SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ajax heeft al genoeg L'squote:Op vrijdag 12 april 2024 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet echt een nieuw toetsenbord halen die l werkt gewoon niet meer
Het is een woordgrapje natuurlijk, want dankzij de Duitse TD staat Ajax nu zesde.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vijf posts maken om de OP te kapen en vervolgens ‘allersechste’ typen
Klaasgod
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet echt een nieuw toetsenbord halen die l werkt gewoon niet meer
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Terwijl die toch wel bekend moet zijn met de Duitse taalquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat allemaal wat te snel voor Trein.
KLAASEDquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Harvard![]()
Wat flauw dat Mislintat erkend topjournalist Holtrop (wie?) niet te woord wil staan bij zijn woning zeg. Is Valentijn al witheet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Exclusief: Sven Mislintat haalt uit naar Ajax Telegraaf
Hoogstaand stukje journalistiek weer bij de T
Wat een irritant kutventje die interviewer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daardoor haalt hij er nog wel een half interview uit, dat doet 'ie best netjes.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een irritant kutventje die interviewer.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij heeft het bij jullie nog aardig lang volgehouden dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
In mindere periodes is Berghuis altijd de eerste die het bijltje erbij neerlegt.
O nee hij is "geblesseerd".
Hij pakte wel heel opzichtig rood vlak voor de (eventuele) directe confrontaties met Ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het bij jullie nog aardig lang volgehouden dan.
Ik weet dat je lollig wil doen maar toen probeerde hij ook Advocaat eruit te werken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het bij jullie nog aardig lang volgehouden dan.
Volgens Advocaat nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weet dat je lollig wil doen maar toen probeerde hij ook Advocaat eruit te werken.
Doe je werk eens, Waarom moeten er 5 posts gekaapt worden zodat een of andere simpele een domme TT kan invoeren? Ik weet het je bent niet zo happig om iets te doen maar je kan het.quote:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je werk eens, Waarom moeten er 5 posts gekaapt worden zodat een of andere simpele een domme TT kan invoeren? Ik weet het je bent niet zo happig om iets te doen maar je kan het.
Tamelijk geïrriteerd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je werk eens, Waarom moeten er 5 posts gekaapt worden zodat een of andere simpele een domme TT kan invoeren? Ik weet het je bent niet zo happig om iets te doen maar je kan het.
Ontzettend, wil je een keer samen feesten? Wanneer jij eens je werk doet krijg je van mij een fristi.quote:
Die heeft echt geen fatsoenlijke kans gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mikautadze weer 9 goals en 3 assists voor Metz in 14 wedstrijden blijft een apart verhaal.
Die heeft gewoon de pech gehad dat meerdere spelers voor dezelfde positie kopen, de grootste kwaliteit van Mislintat was.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft echt geen fatsoenlijke kans gehad.
1 dramatische wedstrijd tegen amateurs, die nog verloren wordt ook, kan je niet zo tellen.
Alleen geloof ik niet dat hij slechter is dan Akpom. En die speelde wel regelmatig.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de pech gehad dat meerdere spelers voor dezelfde positie kopen, de grootste kwaliteit van Mislintat was.
Iets met trainers die een speler niet beter maken, en spelers die een trainer niet beter laten lijken?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mikautadze weer 9 goals en 3 assists voor Metz in 14 wedstrijden blijft een apart verhaal.
Chef Losersvlucht snapt zulke dingen nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch vreselijk jongens ? ..........
Simon Tahamata is nog altijd aangeslagen door zijn onverwachte vertrek bij Ajax. Er werd in december een gesprek gepland met betrekking tot de toekomst van de jeugdtrainer, maar hij wilde helemaal niet weggaan. Uiteindelijk deed een plan van toenmalig Chiefs Sports Officer Maurits Hendriks de druppel overlopen.
'Ze zeiden: We gaan in februari kijken wat we gaan doen. Het wordt óf minder uren maken, óf een pensioen', vertelt Tahamata tegenover De Telegraaf. De jeugdtrainer was verontwaardigd na deze opmerking. 'Hoezo, met pensioen gaan? Ik heb een hekel aan pensioen, dat wil ik niet. Man, ik ben nog veel te fit om met pensioen te gaan.'
Hendriks kwam vervolgens met het plan om de werkweek van Tahamata te halveren tot twintig uur. 'Toen vroeg ik: hoe moet ik dat in godsnaam invullen? Nu werk ik veertig uur. Meer dan dat zelfs', legt Tahamata uit. 'Waarop ze zeiden: maar je hebt toch vast wel een hobby? Maar ik heb géén andere hobby. De club is mijn hobby, voetbal en trainen zijn mijn hobby. Mijn hele leven staat in het teken van Ajax. Ach, het was zo pijnlijk allemaal. Waarom zeiden ze niet gewoon: hier heb je een contract voor onbepaalde tijd en beslis zelf maar wanneer het mooi is geweest?'
[ afbeelding ]
https://www.msn.com/nl-nl(...)2373fe0fc633f88&ei=9
Ja dat was dictator zijn ook. Tot dat julius caesar dictator werdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef tong80 het volgende:
"De rol van gedelegeerd commissaris is iets zeer tijdelijks,
alleen al om dit soort praktijken moet 020 degraderenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef tong80 het volgende:
Simon Tahamata is nog altijd aangeslagen door zijn onverwachte vertrek bij Ajax. Er werd in december een gesprek gepland met betrekking tot de toekomst van de jeugdtrainer, maar hij wilde helemaal niet weggaan. Uiteindelijk deed een plan van toenmalig Chiefs Sports Officer Maurits Hendriks de druppel overlopen.
'Ze zeiden: We gaan in februari kijken wat we gaan doen. Het wordt óf minder uren maken, óf een pensioen', vertelt Tahamata tegenover De Telegraaf. De jeugdtrainer was verontwaardigd na deze opmerking. 'Hoezo, met pensioen gaan? Ik heb een hekel aan pensioen, dat wil ik niet. Man, ik ben nog veel te fit om met pensioen te gaan.'
Hendriks kwam vervolgens met het plan om de werkweek van Tahamata te halveren tot twintig uur. 'Toen vroeg ik: hoe moet ik dat in godsnaam invullen? Nu werk ik veertig uur. Meer dan dat zelfs', legt Tahamata uit. 'Waarop ze zeiden: maar je hebt toch vast wel een hobby? Maar ik heb géén andere hobby. De club is mijn hobby, voetbal en trainen zijn mijn hobby. Mijn hele leven staat in het teken van Ajax. Ach, het was zo pijnlijk allemaal. Waarom zeiden ze niet gewoon: hier heb je een contract voor onbepaalde tijd en beslis zelf maar wanneer het mooi is geweest?'
[ afbeelding ]
Dit is wel erg ja, ook dat ze het niet hebben hersteld want dat had nog gekund uiteraard.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Het absurde is dat ie ooit is aangesteld. Wie zijn daar verantwoordelijk voor ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chef Losersvlucht snapt zulke dingen niet
Afghanistan toen de Amerikanen vertrokken en de Taliban het tijdelijk overnam.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat was dictator zijn ook. Tot dat julius caesar dictator werd
Wie moeten dat herstellen ? Echt, ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel erg ja, ook dat ze het niet hebben hersteld want dat had nog gekund uiteraard.
Na vertrek Hendriks denk ik dat Beuker hier oa over gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie moeten dat herstellen ? Echt, ik heb geen idee.
Beuker. Wie kent hem niet ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na vertrek Hendriks denk ik dat Beuker hier oa over gaat.
Simon niet blijkbaar, maar op zich wel goed dat ze iemand voor die positie hebben aangesteld, of hij de juiste persoon gaat zijn is afwachten.quote:
Is het raar dat ik het niet meer kan volgen? Dat ik niet weet wie wie is en wie op welke functie etc......quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Simon niet blijkbaar, maar op zich wel goed dat ze iemand voor die positie hebben aangesteld, of hij de juiste persoon gaat zijn is afwachten.
Het is ook voor hem moeilijk om in deze situatie te werken, door ontbreken van Hoofd jeugdopleiding, TD transfers, AD komt de hele boel op de schouders van hem en De Lang terecht.
Ik denk dat ze er zelf al moeite mee hebben, laat staan wij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het niet meer kan volgen? Dat ik niet weet wie wie is en wie op welke functie etc......
Ha ha. Ja. Misschien weer opa spreekt, maar "vroeger" wist je wie er aan de touwtjes trokken. Coronel, Cohen, van Praag, Harmsen etc......quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zelf al moeite mee hebben, laat staan wij.
Maar vroeger was ook niet alles beter, er wordt nu veel kritiek geuit over die beursgang (meestal door nitwits), maar dat heeft wel tot effect gehad dat die achterkamer poltiek die je bij Ajax altijd had teruggedrongen is, plus dat er altijd openheid van zaken is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Ja. Misschien weer opa spreekt, maar "vroeger" wist je wie er aan de touwtjes trokken. Coronel, Cohen, van Praag, Harmsen etc......
Helemaal gelijk. Die beursgang is van 30 jaar geleden. Ajax was geen pionier maar wel een goede beslissing geweest. Nitwits inderdaad. Er wordt gezeken over niks. Ajax is bijna toe aan een nieuwe Arena, terwijl ze in Rotterdam nog aan het overleggen zijn of er mogelijk volgend jaar een besluit wordt genomen over een eventueel misschien nieuw stadion. Het dak is er nog steeds niet. Ha ha ha. Hier heb ik een paar jaar geleden nog een topic over geopend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar vroeger was ook niet alles beter, er wordt nu veel kritiek geuit over die beursgang (meestal door nitwits), maar dat heeft wel tot effect gehad dat die achterkamer poltiek die je bij Ajax altijd had teruggedrongen is, plus dat er altijd openheid van zaken is.
Dat ze zich dan in zo'n rampseizoen roeren is wel logisch maar in principe zou je zelfs over de RVC niets moeten horen laat staan de bestuursraad.
Ben blij dat jij als Ajax watcher ons op de hoogte houdt Klaas.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit kan een weekend worden om van te genieten
er is maar 1 optie mogelijk voor 020
Voetbal is een smerig woord geworden in die opleiding . Maar erg mooi dat er atleten aankomen die de grootste moeite hebben om een bal 3 keer hoog te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Die De Lang is een wereldscout, komt wel goed dus?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Simon niet blijkbaar, maar op zich wel goed dat ze iemand voor die positie hebben aangesteld, of hij de juiste persoon gaat zijn is afwachten.
Het is ook voor hem moeilijk om in deze situatie te werken, door ontbreken van Hoofd jeugdopleiding, TD transfers, AD komt de hele boel op de schouders van hem en De Lang terecht.
Vanaf nu ga ik je om de oren slaan. Ik nam je nooit serieus. Doe ik nog steeds niet. Maar wees voorbereid. Je gaat snakken naar het galgenmaaltijd. Mijn zoete wraak zal je zwaar op de maag gaan liggen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef PSVCL het volgende:
Ajax o16- PSVo16 1-6
PSVo15 - Ajax o15 5-2
Goeie jeugdopleiding hebben jullie
Hij zal echt wel wat kunnen maar het is gewoon heel veel wat er nu op zijn bord komt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die De Lang is een wereldscout, komt wel goed dus?
Jij vermeldt het ook alleen maar als het je uitkomt, zegt toch helemaal niets, ik meen dat de O13 met 5-0 van PSV had gewonnen, ook dat zegt niks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef PSVCL het volgende:
Ajax o16- PSVo16 1-6
PSVo15 - Ajax o15 5-2
Goeie jeugdopleiding hebben jullie
Gezien met wie hij getrouwd is, is het 1 van de beste scouts ooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal echt wel wat kunnen maar het is gewoon heel veel wat er nu op zijn bord komt.
O13quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vermeldt het ook alleen maar als het je uitkomt, zegt toch helemaal niets, ik meen dat de O13 met 5-0 van PSV had gewonnen, ook dat zegt niks.
Schrijf de namen op en we gaan zien wat er allemaal van doorbreekt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
O13![]()
Ik vermeld het omdat het dezelfde dag plaatsvind, PSV o18 vs ajax o18 is nu bezig.. we gaan voor de hattrick
0-3 momenteel. Makkie dus weer voor het vlaggenschip van de jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
O13![]()
Ik vermeld het omdat het dezelfde dag plaatsvind, PSV o18 vs ajax o18 is nu bezig.. we gaan voor de hattrick
Uit medelijdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
0-3 momenteel. Makkie dus weer voor het vlaggenschip van de jeugdopleiding.
Tja, natuurlijk kun je de zaak eens tegen het licht houden hoor, maar om nou een kwart van je personeel te ontslaan… dan gooi je in 2 naar 200 miljoen over de balk aan matig renderende spelers, en mag verdedigen dat je met 100x Jan modaal (4,5miljoen) de zaak gaat redden…quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel wat klein bier, die post was 20 miljoen in de laatste jaarcijfers waarvan bijna 10 miljoen de RvB en overige sleutelfiguren betrof en dat zal al wel minder worden met het vertrek van een aantal van die dure bestuurders zoals vd Sar en Hendriks.
Dus om dan te gaan snijden in de organisatie om een paar miljoen te besparen gaat wel wat ver en werkt eerder contraproductief, kritisch kijken en wat streamlinen mag altijd maar een massaontslag (en dat is 100 man op 450 fte personeel) slaat nergens op.
En dat verdient dan - jawel - ongeveer 4,5 miljoen. Zeg maar evenveel als 100 man klootjesvolk. Voordeel is wel dat Kroes z’n lul aan 100 man minder hoeft door te appen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
In mindere periodes is Berghuis altijd de eerste die het bijltje erbij neerlegt.
O nee hij is "geblesseerd".
Volgens Dickie niet direct nee. Maar z’n interview laatst zei genoeg. Huilie huilie Berghuis was dé reden dat het onder advocaat zo gigantisch ineenstortte na de winterstop. Veel plezier daar nog mee.quote:
De ontdekker van ForbsGodquote:
Gevalletje wegpromoverenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De ontdekker van ForbsGod
Begrijpelijke beloning
Ben jij dat Alex? Doelsaldo is leidend, vraag dat maar aan Arne.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:56 schreef -XOR- het volgende:
Morgen van Twente winnen en de derde plek blijft nog mogelijk. Weet iemand eigenlijk of bij gelijk puntenaantal het doelsaldo of het onderling resultaat beslissend is?
Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid. Vijftien punten goedmaken in 5 wedstrijden kan precies en dan zou het lullig zijn als je op 1 doelpuntje verschil die derde plek misloopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben jij dat Alex? Doelsaldo is leidend, vraag dat maar aan Arne.
Hoeveel moeten er dan maken, morgen vast met 10-0 beginnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid. Vijftien punten goedmaken in 5 wedstrijden kan precies en dan zou het lullig zijn als je op 1 doelpuntje verschil die derde plek misloopt.
Gewoon bijna 2 per wedstrijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er dan maken, morgen vast met 10-0 beginnen.
21 goals verschil, tering.
Ajax net zoveel goals tegen als Twente voor, 55 maar liefst.
Ik heb er al lang vrede mee dat Ajax volgend jaar niet Europees speelt. Blijkbaar heb jij meer vertrouwen in een positief resultaat voor Ajax dan ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit kan een weekend worden om van te genieten
er is maar 1 optie mogelijk voor 020
ajax zit al in hele grote financiele problemen.....versterkingen zullen bijna niet mogelijk zijn .....zonder europees voetbal kan het allemaal nog erger wordenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er al lang vrede mee dat Ajax volgend jaar niet Europees speelt. Blijkbaar heb jij meer vertrouwen in een positief resultaat voor Ajax dan ik.
Hoe wil je van Twente winnen met deze gatenkaas?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:56 schreef -XOR- het volgende:
Morgen van Twente winnen en de derde plek blijft nog mogelijk. Weet iemand eigenlijk of bij gelijk puntenaantal het doelsaldo of het onderling resultaat beslissend is?
Ja klopt, hier een handig overzicht welke dagen er allemaal al geweest zijn en nog komen dit jaar https://www.kalender-365.nl/quote:
Overmars en Promes ook weer terug.quote:
Ze zien Kroes echt als de Messias, vraag me af waar dat toch allemaal op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vermoeiend zulk bestuursraad. Hun criminele vriendje hand boven hoofd houden... Genant, genant en genant.
Het is hun vriendje waar ze op zondag mee voetballen. Het is echt zo simpel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zien Kroes echt als de Messias, vraag me af waar dat toch allemaal op gebaseerd is.
Jep, hij zou schoon schip maken, een einde aan die kampen, blijkt dat hij juist vanwege die kampen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is hun vriendje war ze op zondag mee voetballen. Het is echt zo simpel.
Beursgenoteerde onderneming die wordt gerund als een zondag amateur vereniging. Echt, zelfs bij FC Eindhoven zouden ze zich schamen voor dit soort vriendjespolitiek.
quote:"Gezien het bijzondere karakter van deze beursvennootschap, de relatief beperkte invloed van een CEO van een voetbalclub op de resultaten, het nogal beperkte trackrecord van de nieuwe kandidaat en het gegeven dat de beurskoers feitelijk ook niet noemenswaardig is beïnvloed door het nieuws van zijn aanstelling, lijkt mij in dit geval geen sprake te zijn geweest van koersgevoelige informatie."
Volgens Doorenbos is de hele zaak zelfs geen aangifte waard. "Niet alleen omdat hier naar mijn oordeel geen sprake is van voorwetenschap, maar ook omdat vrij evident is dat Kroes zijn aankoop niet met kwade intenties heeft verricht", zegt de hoogleraar, die - zo benadrukt FD - geen belang in de zaak heeft. "Door de RvC is hij onterecht weggezet als dader van een strafbaar feit. Dat is buitengewoon kwalijk en onzorgvuldig. Iedereen is onschuldig totdat een rechter anders heeft geoordeeld. Het is niet aan een RvC om een bestuurder publiekelijk te betichten van strafbaar handelen."
De handelwijze en de media-uitingen van de RvC zijn naar mijn mening onzorgvuldig en zeer schadelijk. Paniekvoetbal."
Voetbalt die ook mee met de boys?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
In Financieel Dagblad stond een zeer interessant artikel over de expert voorkennis bij aankoop aandelen Daan Doorenbos, partner bij Stibbe en hoogleraar in Nijmegen.
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)roverwegen~a34ca799/quote:
Ja en zo kun je ook weer andere experts vinden die het tegendeel beweren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
In Financieel Dagblad stond een zeer interessant artikel over de expert voorkennis bij aankoop aandelen Daan Doorenbos, partner bij Stibbe en hoogleraar in Nijmegen.
[..]
Daarom eerst van praag weg, hij is de tumor van ajaxquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is al twee jaar paniekvoetbal. Ik vind de samenloop van omstandigheden en timing van bepaalde zaken ook zeer merkwaardig in dit verhaal. Het stinkt van alle kanten en er zitten hier zeker nog verhalen achter die we nog niet weten. Dat van Praag ook direct publiekelijk en voorbereid in de media verscheen, was ook zeer opmerkelijk. Hij nam geen blad voor de mond en beschermde Alex allerminst. Integendeel, hij maakte hem publiekelijk helemaal kapot. Hier zit veel meer achter.
Dat vraag ik me ook af en ze begeven zich wel op glad ijs op deze manier, maak hem gewoon consultant want welke positie dan ook binnen Ajax, hij zal gezien worden als de onaantastbare baas, nog even los of dat voorkennis gebeuren ook een staartje zou kunnen krijgen als hij werknemer is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zien Kroes echt als de Messias, vraag me af waar dat toch allemaal op gebaseerd is.
Het lijkt er steeds meer op dat ze bang zijn voor hun eigen baantjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is al twee jaar paniekvoetbal. Ik vind de samenloop van omstandigheden en timing van bepaalde zaken ook zeer merkwaardig in dit verhaal. Het stinkt van alle kanten en er zitten hier zeker nog verhalen achter die we nog niet weten. Dat van Praag ook direct publiekelijk en voorbereid in de media verscheen, was ook zeer opmerkelijk. Hij nam geen blad voor de mond en beschermde Alex allerminst. Integendeel, hij maakte hem publiekelijk helemaal kapot. Hier zit veel meer achter.
Alsof in de RvC van Ajax zitten zo'n ontzettende vetpot is. De overige directeuren zullen hoogstwaarschijnlijk elders niet minder kunnen verdienen. De insteek van het pluche plakken acht ik allemaal niet heel waarschijnlijk, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat ze bang zijn voor hun eigen baantjes.
Kroes wilde het Mislintat rapport niet ondertekenen en was bezig met een reorganisatie. Deze stok om uit te halen hebben ze met beide handen aangepakt.
Dat gaat ook niet om het geld, maar om de 'uitstraling'.quote:Op zondag 14 april 2024 01:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof in de RvC van Ajax zitten zo'n ontzettende vetpot is. De overige directeuren zullen hoogstwaarschijnlijk elders niet minder kunnen verdienen. De insteek van het pluche plakken acht ik allemaal niet heel waarschijnlijk, eerlijk gezegd.
Een omzet van pakweg 150 miljoen.. zelfs fucking Tony’s Chocolonely draait 150 miljoen euro omzet.quote:Op zondag 14 april 2024 01:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet om het geld, maar om de 'uitstraling'.
En toch staat Ajax, zelfs nu, een stuk beter op je cv dan Tony Chocolonelyquote:Op zondag 14 april 2024 02:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een omzet van pakweg 150 miljoen.. zelfs fucking Tony’s Chocolonely draait 150 miljoen euro omzet.
Dat ligt er natuurlijk aan wat je volgende sollicitatie gaat zijn. Als dat bij een serieus bedrijf is dan kun je beter bij een serieus bedrijf hebben gewerkt en dat is een voetbalclub natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 april 2024 02:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch staat Ajax, zelfs nu, een stuk beter op je cv dan Tony Chocolonely
Ik vertikte het om een vergelijking te maken met een serieus bedrijf. Die draaien 150 in een week en hebben daar geen giften van derden voor nodig.quote:Op zondag 14 april 2024 07:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan wat je volgende sollicitatie gaat zijn. Als dat bij een serieus bedrijf is dan kun je beter bij een serieus bedrijf hebben gewerkt en dat is een voetbalclub natuurlijk niet.
Maar dat is eigenlijk het punt van het pro-Kroes kamp. Van Praag en de mensen die achter Van Praag staan zeggen: Kroes heeft een strafbaar feit gepleegd en moet weg. Het Kroes-kamp vindt natuurlijk ook dat Kroes onhoudbaar is als de AFM een negatief oordeel velt. Maar dat kamp wil het oordeel van de AFM afwachten en niet afgaan op het oordeel van wat Van Praag zegt dat zijn advocaat zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en zo kun je ook weer andere experts vinden die het tegendeel beweren.
Het grote verschil is dat het Kroes kamp geen verantwoordelijkheid draagt en de RVC waar Van Praag deel van uitmaakt wel.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk het punt van het pro-Kroes kamp. Van Praag en de mensen die achter Van Praag staan zeggen: Kroes heeft een strafbaar feit gepleegd en moet weg. Het Kroes-kamp vindt natuurlijk ook dat Kroes onhoudbaar is als de AFM een negatief oordeel velt. Maar dat kamp wil het oordeel van de AFM afwachten en niet afgaan op het oordeel van wat Van Praag zegt dat zijn advocaat zegt.
Het punt is juist dat het niet uitmaakt wat de AFM zegt, de fout is begaan en is van zo'n amateuristisch niveau dat je niet wil dat je club wordt geleid door zo iemand.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk het punt van het pro-Kroes kamp. Van Praag en de mensen die achter Van Praag staan zeggen: Kroes heeft een strafbaar feit gepleegd en moet weg. Het Kroes-kamp vindt natuurlijk ook dat Kroes onhoudbaar is als de AFM een negatief oordeel velt. Maar dat kamp wil het oordeel van de AFM afwachten en niet afgaan op het oordeel van wat Van Praag zegt dat zijn advocaat zegt.
Natuurlijk maakt dat wel uit, het probleem is dat je er niet op kan wachten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat het niet uitmaakt wat de AFM zegt, de fout is begaan en is van zo'n amateuristisch niveau dat je niet wil dat je club wordt geleid door zo iemand.
En dan ga je een jaar of 2 zitten afwachten ja?quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, willens en wetens is natuurlijk onzin, dat zou je alleen over dat voorkennis gebeuren kunnen stellen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan ga je een jaar of 2 zitten afwachten ja?
Na de afgelopen jaren van het ene na het andere “incident”, van de coronavluchten tot promessi en Marcs lul tot Mislinrat, snap ik dat je een keer een grens wil stellen. Het is geen dom onnozel foutje, het is willens en wetens wet, contracten en reglementen schenden.
Zou de KNVB hem eigenlijk niet kunnen schorsen ofzo?
Voor wie zou het moeten uitmaken? Zou alleen op non-actief gezet mogen worden als het veroordeeld wordt als strafbaar feit, of blijkt hij door zijn domme handelen zeer ongeschikt voor de functie die hij wil gaan bekleden?quote:Op zondag 14 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit, het probleem is dat je er niet op kan wachten.
'Gehaaide zakenman', 'perfect voor deze functie' en dan zogenaamd dit soort dingen niet weten? Je bent erg goedgelovig.quote:Op zondag 14 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, willens en wetens is natuurlijk onzin, dat zou je alleen over dat voorkennis gebeuren kunnen stellen.
Hij heeft in ieder geval in strijd gehandeld met de interne regels van zijn vorige clubs en de KNVB. Dat lijkt me al genoeg aanleiding om de beste man ver weg van die functie te houden.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat jij iets negatiefs postte en ik er tegenin ging, en dat het dan ook echt positief uitpaktequote:
Eens, schorsen was in deze situatie (die idealiter door de RvC voorkomen had moeten worden), de enige optie. Dus schorsen tot uitspruik AFM. Mijn suggestie gaat puur om het door v. Praag uitsluiten van een terugkeer omdat hij zegt dat zijn advocaten zeggen dat het een strafbaar feit is.quote:Op zondag 14 april 2024 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat het Kroes kamp geen verantwoordelijkheid draagt en de RVC waar Van Praag deel van uitmaakt wel.
Dat ze hem geschorst hebben lijkt me niet meer dan logisch, ook bij vermoeden van een strafbaar feit moet je dat doen, dat ze heel snel waren met hij moet er ook meteen uit hadden ze misschien wat anders kunnen doen maar op het AFM wachten is ook geen optie omdat het niet zo werkt.
Dat kan zijn natuurlijk, maar de redenatie van v. Praag was met name dat het een strafbaar feit was. Hij zegt bewust niet dat hij er achter gekomen is dat Kroes toch een totaalidioot blijkt te zijn, want als je zegt dat Kroes een totaalidioot is, dan is de vervolgvraag meteen: waarom is deze totaalidioot dan aangesteld? Daarom wil v. Praag het puur bij die ene foute actie houden.quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat het niet uitmaakt wat de AFM zegt, de fout is begaan en is van zo'n amateuristisch niveau dat je niet wil dat je club wordt geleid door zo iemand.
Als 100% zeker is dat het jaren gaat duren, dan is het een ander verhaal. Maar simpele onderzoeken kunnen sneller dan een jaar. Is vastgesteld dat dit een zeer complexe zaak is die 2 jaar gaat duren?quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan ga je een jaar of 2 zitten afwachten ja?
Na de afgelopen jaren van het ene na het andere “incident”, van de coronavluchten tot promessi en Marcs lul tot Mislinrat, snap ik dat je een keer een grens wil stellen. Het is geen dom onnozel foutje, het is willens en wetens wet, contracten en reglementen schenden.
Zou de KNVB hem eigenlijk niet kunnen schorsen ofzo?
Opnieuw moet je wat mij betreft onderscheid maken tussen of de functie onhoudbaar is versus of iemand incapabel is. Wat jij zegt is dat hij incapabel is, prima, kan zijn. Maar het feit dat je regels van de KNVB overtreedt betekent automatisch dat je slecht bent in je functie. Uiteraard, als de KNVB uiteindelijk zegt dit kan niet, deze man schorsen wij voor X jaar, dan heb je weer een andere (onhoudbare) situatie.quote:Op zondag 14 april 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval in strijd gehandeld met de interne regels van zijn vorige clubs en de KNVB. Dat lijkt me al genoeg aanleiding om de beste man ver weg van die functie te houden.
Handelen met voorkennis, tot drie keer toe interne regels overtreden, zaak De Vrij, direct uithalen naar Mislintat zonder dat je ook maar in dienst bent. Incapabel lijkt me nogal een understatement.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, schorsen was in deze situatie (die idealiter door de RvC voorkomen had moeten worden), de enige optie. Dus schorsen tot uitspruik AFM. Mijn suggestie gaat puur om het door v. Praag uitsluiten van een terugkeer omdat hij zegt dat zijn advocaten zeggen dat het een strafbaar feit is.
[..]
Dat kan zijn natuurlijk, maar de redenatie van v. Praag was met name dat het een strafbaar feit was. Hij zegt bewust niet dat hij er achter gekomen is dat Kroes toch een totaalidioot blijkt te zijn, want als je zegt dat Kroes een totaalidioot is, dan is de vervolgvraag meteen: waarom is deze totaalidioot dan aangesteld? Daarom wil v. Praag het puur bij die ene foute actie houden.
[..]
Als 100% zeker is dat het jaren gaat duren, dan is het een ander verhaal. Maar simpele onderzoeken kunnen sneller dan een jaar. Is vastgesteld dat dit een zeer complexe zaak is die 2 jaar gaat duren?
[..]
Opnieuw moet je wat mij betreft onderscheid maken tussen of de functie onhoudbaar is versus of iemand incapabel is. Wat jij zegt is dat hij incapabel is, prima, kan zijn. Maar het feit dat je regels van de KNVB overtreedt betekent automatisch dat je slecht bent in je functie. Uiteraard, als de KNVB uiteindelijk zegt dit kan niet, deze man schorsen wij voor X jaar, dan heb je weer een andere (onhoudbare) situatie.
Ajax boeit de AFM geen fuck en is altijd langzaam, klein bedrijf die heeft gewoon geen prioriteit bij de AFM waardoor het realistisch is dat het een jaar gaat duren voordat je iets van hen hoort en een jaar een machtsvacuüm is op dit moment het slechtste scenario voor Ajax. Daarnaast zijn die advocaten ook niet gek, de kans dat de AFM die laatste aankoop van aandelen een week voor de bekenmaking okay vindt is echt heel laag.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, schorsen was in deze situatie (die idealiter door de RvC voorkomen had moeten worden), de enige optie. Dus schorsen tot uitspruik AFM. Mijn suggestie gaat puur om het door v. Praag uitsluiten van een terugkeer omdat hij zegt dat zijn advocaten zeggen dat het een strafbaar feit is.
[..]
Als 100% zeker is dat het jaren gaat duren, dan is het een ander verhaal. Maar simpele onderzoeken kunnen sneller dan een jaar. Is vastgesteld dat dit een zeer complexe zaak is die 2 jaar gaat duren?
[..]
Daarom begrijp ik Kroes zelf ook niet zo, als hij het belang van Ajax op 1 heeft staan, dan neemt hij meteen ontslag en kunnen we verder.quote:Op zondag 14 april 2024 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax boeit de AFM geen fuck en is altijd langzaam, klein bedrijf die heeft gewoon geen prioriteit bij de AFM waardoor het realistisch is dat het een jaar gaat duren voordat je iets van hen hoort en een jaar een machtsvacuüm is op dit moment het slechtste scenario voor Ajax. Daarnaast zijn die advocaten ook niet gek, de kans dat de AFM die laatste aankoop van aandelen een week voor de bekenmaking okay vindt is echt heel laag.
Jij denkt echt dat hij niet wist dat het in zijn contracten stond, of in de KNVB reglementen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, willens en wetens is natuurlijk onzin, dat zou je alleen over dat voorkennis gebeuren kunnen stellen.
Arrogant en dom ben ik met je eens, hij had beter moeten weten maar willens en wetens is weer wat anders, behalve als het over dat voorkennis geval gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 12:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat hij niet wist dat het in zijn contracten stond, of in de KNVB reglementen?
Ik maak er geen moordzaak van, puur inhoudelijk vind ik het niet eens zo spannend, maar het is wel een bewussie natuurlijk. En dat is gewoon arrogant en dom.
quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arrogant en dom ben ik met je eens, hij had beter moeten weten maar willens en wetens is weer wat anders, behalve als het over dat voorkennis geval gaat.
Het is compleet ongeloof waardig dat hij niet wist dat hij diverse contracten/wetten/reglementen zou overtreden.quote:Willens en wetens; met opzet en in volle bewustzijn;
Niet het is, maar jij vindt het ongeloofwaardig, dat is jouw mening, de mijne is vooralsnog een andere.quote:Op zondag 14 april 2024 12:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Het is compleet ongeloof waardig dat hij niet wist dat hij diverse contracten/wetten/reglementen zou overtreden.
Dus, hij wist het, en deed het toch. Kortom “willens en wetens”. En dat is dom en arrogant.
Toch al iets positiefs rond Ajax vandaagquote:Op zondag 14 april 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Annette Mosman, Georgette Schlick en Cees van Oevelen kiezen ervoor terug te treden als leden van de Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV. Zij stellen hun positie beschikbaar omdat zij van mening zijn dat de discussie zich nu te veel rondom hun persoon concentreert, terwijl deze gericht zou moeten zijn op de inhoud. Zij zullen hun taken zo spoedig mogelijk overdragen aan nieuwe commissarissen.
Ze hebben dat Mislintat rapport afgewacht, denk dat ze er al langer klaar mee waren maar handen gewassen in onschuld en kunnen met een gerust hart elders hun topfuncties voortzetten, al weet ik alleen dat Mosman een topfunctie heeft, van die anderen niet.quote:Op zondag 14 april 2024 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch al iets positiefs rond Ajax vandaag
Waarom wordt zelfverklaarde messias en niet-transparante egoïst Alex Kroes als de verlosser gezien?quote:Op zondag 14 april 2024 13:19 schreef henkklaas1994 het volgende:
Goed nieuws, maar mensen die denken dat hierdoor Kroes terugkomt komen helaas bedrogen uit. Deze drie commissarissen worden gewoon geofferd, zodat Praag zijn plan gewoon kan uitvoeren. Dit is puur om de honger van de Bestuursraad te stillen.
Verrijken mwa, zelfbevlekking misschien wat beter.quote:Op zondag 14 april 2024 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begrijpelijke keuze van de drie, ook vanwege zaak-Mislintat. Maar dit mag niet leiden tot terugkeer van Kroes. Schoon schip graag, niet gelijk bevuilen met mensen die enkel en enkel er zitten om zichzelf te verrijken.
Zou hij zo'n Hans van Breukelen powerpoint presentatie hebben gehouden?quote:Op zondag 14 april 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom wordt zelfverklaarde messias en niet-transparante egoïst Alex Kroes als de verlosser gezien?
Waarschijnlijk huppelen mensen gewoon achter hem aan omdat hij een tegenhanger van de RvC is. Immers, in Nederland rennen we graag achter de nieuwe politieke messias aan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou hij zo'n Hans van Breukelen powerpoint presentatie hebben gehouden?
Die wordt helemaal niet als verlosser gezien. Hij is gewoon optie één. Met bewezen kwaliteiten en reputatie.quote:Op zondag 14 april 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom wordt zelfverklaarde messias en niet-transparante egoïst Alex Kroes als de verlosser gezien?
Hij heeft het opgericht.quote:Op zondag 14 april 2024 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stefan de Vrij, die de rechtszaak glansrijk won, is ook flink genaaid door het bureau van Kroes en zijn kompaan. Gewoon een niet-transparante lul.
https://www.parool.nl/spo(...)naar-inter~ba75c2f7/
Hoezo zelfbevlekkingquote:Op zondag 14 april 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verrijken mwa, zelfbevlekking misschien wat beter.
"we" ?quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk huppelen mensen gewoon achter hem aan omdat hij een tegenhanger van de RvC is. Immers, in Nederland rennen we graag achter de nieuwe politieke messias aan.
En nog geen trainer voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
Geen AD, TD en je minst een halve RvC. 200 miljoen over de balk. Als meneer van Praag dit voor augustus op de rit krijgt mag er op zijn minst een tribune vernoemd worden.
Hoe krijg je het allemaal voor elkaar
genieten straks weerquote:Nieuw hoofdstuk in Ajax-crisis: drie rvc-leden stappen op
13.08,
Vandaag
119 Reacties
Annette Mosman, Georgette Schlick en Cees van Oevelen treden op zeer korte termijn terug als leden van de raad van commissarissen (rvc) van Ajax.
Nieuw hoofdstuk in Ajax-crisis: drie rvc-leden stappen op
© Pro Shots
DELEN:
Het drietal is van mening dat de discussie 'zich nu te veel rondom hun persoon concentreert, terwijl deze gericht zou moeten zijn op de inhoud.' De rvc-leden zullen hun taken zo spoedig mogelijk overdragen aan nieuwe commissarissen.
De Old Boys Networkquote:Op zondag 14 april 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou gelukkig hebben we Van Praag, Danny Blind en Van Wijk nog over.
Heel positief, iedereen moet weg en er is dan niemand die iemand aan kan stellen. Transferzomer komt eraan, popcorn staat klaar.quote:Op zondag 14 april 2024 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch al iets positiefs rond Ajax vandaag
Beleid laten voeren door Kale en Kokkie.quote:Op zondag 14 april 2024 15:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heel positief, iedereen moet weg en er is dan niemand die iemand aan kan stellen. Transferzomer komt eraan, popcorn staat klaar.
Ja leuk, maar wie is die dame in jouw UI?quote:Op zondag 14 april 2024 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
De enige buitenspeler die voor dreiging zorgt eruit en Hlynsson er weer inDat wordt weer niks vandaag.
Bergwijn zal wel weer iemand neerhoeken maar dat mag omdat er zo veel op hem afkomt.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
De spelers zullen wel helemaal van slag zijn omdat er weer mensen weg zijn....![]()
![]()
Dat was toch al bekend?quote:Op zondag 14 april 2024 15:34 schreef Heeinz het volgende:
Godts op de bankik mag hopen dat hij niet helemaal fit is
In de vijfde minuut al geel pakken. Netjes.quote:Op zondag 14 april 2024 16:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
¦utalo rood kunnen we ook alvast invullen voor vanmiddag.
Kan best belangrijk worden, maar moet nog veel rijpen. En dat wil niet lukken met de spelers die hij om zich heen heeft.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kan best belangrijk worden, maar moet nog veel rijpen. En dat wil niet lukken met de spelers die hij om zich heen heeft.
Dan worden de tikkies breed en terug nog zuiverder !!quote:Op zondag 14 april 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kan best belangrijk worden, maar moet nog veel rijpen. En dat wil niet lukken met de spelers die hij om zich heen heeft.
Nee, hij moet nog rijpen!quote:Op zondag 14 april 2024 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand die dat soort ballen geeft kan er gewoon geen klote van.
Het ligt allemaal aan hunnie dat die de bal gewoon in alle vrijheid aan de andere kant over de zijlijn schopt.quote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog rijpen!
Dat lukt niet met deze medespelers!
Je mag ze niet sloan je moet ze skuppen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bergwijn zal wel weer iemand neerhoeken maar dat mag omdat er zo veel op hem afkomt.
Ik hoop het. En dan hopelijk vier wedstrijden geschorst zodat we hem hopelijk nooit meer in ons shirt hoeven te zien.quote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Bergwijn gaat rood pakken vandaag de loser...
Verassing?quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen verassing dat de F-side geen problemen heeft met een strafbladje meer of minder.
Welk strafblad? En wie gaan ze verbranden?quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen verassing dat de F-side geen problemen heeft met een strafbladje meer of minder.
Maar die bolle Sneijder moest kapot omdat hij zei dat hij voor Utrecht was (lol).quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet het is, maar jij vindt het ongeloofwaardig, dat is jouw mening, de mijne is vooralsnog een andere.
Dat zou echt weer helemaal bij dit seizoen passen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef franklop het volgende:
Maar goed, volgende week wint NEC natuurlijk de beker
Ja daaromquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat zou echt weer helemaal bij dit seizoen passen.
Normaal laten ze wel punten liggen ergens maar is eerder de vraag of Ajax 4x kan winnen...quote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef Black-Death het volgende:
Triest dat ik net concludeer dat we afhankelijk zijn van NEC
en van Feyenoord!quote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef Black-Death het volgende:
Triest dat ik net concludeer dat we afhankelijk zijn van NEC
Nu is ons programma wel zeldzaam makkelijk. Alleen wel tegen Excelsior en Volendam die waarschijnlijk op het moment dat we tegen ze spelen nog strijden tegen nacompetitie/degradatie. Almere City speelt in principe nergens meer om en Vitesse is überhaupt de vraag of die dan nog bestaan maar zijn dan in ieder geval al gedegradeerd.quote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal laten ze wel punten liggen ergens maar is eerder de vraag of Ajax 4x kan winnen...
Geen idee, deze heb ik al heel lang geleden een keer gevonden.quote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wie is die dame in jouw UI?
Lees net ergens dat de bestuursraad mogelijk gaat ingrijpen en ze allemaal wegsturen.quote:Op zondag 14 april 2024 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker boys nu kan Van Praag blijven!
Althans, dat hilarische grapje nog maar een keer of dertig voorbij zien komen
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.quote:Op maandag 15 april 2024 00:28 schreef Wotte het volgende:
Je moet haast ook wel idioot zijn als trainer om hier in te stappen :-)
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.
Een beschadigde trainer die al een tijdje zonder club zit zou hier wel raad mee weten inderdaad, die kunnen we nu wel krijgen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.
Weet ik dus niet, trainers zijn soms rare mensen die denken meer te kunnen dan realistisch is.quote:Op maandag 15 april 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.
Juist niet. Ik denk dat er best wat potentie in dit team zit. 2 fatsoenlijke verdedigers er bij en het staat alweer heel anders. En dan is het dus een prima moment om in te stappen. Als je nu het tij weet je keren ben je voor altijd een held. En als het niet lukt, ben je de 6e op rij waarbij het niet lukt en lag het dus gewoon aan het materiaal. Niks te verliezen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:28 schreef Wotte het volgende:
Je moet haast ook wel idioot zijn als trainer om hier in te stappen :-)
Viel me ook op idd. Als ik het goed begrijp starte ie een beetje vanaf de zijkant maar schoof uiteindelijk naar de 10 rol, en dan krijg hij de bal hoger op het veld, en blijkt dat ie natuurlijk best kan voetballen.quote:
Haha dit is niet echt zo gebeurd toch?quote:Op maandag 15 april 2024 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot het eindsignaal wordt gezongen dat Van Praag moet oprotten. De rvc-voorzitter loopt zo’n twintig minuten na afloop het stadion uit. Net voor hij zijn auto instapt, zegt hij gevraagd naar de spandoeken en spreekkoren: „Ik zeg er niks over, ik ga lekker naar huis. Dág.”
Nog vier finalesquote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal laten ze wel punten liggen ergens maar is eerder de vraag of Ajax 4x kan winnen...
Maar er komt toch geen 1 of andere nobuddie?quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geobsedeerd door Ajax? Je mag gewoon overstappen hoorquote:Op maandag 15 april 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Volgende aflevering van soapserie 020.
Heel de RvC wegsturen om je criminele voetbalvriendje te beschermen
Zou Gaal ook de pet gooien als Scholletje wordt gewipt?
Het is apologetische proporties aan het aannemen. Logisch gezien de hunkering naar een lichtpuntje maar dat moet je niet zoeken in 1 persoon.quote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
'Wij zijn Alex, wij zijn de beste'
Bijzonder wel om als club zo massaal achter deze proleet aan te lopen
Beetje een terugkerend probleem in het criminele bolwerk Amsterdam. Het opnemen voor Promes, Overmars, Kroes. Zelfs de trainer doet eraan mee met zijn Bergwijn-uitspraken.quote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze man dacht dat hij onaantastbaar was vanwege het verleden. Een hoop supporters kennen deze man helemaal niet. En de grote groep kiest nu duidelijk voor Kroes....quote:Op maandag 15 april 2024 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot het eindsignaal wordt gezongen dat Van Praag moet oprotten. De rvc-voorzitter loopt zo’n twintig minuten na afloop het stadion uit. Net voor hij zijn auto instapt, zegt hij gevraagd naar de spandoeken en spreekkoren: „Ik zeg er niks over, ik ga lekker naar huis. Dág.”
Geen probleem makker.quote:Op maandag 15 april 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Een hele goedemorgen aan onze vrienden uit Rotterdam, die elke ochtend voordat ze naar werk gaan nog even ons topic komen opfleuren met hun inbreng. Bedankt jongens !
Open deur......*Trap*.......!quote:Op zondag 14 april 2024 23:02 schreef Tarado het volgende:
En weer 5e, voor hoe lang het duurt maar als je dat met dit resterende programma niet lukt dan verdien je dat ook niet.
Precies.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hadden Michels, de Mos, Beenhakker, van Gaal en ten Hag wel naam voordat ze trainer van Ajax werdenquote:Op maandag 15 april 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.
Noem eens een beschadigde trainer. de Boer ?quote:Op maandag 15 april 2024 00:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een beschadigde trainer die al een tijdje zonder club zit zou hier wel raad mee weten inderdaad, die kunnen we nu wel krijgen.
"Heel" ? "crimineel" ? Trouwens, lekkere hulptrainer hebben jullie hè ? Speelde ook goed op het WK-94.quote:Op maandag 15 april 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Volgende aflevering van soapserie 020.
Heel de RvC wegsturen om je criminele voetbalvriendje te beschermen
Zou Gaal ook de pet gooien als Scholletje wordt gewipt?
Je hebt gelijk. Ik had het kunnen posten. Terwijl ik dan bloedserieus ben.quote:Op maandag 15 april 2024 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar er komt toch geen 1 of andere nobuddie?
Xavi/Ancelotti/Guardiola lijkt me meer het kaliber waar naar gezocht moet worden. Hallo, dit is Ajax hoor!!
Techniek staat voor niks, je kan dus op afstand die havenkraan besturen? Mooi man.quote:Op maandag 15 april 2024 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen probleem makker.
Thuiswerkgenot dus ik blijf nog even
Wat maakt hem een proleetquote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie nemen het op voor Promes en Overmars ?quote:Op maandag 15 april 2024 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een terugkerend probleem in het criminele bolwerk Amsterdam. Het opnemen voor Promes, Overmars, Kroes. Zelfs de trainer doet eraan mee met zijn Bergwijn-uitspraken.
quote:Op maandag 15 april 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Een hele goedemorgen aan onze vrienden uit Rotterdam, die elke ochtend voordat ze naar werk gaan nog even ons topic komen opfleuren met hun inbreng. Bedankt jongens !
Ach Leen deed alsof ie doodziek is en met z'n spleenheup het niet meer kan opbrengen 2 minuten per jaar een gejat clublied te kwijlen.quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Techniek staat voor niks, je kan dus op afstand die havenkraan besturen? Mooi man.
Als Ajax had gewonnen van Fortuna, PEC, Almere City, Sparta, NEC, Excelsior en Go Ahead Eagles had hoger er misschien ook nog wel ingezeten.quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Gezien dat resterende programma van AZ had Ajax zo makkelijk 4e kunnen worden nog.. helaas
quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Techniek staat voor niks, je kan dus op afstand die havenkraan besturen? Mooi man.
Zou het?quote:Op maandag 15 april 2024 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen van Fortuna, PEC, Almere City, Sparta, NEC, Excelsior en Go Ahead Eagles had hoger er misschien ook nog wel ingezeten.
Dit is echt een hele boze meneer.quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:
quote:proleet
de proleet zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ pro'let ] Afbreekpatroon: pro·leet Verbuigingen: proleten (meerv.) immorele man Voorbeeld: 'Ik werd rechts ingehaald door een proleet die met zijn ene hand zat te bellen en met de andere zijn middelvinger opstak.' Synoniem: hufter Synoniemen: asociaal hork kink kinkel lomperd plebejer vleg vlegel
Ja Taylor was goed maar het blijft een momenten elftal, goeie momenten worden weer afgewisseld met hele slechte. Ik kan me geen hele wedstrijd herinneren dat ze goed waren, wel een paar keer verdedigend aardig maar dan aanvallend 0 en als het aanvallend aardig was dan had je weer het geitenkaas verhaal.quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de tweede helft gisteren goed gezien de omstandigheden, denk dat je gewoon weer 4-3-3 moet gaan spelen, met Hato en Rensch als backs ben je in ieder geval stabieler dan eerder met Gaaei en Sosa.
Taylor speelde echt prima trouwens.
Sowieso dat hij ergens op een lijstje staat, er zitten altijd nog wel druppels in die gifbeker.quote:Op maandag 15 april 2024 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een beschadigde trainer. de Boer ?
Pirlo in Ajax-1 is toch überhaupt allang geen ding meer, die staat er nou omdat Henderson blessa is.quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef Bugno3 het volgende:
Was dit dan het definitieve einde van Pirlo in Ajax 1? Ik zat in het stadion, maar dan valt zijn traagheid en lompe motoriek nóg meer op. Wat is dat een kutvoetballer zeg, ongelooflijk.
Benieuwd of hij en vooral Berghuis eindelijk fit zijn voor die laatste wedstrijden, dat voetbalt toch weer wat makkelijker.quote:Op maandag 15 april 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pirlo in Ajax-1 is toch überhaupt allang geen ding meer, die staat er nou omdat Henderson blessa is.
quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef Bugno3 het volgende:
Was dit dan het definitieve einde van Pirlo in Ajax 1? Ik zat in het stadion, maar dan valt zijn traagheid en lompe motoriek nóg meer op. Wat is dat een kutvoetballer zeg, ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Branco 'Pirlo' van den Boomen, voetbal voor de fijnproever.
Niet als 1e keus, dat lijkt me duidelijk, ondanks dat hij vorig jaar al min of meer was afgewezen en ze voor Heitinga gingen heeft hij nu alweer een paar keer laten weten er voor open te staan maar dat lijkt niet wederzijds.quote:Op maandag 15 april 2024 10:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Sowieso dat hij ergens op een lijstje staat, er zitten altijd nog wel druppels in die gifbeker.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik je dan komend jaar lastigvallen als Stengs er geen kut van blijkt te kunnen?
(lol)quote:
Ik denk dat ze hem tegenwoordig een oortje geven tijdens interviews, zodat hij niet weer norse domme antwoorden geeft.quote:Op maandag 15 april 2024 10:20 schreef Heeinz het volgende:
Bergwijn die zegt dat ze de supporters graag iets wouden geven na vorige week. Ik heb die gast alleen maar zien sjokken
Ik zie helemaal voor me dat de club zn pijlen richt op 2 of 3 betere kandidaten maar als die dan allemaal afketsen dat ze dan opeens op het laatste moment Frank de Boer gaan polsen als een een tijdelijke oplossing die dan niet heel tijdelijk blijkt te zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet als 1e keus, dat lijkt me duidelijk, ondanks dat hij vorig jaar al min of meer was afgewezen en ze voor Heitinga gingen heeft hij nu alweer een paar keer laten weten er voor open te staan maar dat lijkt niet wederzijds.
Hij voldoet wel op wat punten, werken in een hostile environment kan hij wel, niet dat ik enorm trek heb in zijn voetbal, vooral dat van z'n laatste Ajax jaren.quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zie helemaal voor me dat de club zn pijlen richt op 2 of 3 betere kandidaten maar als die dan allemaal afketsen dat ze dan opeens op het laatste moment Frank de Boer gaan polsen als een een tijdelijke oplossing die dan niet heel tijdelijk blijkt te zijn.
Aha, jaartje Louis tot de sabbatical van Klopp erop zit.quote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef stokj het volgende:
En daar heb je Hugo en Andries ook:
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noodzakelijk-dat-van-praag-van-gaal-vandaag-nog-vraagt-als-trainer-van-ajax/433533
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/andries-jonker-weet-wat-de-ideale-oplossing-is-voor-ajax-schuif-louis-van-gaal-naar-voren-als-trainer~a820a092/
Wel mooi dat zowel Pep als Jürgen zo graag willen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Aha, jaartje Louis tot de sabbatical van Klopp erop zit.
Wie van de twee zou de meeste aandelen Ajax in zijn portefeuille hebben?quote:Op maandag 15 april 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel mooi dat zowel Pep als Jürgen zo graag willen.
Ik gok Pep, maar dat weten we pas als de AFM het meldt.quote:Op maandag 15 april 2024 12:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wie van de twee zou de meeste aandelen Ajax in zijn portefeuille hebben?
Bedankt Andries. Doen we verder niks mee.quote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef stokj het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noodzakelijk-dat-van-praag-van-gaal-vandaag-nog-vraagt-als-trainer-van-ajax/433533
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/andries-jonker-weet-wat-de-ideale-oplossing-is-voor-ajax-schuif-louis-van-gaal-naar-voren-als-trainer~a820a092/
Wel een makkelijk baantje, je hoeft enkel ' ja Louis' te zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Andries is die potten alweer helemaal zat en wil gewoon weer assistentje van Loewie worden.
Andries moet even zijn oren goed gebruiken want louis heeft tig keer gezegd dat hij voor die rol niet beschikbaar isquote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef stokj het volgende:
Ik denk dat het wel tijd wordt dat Louis wat laat horen, niet dat hij trainer gaat worden maar meer over de gang van zaken buiten het veld.quote:Op maandag 15 april 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een makkelijk baantje, je hoeft enkel ' ja Louis' te zeggen.
Denk juist dat je Louis juist ver van enige inbreng moet houden, het is een goede hoofdtrainer geweest die een duidelijk spelplan erin kan slijpen maar inhoudelijk is het vaak vrij onzinnig wat ie zegt als je er echt doorheen prikt. Als iemand dat aanstipt wordt ie echter ziedend en doet hij alsof anderen dom zijn omdat ze hem niet begrijpen, op basis van autoriteit wint hij die discussies vaak nog ook. Als trainer prima, maar als adviseur nogal ongewenst. Weer een ouwe lul waar niemand tegenin durft te gaan.quote:Op maandag 15 april 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel tijd wordt dat Louis wat laat horen, niet dat hij trainer gaat worden maar meer over de gang van zaken buiten het veld.
Daar onderschat je hem wat in denk ik, je hebt nu wat autoriteit nodig en wat minder onderbuik.quote:Op maandag 15 april 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk juist dat je Louis juist ver van enige inbreng moet houden, het is een goede hoofdtrainer geweest die een duidelijk spelplan erin kan slijpen maar inhoudelijk is het vaak vrij onzinnig wat ie zegt als je er echt doorheen prikt. Als iemand dat aanstipt wordt ie echter ziedend en doet hij alsof anderen dom zijn en op basis van autoriteit wint hij die discussies vaak nog ook. Als trainer prima, maar als adviseur nogal ongewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |