John de Mol even streng geweestquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen na 'levensbedreigende ingreep' gewoon aanwezig bij VI
https://www.shownieuws.nl(...)woon-aanwezig-bij-vi
o maar het is ook geen werken hoor even een uurtje aan tafel zitten en de dementie in zijn hoofd laten raaskallenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat een baas hè Johan gewoon dezelfde dag aan het werk, menig millenial / gen-z zou een maand in de ziektewet zitten.
Vreemde opmerking en niet vergelijkbaar. Je seksuele voorkeur of smaak heeft niks te maken met racisme, en al helemaal niet in maatschappelijke context. Je kan gewoon zeggen dat je valt op blonde mensen, maar als je zegt dat blonde mensen intrinsiek beter zijn, is het natuurlijk anders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:43 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij zit er in elk mens (als zoogdier) een racist en een xenofoob. Niemand valt over de opmerking van een man: "Ik houd van blond haar en dikke tieten."
Albert vindt het heel erg... voor zichzelf.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Albert Verlinde ligt wakker van de kritiek die hij kreeg, na de veelbesproken uitzending van Vandaag Inside. Dat zegt de 62-jarige theatermaker in gesprek met Omrop Fryslân.
Het doet Verlinde "pijn" dat hij door sommige mensen "racist" wordt genoemd. "Ik lig er wakker van. Natuurlijk lig ik er wakker van. Ik vind het verschrikkelijk dat ik die verwijten en scheldpartijen krijg, terwijl ik mijn leven lang hoog in het vaandel heb staan dat iedereen mag meedoen."
https://www.nu.nl/achterk(...)-vandaag-inside.html
Ja, door giechel Rutger.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:05 schreef Abrikozentaart het volgende:
JD is bang dat hij vervangen wordt
Is goed kameraad. Kunnen alle racisme-roeptoeterts nu weg en zich net zo druk gaan maken om blankenhaat als dat ze om dit soort akkefietjes doen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vreemde opmerking en niet vergelijkbaar. Je seksuele voorkeur of smaak heeft niks te maken met racisme, en al helemaal niet in maatschappelijke context. Je kan gewoon zeggen dat je valt op blonde mensen, maar als je zegt dat blonde mensen intrinsiek beter zijn, is het natuurlijk anders.
Maar uitdelen in shownieuws had hij geen moeite meequote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Albert vindt het heel erg... voor zichzelf.
Helaas worden er sinds december 2022 geen herhalingen meer uitgezonden.quote:
Merel laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op donderdag 18 april 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens viel het Tina Nijkamp ook op dat er al een aantal dagen maar 1 bargast is. En geen Sam of Merel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |