In zijn podcast ijzersterk. Maar ik word ook een langspeelplaat volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die ziet wil je toch een steen naar je tv gooien.
Daar hebben ze in POL-AMV een pittige mening overquote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Raymond heeft echt een saaie podcast, wat boeit dat Amerika ons nou helemaal
Viel mij ook al op, hij heeft hele dwangmatige trekjes dat is wat anders dan een hypochonder.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens, weet Rene wel wat een hypochonder is? Hij deed het voorkomen alsof hij er een is, maar begon over smeetvrees. Dat lijkt mij iets heel anders.
Rene lijkt me wel iemand die als hij hoest denkt dat ie longkanker heeftquote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens, weet Rene wel wat een hypochonder is? Hij deed het voorkomen alsof hij er een is, maar begon over smetvrees. Dat lijkt mij iets heel anders.
Klopt natuurlijk, maar als je Rene wat langer kent dan weet je dat ie dat door elkaar gooit. En ook dat ie zegt dat ie 'van alles wel wat heeft' moet je met een korreltje zout nemen. Hij gooit ook bij nieuws-onderwerpen dingen een beetje door elkaar. Maar zo is onze Rene nou eenmaalquote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens, weet Rene wel wat een hypochonder is? Hij deed het voorkomen alsof hij er een is, maar begon over smetvrees. Dat lijkt mij iets heel anders.
Ja het verbaasde me dat Genee daar helemaal niks over zei. Want Bart is een directe collega van Genee.....Er is maar 1 conclusie dan ook: Bart is vreemd gegaanquote:
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar als je Rene wat langer kent dan weet je dat ie dat door elkaar gooit. En ook dat ie zegt dat ie 'van alles wel wat heeft' moet je met een korreltje zout nemen. Hij gooit ook bij nieuws-onderwerpen dingen een beetje door elkaar. Maar zo is onze Rene nou eenmaal
Vadertje dood. Lekker man, niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roxanne Knetemann : 'Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat papa overleed.' Van der Gijp: 'Ja lachen man, geweldig. Heerlijk.'
Dat zei ie nog net niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vadertje dood. Lekker man, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |