ook
VER / Harry Mens en Catherine Keyl belanden in verhitte discussie........quote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Harry heeft ruzie over de satisfyer![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)ens-doe-niet-zo-raar
Gingen ze zover?quote:Op dinsdag 30 april 2024 01:55 schreef dexamfetamine het volgende:
Bizar dat van der Gijp en Job knoester die weinstein willen vrijlaten alleen maar omdat hij 'ziek' zou zijn. Echt bizar. Zij zijn echt niet goed bij hun paasei om een serieverkrachter vrij te laten alleen maar omdat hij ziek zou zijn.
Die hond moet gewoon zijn straf uitzitten.
En Derksen kijk voor zich uit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:00 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Ja, ook bizar dat iemand dan er niet keihard tegenin gaat.
Ogrishquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom ziet Gijp altijd de meest zieke filmpjes waarin kinderen vermoord worden enzo? Waar zoekt hij op 's nachts op het bankie?
Maar heeft het je in zakelijk doen geholpen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:05 schreef Isane het volgende:
Jan van halst, ik heb laatst zo'n teambuilding dag van hem gehadhad wel leuke kleedkamerverhalen
Neequote:Op dinsdag 30 april 2024 22:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar heeft het je in zakelijk doen geholpen?
Niet met je eens. Je leert mensen kennen. Met leuke dingen doen. Niet direct een pusher.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Nee
Zulke teamdagen zijn altijd kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |