Tegen wie heb je hetquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Er is ook een optie om je posts aan te passen
Je bent zo woke als de netenquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben links en niet woke. Had vorig jaar de meeste posts in deze topicreeks. Al tijden ageer ik en post ik wat ik zie. Maar dat werd me verweten. Er werden zelfs posts van me verwijderd door een mod. Nu moet jij zeggen: 'Dan kijk je toch niet.'
Is goed kameraad.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:35 schreef Breekfast het volgende:
Johan Derksen zou kunnen verkondigen dat alle zwarte mannen verkrachters zijn met een vanuit de genetica bepaald laag IQ, en velen in dit topic zouden alle kritiek daarop alsnog afdoen als 'linkse-woke cultuur waarin niks meer gezegd mag worden.'
Zo moeilijk is het toch niet om een keer toe te geven dat de opmerking van Johan racistisch was? Zijn mening die avond heeft hij gebaseerd op de huidskleur van de jongen, veel anders kun je er niet van maken.
Wat is er woke aan mij ? Eigenlijk geen idee wat de definitie van woke is.quote:
Welke post zijn er inhoudsloos ? Quote ze eens. En 'Dat weet je best' is wel je standaard reactie tegen mij. Op m'n vraag waarom ik geen EK-mod kan worden was dat ook je reactie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je best.
Zoveel inhoudsloze post op een rij is wel een beetje veel van het goede hoor
Elke post van je komt neer op "ik ben oud en ik snap het niet".quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke post zijn er inhoudsloos ? Quote ze eens. En 'Dat weet je best' is wel je standaard reactie tegen mij. Op m'n vraag waarom ik geen EK-mod kan worden was dat ook je reactie.
Oh vandaarquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
Had vorig jaar de meeste posts in deze topicreeks.
Ik weet niet wat ik je ooit heb aangedaan. Het zal allemaal wel. Ik ga zeker lekker door met FOK!en. Man man man. Ik moet vandaag m'n bloeddruk nog meten. Ik wacht nog een uurtje. Succes verder. Het EK-forum loopt lekker hè ? Mooie topics ook over Zweedse vrouwen. En geweldige bijdrages van Plompzakker b.v.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke post van je komt neer op "ik ben oud en ik snap het niet".
[..]
Oh vandaar
Je hangt daar een soort status aan voor jezelf.
Ga dan maar lekker door.
Niks, ik vroeg me gewoon af waarom je iets van 8 posts van één zin achter elkaar plaatst. Beetje irritant.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik je ooit heb aangedaan. Het zal allemaal wel.
Dat is geloof ik de enige Hand die niet van vliegen houdtquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan de één zeggen: "Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen."
En dan zegt de ander: "Dat zou heel verstandig zijn!"
Moet er wel iemand vrijwillig de Hand Kraaij Jr willen spelen.
Ja leuk, ik verspreek me.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geloof ik de enige Hand die niet van vliegen houdt
Dommigheid kent geen tijd, maar ik zal moeten blijven zitten om het programma nog enig niveau te geven.quote:
Dat willen wij allemaal Mani.quote:
Bazenactie: Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:41 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zo'n Helmut Lotti die Kiss covert bij VI...ik vind het een bazenactie en ook leuk.
Eensquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
Dit laat meteen zien waarom programma met Helene en Merel over 3/4 jaar gewoon nikszeggend/middle of road saaie tv oplevert. Laten we johan en rene gewoon koesteren.
Rene snapt het helemaal maar heeft er in alles schijt aan.quote:
Hij snapt niet wat het probleem isquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rene snapt het helemaal maar heeft er in alles schijt aan.
Idd maakt je leven een stuk leuker/makkelijker als je je niet overal druk om maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rene snapt het helemaal maar heeft er in alles schijt aan.
Gewoon vriendelijk knuffelen, niks buitensporigs 😕quote:
Er is dan ook niet echt een probleem.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij snapt niet wat het probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |