'slaven'quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
: nakomelingen van Hindoestaanse slaven moeten niet klagen
Ik vermoed dat er een aantal weer schuimbekkend voor de tv zitten
Dat waren geen slaven, maar contractarbeiders. Ze werden geronseld in Nederlands-Indië en India en gingen vrijwillig werken voor een (laag) loon in Suriname. Ze werden er wel matig behandeld.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
: nakomelingen van Hindoestaanse slaven moeten niet klagen
Ik vermoed dat er een aantal weer schuimbekkend voor de tv zitten
En nu willen ze excuses!! Van Wim Lexquote:Op donderdag 18 april 2024 23:12 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Dat waren geen slaven, maar contractarbeiders. Ze werden geronseld in Nederlands-Indië en India en gingen vrijwillig werken voor een (laag) loon in Suriname. Ze werden er wel matig behandeld.
René ligt dan vast te huilen in de serre.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef ikbenrond het volgende:
Reneetje is ook te emotioneel, blijf lekker thuis joh. Ga lekker tv kijken met je vrouw.
Het kan ook zijn dat ze er simpelweg de woorden niet voor hebben en dat de redactie iets voor ze bedenkt, zodat ze er de volgende dag op terugkomen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef ikbenrond het volgende:
Rene en Johan zijn laffe mannetjes met een groot ego. Vroeger vond ik dit programma nog leuk, maar er is nu niks meer aan. Johan heeft steeds dezelfde grijsgedraaide mening, René kan helemaal niks hebben. Beiden dulden geen tegenspraak. Als er iemand is die ze tegenspreekt of duidelijk een andere mening heeft dan vallen ze de aflevering later diegene lafjes aan, in plaats van in hun gezicht (schimmelpenninck, sam, merel, marijnissen).
Reneetje is ook te emotioneel, blijf lekker thuis joh. Ga lekker tv kijken met je vrouw.
Voor het eerst ook dat ik het niet erg zou vinden als het stoptquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:46 schreef Jaroon het volgende:
VI is een bagger programma geworden met publiek en kijkers die er bij passen. Maar ik denk dat het einde zo langzamerhand wel in zicht is.
Dat hebben ze toch knap voor elkaar gekregen. Serieuze gasten blijven ook meer weg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:51 schreef Parafernalia het volgende:
1 april sigaar?
[..]
Voor het eerst ook dat ik het niet erg zou vinden als het stopt
Horen we al 10 jaar, voorlopig zijn de kijkcijfers torenhoog én stabiel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:46 schreef Jaroon het volgende:
VI is een bagger programma geworden met publiek en kijkers die er bij passen. Maar ik denk dat het einde zo langzamerhand wel in zicht is.
Cobelens niet te vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef ikbenrond het volgende:
Rene en Johan zijn laffe mannetjes met een groot ego. Vroeger vond ik dit programma nog leuk, maar er is nu niks meer aan. Johan heeft steeds dezelfde grijsgedraaide mening, René kan helemaal niks hebben. Beiden dulden geen tegenspraak. Als er iemand is die ze tegenspreekt of duidelijk een andere mening heeft dan vallen ze de aflevering later diegene lafjes aan, in plaats van in hun gezicht (schimmelpenninck, sam, merel, marijnissen).
Die had een kratje op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Kennen we deze gast nog? Ook lachwekkend destijds.
Het is wel zo dat de seizoenen langer zijn geworden en je nu net als vorig jaar merkt dat de irritatie de laatste 2 maanden van het seizoen erger wordt onderling en je merkt dat het de hele vibe in het programma daarmee omlaag gaat. Het is dat John goed betaald anders waren ze allang weg. Ik gok dat ze het om de 2 maanden met Helène gaan afwisselen straks, ook omdat Johan oud begint te worden en inderdaad grijsgedraaid. Je moet overkill voorkomen. Tijdens het EK zijn ze er ook 7 dagen per week. Volgens mij begint Helène 20 mei.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Horen we al 10 jaar, voorlopig zijn de kijkcijfers torenhoog én stabiel.
Ik denk een halve statement na het bekritiseren van Merel dat ze vanuit de HvN redactie even niet mogen aanschuiven. Volgende week op vakantie. Hopen dat na 2 weken ze een beetje is afgekoeld. Ze weten zelf ook dat zonder Sam en Merel het programma minder leuk is. Je wilt niet 45 minuten kijken naar de 3 heren aan tafel.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Merel laat uwen pener zien @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |