Wat een lul is dat zeg.quote:
Een harige?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jutta laat uwen pener zien @:zipportal
Jutta Leerdam mag blij zijn dat ze kan schaatsen, anders was ze koningin van het kamp geworden. Wat dat betreft heeft ze wel de ware gevonden, dat scheeltquote:
Lol, Genee die vroeg of Hélène veel van Joep geleerd heeft. Inderdaad een beetje trollen.quote:Op zondag 21 april 2024 00:13 schreef Marsenal het volgende:
Probeerden ze Helene het ongemakkelijk te maken door te beginnen over Joep Schreuder? Erg leuk.
Matig wijf is het toch
Toen was het hek van de dam ??quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lol, Genee die vroeg of Hélène veel van Joep geleerd heeft. Inderdaad een beetje trollen.
Dan hadden ze in Gtst of zo wel een rolletje voor haar gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jutta Leerdam mag blij zijn dat ze kan schaatsen, anders was ze koningin van het kamp geworden. Wat dat betreft heeft ze wel de ware gevonden, dat scheelt
Dat denk ik niet hoor, met die uitstralingquote:Op woensdag 24 april 2024 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan hadden ze in Gtst of zo wel een rolletje voor haar gehad.
"mannen" Echt zo'n VI aanspraakquote:Op woensdag 24 april 2024 19:19 schreef ISVV het volgende:
Geen zorgen mannen, ze wil geen Nederlander meer. Dus jullie hoeven haar niet af te wijzen.
Mijn nederige wittecisgenderheteroseksuelemannen excuusquote:Op woensdag 24 april 2024 19:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"mannen" Echt zo'n VI aanspraakEn dan niets zeggen.......
Ik ben een hetero man. Dit gaat aan mij voorbij.....quote:Op woensdag 24 april 2024 19:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mijn nederige wittecisgenderheteroseksuelemannen excuus
Ik zou Jan Roos wel eens als tafelgast willen zien, of anders aan de bar, in plaats van Rox een keertjequote:
Nodig dan gelijk Robert Jensen ook uitquote:Op woensdag 24 april 2024 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou Jan Roos wel eens als tafelgast willen zien, of anders aan de bar, in plaats van Rox een keertje
Eensch. Maar dat gaat Geneetje nooit doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou Jan Roos wel eens als tafelgast willen zien, of anders aan de bar, in plaats van Rox een keertje
Waar is hij verdwenen?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Nodig dan gelijk Robert Jensen ook uit
In zijn podcast ijzersterk. Maar ik word ook een langspeelplaat volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die ziet wil je toch een steen naar je tv gooien.
Daar hebben ze in POL-AMV een pittige mening overquote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Raymond heeft echt een saaie podcast, wat boeit dat Amerika ons nou helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |