Negers kosten dubbele tarief bij casting bureauquote:Op donderdag 11 april 2024 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gisteren nog donkere vrouwen achter Johán, vandaag weer een tokkie met armen vol tattoos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. De media smult natuurlijk van die botte uitspraken van de heer Derksen, want dat is weer voer voor discussies tijdens talkshows.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dit. De hele media maakt dit groter dan wat het is.
Maar als je dit goedkeurt ben je meteen een fanboy van Johan, dat is de samenleving waarin we nu leven dat je meteen een label krijgt of toegewezen bent tot een groep.
Euh…quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:39 schreef Erik_Groen het volgende:
Conclusie:
Habtamu is een echte Fries met een aparte huidskleur en Derksen is een echte racist met een normale huidskleur.
Conclusie: we zijn wel klaar met alle linkse wokies die we nooit in dit topic zien maar nu even komen deugpronken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:39 schreef Erik_Groen het volgende:
Conclusie:
Habtamu is een echte Fries met een aparte huidskleur en Derksen is een echte racist met een normale huidskleur.
Ga lekker twitteren ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:39 schreef Erik_Groen het volgende:
Conclusie:
Een Fries moet dus weer achteraan zitten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:36 schreef DrDentz het volgende:
Misschien meneer Habtamu de Hoop een keer uitnodigen voor aan de bar naast Bas? Prima ventje toch? Niet aan tafel dat gaat te ver.
Even lekker trekken aan de moraalpaal.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Conclusie: we zijn wel klaar met alle linkse wokies die we nooit in dit topic zien maar nu even komen deugpronken.
Excuses maken voor hoe het aankwam is geen excuses maken, maar het probleem bij de ontvanger leggen.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Kan Johan niet begrijpen dat je soms ook sorry kan zeggen voor iets wat je hebt gezegd, niet voor hoe je het bedoeld hebt, maar voor hoe het uiteindelijk aankwam?
Waarom noem je zwart een aparte huidskleur en blank normaal? Nogal racistisch van je.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:39 schreef Erik_Groen het volgende:
Conclusie:
Eens.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:36 schreef DrDentz het volgende:
Misschien meneer Habtamu de Hoop een keer uitnodigen voor aan de bar naast Bas? Prima ventje toch? Niet aan tafel dat gaat te ver.
Wat is dat ? Ik ben 61.quote:
Derksen is een vieze, vuile racist .... en een homohater .... en een vrouwenhater ..... en een antisemiet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:35 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Waarom noem je zwart een aparte huidskleur en blank normaal? Nogal racistisch van je.
Ken je TC Matic en Arno niet ?quote:Op donderdag 11 april 2024 21:39 schreef RipCity het volgende:
Het is vrij matig.
zoals alles uit belgie
Behalve K3-Marthe
Heeft de media de 700 klachten ingediendquote:Op donderdag 11 april 2024 23:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Inderdaad. De media smult natuurlijk van die botte uitspraken van de heer Derksen, want dat is weer voer voor discussies tijdens talkshows.
Ik ben links en niet woke. Had vorig jaar de meeste posts in deze topicreeks. Al tijden ageer ik en post ik wat ik zie. Maar dat werd me verweten. Er werden zelfs posts van me verwijderd door een mod. Nu moet jij zeggen: 'Dan kijk je toch niet.'quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Conclusie: we zijn wel klaar met alle linkse wokies die we nooit in dit topic zien maar nu even komen deugpronken.
Wat bedoel je ? Ik zie jou hier zelden posten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even lekker trekken aan de moraalpaal.
Nee, hoezo ?quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:39 schreef hole1988 het volgende:
Ben ik een racist als ik zeg "Johan is geen echte Drent want hij is in Gelderland geboren"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |