Waarna Wilfred meteen aan 'damage control' moest doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'
Ik dacht dat hij op dezelfde dag overleed als Theo van Goghquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'
Klopt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op dezelfde dag overleed als Theo van Gogh
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja het verbaasde me dat Genee daar helemaal niks over zei. Want Bart is een directe collega van Genee.....Er is maar 1 conclusie dan ook: Bart is vreemd gegaan
Hartaanvalletje, HAHA hartaanvalletje! Goed man.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vadertje dood. Lekker man, niks mis mee.
Toch wel een upgrade vergeleken met die bedplasser Nolles, cheater of niet. Maar als je je vrouw en 3 kinderen in de steek laat had ik zelf wel een deurtje verder gekeken dan Lilian Slagter.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dr nieuwe vent ook
VER / Harry Mens en Catherine Keyl belanden in verhitte discussie........quote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Harry heeft ruzie over de satisfyer![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)ens-doe-niet-zo-raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |