Jij vermeldt het ook alleen maar als het je uitkomt, zegt toch helemaal niets, ik meen dat de O13 met 5-0 van PSV had gewonnen, ook dat zegt niks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef PSVCL het volgende:
Ajax o16- PSVo16 1-6
PSVo15 - Ajax o15 5-2
Goeie jeugdopleiding hebben jullie
Gezien met wie hij getrouwd is, is het 1 van de beste scouts ooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal echt wel wat kunnen maar het is gewoon heel veel wat er nu op zijn bord komt.
O13quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vermeldt het ook alleen maar als het je uitkomt, zegt toch helemaal niets, ik meen dat de O13 met 5-0 van PSV had gewonnen, ook dat zegt niks.
Schrijf de namen op en we gaan zien wat er allemaal van doorbreekt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
O13![]()
Ik vermeld het omdat het dezelfde dag plaatsvind, PSV o18 vs ajax o18 is nu bezig.. we gaan voor de hattrick
0-3 momenteel. Makkie dus weer voor het vlaggenschip van de jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
O13![]()
Ik vermeld het omdat het dezelfde dag plaatsvind, PSV o18 vs ajax o18 is nu bezig.. we gaan voor de hattrick
Uit medelijdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
0-3 momenteel. Makkie dus weer voor het vlaggenschip van de jeugdopleiding.
Tja, natuurlijk kun je de zaak eens tegen het licht houden hoor, maar om nou een kwart van je personeel te ontslaan… dan gooi je in 2 naar 200 miljoen over de balk aan matig renderende spelers, en mag verdedigen dat je met 100x Jan modaal (4,5miljoen) de zaak gaat redden…quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel wat klein bier, die post was 20 miljoen in de laatste jaarcijfers waarvan bijna 10 miljoen de RvB en overige sleutelfiguren betrof en dat zal al wel minder worden met het vertrek van een aantal van die dure bestuurders zoals vd Sar en Hendriks.
Dus om dan te gaan snijden in de organisatie om een paar miljoen te besparen gaat wel wat ver en werkt eerder contraproductief, kritisch kijken en wat streamlinen mag altijd maar een massaontslag (en dat is 100 man op 450 fte personeel) slaat nergens op.
En dat verdient dan - jawel - ongeveer 4,5 miljoen. Zeg maar evenveel als 100 man klootjesvolk. Voordeel is wel dat Kroes z’n lul aan 100 man minder hoeft door te appen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
In mindere periodes is Berghuis altijd de eerste die het bijltje erbij neerlegt.
O nee hij is "geblesseerd".
Volgens Dickie niet direct nee. Maar z’n interview laatst zei genoeg. Huilie huilie Berghuis was dé reden dat het onder advocaat zo gigantisch ineenstortte na de winterstop. Veel plezier daar nog mee.quote:
De ontdekker van ForbsGodquote:
Gevalletje wegpromoverenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De ontdekker van ForbsGod
Begrijpelijke beloning
Ben jij dat Alex? Doelsaldo is leidend, vraag dat maar aan Arne.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:56 schreef -XOR- het volgende:
Morgen van Twente winnen en de derde plek blijft nog mogelijk. Weet iemand eigenlijk of bij gelijk puntenaantal het doelsaldo of het onderling resultaat beslissend is?
Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid. Vijftien punten goedmaken in 5 wedstrijden kan precies en dan zou het lullig zijn als je op 1 doelpuntje verschil die derde plek misloopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben jij dat Alex? Doelsaldo is leidend, vraag dat maar aan Arne.
Hoeveel moeten er dan maken, morgen vast met 10-0 beginnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het even voor de zekerheid. Vijftien punten goedmaken in 5 wedstrijden kan precies en dan zou het lullig zijn als je op 1 doelpuntje verschil die derde plek misloopt.
Gewoon bijna 2 per wedstrijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er dan maken, morgen vast met 10-0 beginnen.
21 goals verschil, tering.
Ajax net zoveel goals tegen als Twente voor, 55 maar liefst.
Ik heb er al lang vrede mee dat Ajax volgend jaar niet Europees speelt. Blijkbaar heb jij meer vertrouwen in een positief resultaat voor Ajax dan ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit kan een weekend worden om van te genieten
er is maar 1 optie mogelijk voor 020
ajax zit al in hele grote financiele problemen.....versterkingen zullen bijna niet mogelijk zijn .....zonder europees voetbal kan het allemaal nog erger wordenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er al lang vrede mee dat Ajax volgend jaar niet Europees speelt. Blijkbaar heb jij meer vertrouwen in een positief resultaat voor Ajax dan ik.
Hoe wil je van Twente winnen met deze gatenkaas?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:56 schreef -XOR- het volgende:
Morgen van Twente winnen en de derde plek blijft nog mogelijk. Weet iemand eigenlijk of bij gelijk puntenaantal het doelsaldo of het onderling resultaat beslissend is?
Ja klopt, hier een handig overzicht welke dagen er allemaal al geweest zijn en nog komen dit jaar https://www.kalender-365.nl/quote:
Overmars en Promes ook weer terug.quote:
Ze zien Kroes echt als de Messias, vraag me af waar dat toch allemaal op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vermoeiend zulk bestuursraad. Hun criminele vriendje hand boven hoofd houden... Genant, genant en genant.
Het is hun vriendje waar ze op zondag mee voetballen. Het is echt zo simpel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zien Kroes echt als de Messias, vraag me af waar dat toch allemaal op gebaseerd is.
Jep, hij zou schoon schip maken, een einde aan die kampen, blijkt dat hij juist vanwege die kampen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is hun vriendje war ze op zondag mee voetballen. Het is echt zo simpel.
Beursgenoteerde onderneming die wordt gerund als een zondag amateur vereniging. Echt, zelfs bij FC Eindhoven zouden ze zich schamen voor dit soort vriendjespolitiek.
quote:"Gezien het bijzondere karakter van deze beursvennootschap, de relatief beperkte invloed van een CEO van een voetbalclub op de resultaten, het nogal beperkte trackrecord van de nieuwe kandidaat en het gegeven dat de beurskoers feitelijk ook niet noemenswaardig is beďnvloed door het nieuws van zijn aanstelling, lijkt mij in dit geval geen sprake te zijn geweest van koersgevoelige informatie."
Volgens Doorenbos is de hele zaak zelfs geen aangifte waard. "Niet alleen omdat hier naar mijn oordeel geen sprake is van voorwetenschap, maar ook omdat vrij evident is dat Kroes zijn aankoop niet met kwade intenties heeft verricht", zegt de hoogleraar, die - zo benadrukt FD - geen belang in de zaak heeft. "Door de RvC is hij onterecht weggezet als dader van een strafbaar feit. Dat is buitengewoon kwalijk en onzorgvuldig. Iedereen is onschuldig totdat een rechter anders heeft geoordeeld. Het is niet aan een RvC om een bestuurder publiekelijk te betichten van strafbaar handelen."
De handelwijze en de media-uitingen van de RvC zijn naar mijn mening onzorgvuldig en zeer schadelijk. Paniekvoetbal."
Voetbalt die ook mee met de boys?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
In Financieel Dagblad stond een zeer interessant artikel over de expert voorkennis bij aankoop aandelen Daan Doorenbos, partner bij Stibbe en hoogleraar in Nijmegen.
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)roverwegen~a34ca799/quote:
Ja en zo kun je ook weer andere experts vinden die het tegendeel beweren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
In Financieel Dagblad stond een zeer interessant artikel over de expert voorkennis bij aankoop aandelen Daan Doorenbos, partner bij Stibbe en hoogleraar in Nijmegen.
[..]
Daarom eerst van praag weg, hij is de tumor van ajaxquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is al twee jaar paniekvoetbal. Ik vind de samenloop van omstandigheden en timing van bepaalde zaken ook zeer merkwaardig in dit verhaal. Het stinkt van alle kanten en er zitten hier zeker nog verhalen achter die we nog niet weten. Dat van Praag ook direct publiekelijk en voorbereid in de media verscheen, was ook zeer opmerkelijk. Hij nam geen blad voor de mond en beschermde Alex allerminst. Integendeel, hij maakte hem publiekelijk helemaal kapot. Hier zit veel meer achter.
Dat vraag ik me ook af en ze begeven zich wel op glad ijs op deze manier, maak hem gewoon consultant want welke positie dan ook binnen Ajax, hij zal gezien worden als de onaantastbare baas, nog even los of dat voorkennis gebeuren ook een staartje zou kunnen krijgen als hij werknemer is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zien Kroes echt als de Messias, vraag me af waar dat toch allemaal op gebaseerd is.
Het lijkt er steeds meer op dat ze bang zijn voor hun eigen baantjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is al twee jaar paniekvoetbal. Ik vind de samenloop van omstandigheden en timing van bepaalde zaken ook zeer merkwaardig in dit verhaal. Het stinkt van alle kanten en er zitten hier zeker nog verhalen achter die we nog niet weten. Dat van Praag ook direct publiekelijk en voorbereid in de media verscheen, was ook zeer opmerkelijk. Hij nam geen blad voor de mond en beschermde Alex allerminst. Integendeel, hij maakte hem publiekelijk helemaal kapot. Hier zit veel meer achter.
Alsof in de RvC van Ajax zitten zo'n ontzettende vetpot is. De overige directeuren zullen hoogstwaarschijnlijk elders niet minder kunnen verdienen. De insteek van het pluche plakken acht ik allemaal niet heel waarschijnlijk, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat ze bang zijn voor hun eigen baantjes.
Kroes wilde het Mislintat rapport niet ondertekenen en was bezig met een reorganisatie. Deze stok om uit te halen hebben ze met beide handen aangepakt.
Dat gaat ook niet om het geld, maar om de 'uitstraling'.quote:Op zondag 14 april 2024 01:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof in de RvC van Ajax zitten zo'n ontzettende vetpot is. De overige directeuren zullen hoogstwaarschijnlijk elders niet minder kunnen verdienen. De insteek van het pluche plakken acht ik allemaal niet heel waarschijnlijk, eerlijk gezegd.
Een omzet van pakweg 150 miljoen.. zelfs fucking Tony’s Chocolonely draait 150 miljoen euro omzet.quote:Op zondag 14 april 2024 01:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet om het geld, maar om de 'uitstraling'.
En toch staat Ajax, zelfs nu, een stuk beter op je cv dan Tony Chocolonelyquote:Op zondag 14 april 2024 02:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een omzet van pakweg 150 miljoen.. zelfs fucking Tony’s Chocolonely draait 150 miljoen euro omzet.
Dat ligt er natuurlijk aan wat je volgende sollicitatie gaat zijn. Als dat bij een serieus bedrijf is dan kun je beter bij een serieus bedrijf hebben gewerkt en dat is een voetbalclub natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 april 2024 02:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch staat Ajax, zelfs nu, een stuk beter op je cv dan Tony Chocolonely
Ik vertikte het om een vergelijking te maken met een serieus bedrijf. Die draaien 150 in een week en hebben daar geen giften van derden voor nodig.quote:Op zondag 14 april 2024 07:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan wat je volgende sollicitatie gaat zijn. Als dat bij een serieus bedrijf is dan kun je beter bij een serieus bedrijf hebben gewerkt en dat is een voetbalclub natuurlijk niet.
Maar dat is eigenlijk het punt van het pro-Kroes kamp. Van Praag en de mensen die achter Van Praag staan zeggen: Kroes heeft een strafbaar feit gepleegd en moet weg. Het Kroes-kamp vindt natuurlijk ook dat Kroes onhoudbaar is als de AFM een negatief oordeel velt. Maar dat kamp wil het oordeel van de AFM afwachten en niet afgaan op het oordeel van wat Van Praag zegt dat zijn advocaat zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en zo kun je ook weer andere experts vinden die het tegendeel beweren.
Het grote verschil is dat het Kroes kamp geen verantwoordelijkheid draagt en de RVC waar Van Praag deel van uitmaakt wel.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk het punt van het pro-Kroes kamp. Van Praag en de mensen die achter Van Praag staan zeggen: Kroes heeft een strafbaar feit gepleegd en moet weg. Het Kroes-kamp vindt natuurlijk ook dat Kroes onhoudbaar is als de AFM een negatief oordeel velt. Maar dat kamp wil het oordeel van de AFM afwachten en niet afgaan op het oordeel van wat Van Praag zegt dat zijn advocaat zegt.
Het punt is juist dat het niet uitmaakt wat de AFM zegt, de fout is begaan en is van zo'n amateuristisch niveau dat je niet wil dat je club wordt geleid door zo iemand.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk het punt van het pro-Kroes kamp. Van Praag en de mensen die achter Van Praag staan zeggen: Kroes heeft een strafbaar feit gepleegd en moet weg. Het Kroes-kamp vindt natuurlijk ook dat Kroes onhoudbaar is als de AFM een negatief oordeel velt. Maar dat kamp wil het oordeel van de AFM afwachten en niet afgaan op het oordeel van wat Van Praag zegt dat zijn advocaat zegt.
Natuurlijk maakt dat wel uit, het probleem is dat je er niet op kan wachten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat het niet uitmaakt wat de AFM zegt, de fout is begaan en is van zo'n amateuristisch niveau dat je niet wil dat je club wordt geleid door zo iemand.
En dan ga je een jaar of 2 zitten afwachten ja?quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, willens en wetens is natuurlijk onzin, dat zou je alleen over dat voorkennis gebeuren kunnen stellen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan ga je een jaar of 2 zitten afwachten ja?
Na de afgelopen jaren van het ene na het andere “incident”, van de coronavluchten tot promessi en Marcs lul tot Mislinrat, snap ik dat je een keer een grens wil stellen. Het is geen dom onnozel foutje, het is willens en wetens wet, contracten en reglementen schenden.
Zou de KNVB hem eigenlijk niet kunnen schorsen ofzo?
Voor wie zou het moeten uitmaken? Zou alleen op non-actief gezet mogen worden als het veroordeeld wordt als strafbaar feit, of blijkt hij door zijn domme handelen zeer ongeschikt voor de functie die hij wil gaan bekleden?quote:Op zondag 14 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit, het probleem is dat je er niet op kan wachten.
'Gehaaide zakenman', 'perfect voor deze functie' en dan zogenaamd dit soort dingen niet weten? Je bent erg goedgelovig.quote:Op zondag 14 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, willens en wetens is natuurlijk onzin, dat zou je alleen over dat voorkennis gebeuren kunnen stellen.
Hij heeft in ieder geval in strijd gehandeld met de interne regels van zijn vorige clubs en de KNVB. Dat lijkt me al genoeg aanleiding om de beste man ver weg van die functie te houden.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat jij iets negatiefs postte en ik er tegenin ging, en dat het dan ook echt positief uitpaktequote:
Eens, schorsen was in deze situatie (die idealiter door de RvC voorkomen had moeten worden), de enige optie. Dus schorsen tot uitspruik AFM. Mijn suggestie gaat puur om het door v. Praag uitsluiten van een terugkeer omdat hij zegt dat zijn advocaten zeggen dat het een strafbaar feit is.quote:Op zondag 14 april 2024 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat het Kroes kamp geen verantwoordelijkheid draagt en de RVC waar Van Praag deel van uitmaakt wel.
Dat ze hem geschorst hebben lijkt me niet meer dan logisch, ook bij vermoeden van een strafbaar feit moet je dat doen, dat ze heel snel waren met hij moet er ook meteen uit hadden ze misschien wat anders kunnen doen maar op het AFM wachten is ook geen optie omdat het niet zo werkt.
Dat kan zijn natuurlijk, maar de redenatie van v. Praag was met name dat het een strafbaar feit was. Hij zegt bewust niet dat hij er achter gekomen is dat Kroes toch een totaalidioot blijkt te zijn, want als je zegt dat Kroes een totaalidioot is, dan is de vervolgvraag meteen: waarom is deze totaalidioot dan aangesteld? Daarom wil v. Praag het puur bij die ene foute actie houden.quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat het niet uitmaakt wat de AFM zegt, de fout is begaan en is van zo'n amateuristisch niveau dat je niet wil dat je club wordt geleid door zo iemand.
Als 100% zeker is dat het jaren gaat duren, dan is het een ander verhaal. Maar simpele onderzoeken kunnen sneller dan een jaar. Is vastgesteld dat dit een zeer complexe zaak is die 2 jaar gaat duren?quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan ga je een jaar of 2 zitten afwachten ja?
Na de afgelopen jaren van het ene na het andere “incident”, van de coronavluchten tot promessi en Marcs lul tot Mislinrat, snap ik dat je een keer een grens wil stellen. Het is geen dom onnozel foutje, het is willens en wetens wet, contracten en reglementen schenden.
Zou de KNVB hem eigenlijk niet kunnen schorsen ofzo?
Opnieuw moet je wat mij betreft onderscheid maken tussen of de functie onhoudbaar is versus of iemand incapabel is. Wat jij zegt is dat hij incapabel is, prima, kan zijn. Maar het feit dat je regels van de KNVB overtreedt betekent automatisch dat je slecht bent in je functie. Uiteraard, als de KNVB uiteindelijk zegt dit kan niet, deze man schorsen wij voor X jaar, dan heb je weer een andere (onhoudbare) situatie.quote:Op zondag 14 april 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval in strijd gehandeld met de interne regels van zijn vorige clubs en de KNVB. Dat lijkt me al genoeg aanleiding om de beste man ver weg van die functie te houden.
Handelen met voorkennis, tot drie keer toe interne regels overtreden, zaak De Vrij, direct uithalen naar Mislintat zonder dat je ook maar in dienst bent. Incapabel lijkt me nogal een understatement.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, schorsen was in deze situatie (die idealiter door de RvC voorkomen had moeten worden), de enige optie. Dus schorsen tot uitspruik AFM. Mijn suggestie gaat puur om het door v. Praag uitsluiten van een terugkeer omdat hij zegt dat zijn advocaten zeggen dat het een strafbaar feit is.
[..]
Dat kan zijn natuurlijk, maar de redenatie van v. Praag was met name dat het een strafbaar feit was. Hij zegt bewust niet dat hij er achter gekomen is dat Kroes toch een totaalidioot blijkt te zijn, want als je zegt dat Kroes een totaalidioot is, dan is de vervolgvraag meteen: waarom is deze totaalidioot dan aangesteld? Daarom wil v. Praag het puur bij die ene foute actie houden.
[..]
Als 100% zeker is dat het jaren gaat duren, dan is het een ander verhaal. Maar simpele onderzoeken kunnen sneller dan een jaar. Is vastgesteld dat dit een zeer complexe zaak is die 2 jaar gaat duren?
[..]
Opnieuw moet je wat mij betreft onderscheid maken tussen of de functie onhoudbaar is versus of iemand incapabel is. Wat jij zegt is dat hij incapabel is, prima, kan zijn. Maar het feit dat je regels van de KNVB overtreedt betekent automatisch dat je slecht bent in je functie. Uiteraard, als de KNVB uiteindelijk zegt dit kan niet, deze man schorsen wij voor X jaar, dan heb je weer een andere (onhoudbare) situatie.
Ajax boeit de AFM geen fuck en is altijd langzaam, klein bedrijf die heeft gewoon geen prioriteit bij de AFM waardoor het realistisch is dat het een jaar gaat duren voordat je iets van hen hoort en een jaar een machtsvacuüm is op dit moment het slechtste scenario voor Ajax. Daarnaast zijn die advocaten ook niet gek, de kans dat de AFM die laatste aankoop van aandelen een week voor de bekenmaking okay vindt is echt heel laag.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, schorsen was in deze situatie (die idealiter door de RvC voorkomen had moeten worden), de enige optie. Dus schorsen tot uitspruik AFM. Mijn suggestie gaat puur om het door v. Praag uitsluiten van een terugkeer omdat hij zegt dat zijn advocaten zeggen dat het een strafbaar feit is.
[..]
Als 100% zeker is dat het jaren gaat duren, dan is het een ander verhaal. Maar simpele onderzoeken kunnen sneller dan een jaar. Is vastgesteld dat dit een zeer complexe zaak is die 2 jaar gaat duren?
[..]
Daarom begrijp ik Kroes zelf ook niet zo, als hij het belang van Ajax op 1 heeft staan, dan neemt hij meteen ontslag en kunnen we verder.quote:Op zondag 14 april 2024 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax boeit de AFM geen fuck en is altijd langzaam, klein bedrijf die heeft gewoon geen prioriteit bij de AFM waardoor het realistisch is dat het een jaar gaat duren voordat je iets van hen hoort en een jaar een machtsvacuüm is op dit moment het slechtste scenario voor Ajax. Daarnaast zijn die advocaten ook niet gek, de kans dat de AFM die laatste aankoop van aandelen een week voor de bekenmaking okay vindt is echt heel laag.
Jij denkt echt dat hij niet wist dat het in zijn contracten stond, of in de KNVB reglementen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, willens en wetens is natuurlijk onzin, dat zou je alleen over dat voorkennis gebeuren kunnen stellen.
Arrogant en dom ben ik met je eens, hij had beter moeten weten maar willens en wetens is weer wat anders, behalve als het over dat voorkennis geval gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 12:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat hij niet wist dat het in zijn contracten stond, of in de KNVB reglementen?
Ik maak er geen moordzaak van, puur inhoudelijk vind ik het niet eens zo spannend, maar het is wel een bewussie natuurlijk. En dat is gewoon arrogant en dom.
quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arrogant en dom ben ik met je eens, hij had beter moeten weten maar willens en wetens is weer wat anders, behalve als het over dat voorkennis geval gaat.
Het is compleet ongeloof waardig dat hij niet wist dat hij diverse contracten/wetten/reglementen zou overtreden.quote:Willens en wetens; met opzet en in volle bewustzijn;
Niet het is, maar jij vindt het ongeloofwaardig, dat is jouw mening, de mijne is vooralsnog een andere.quote:Op zondag 14 april 2024 12:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Het is compleet ongeloof waardig dat hij niet wist dat hij diverse contracten/wetten/reglementen zou overtreden.
Dus, hij wist het, en deed het toch. Kortom “willens en wetens”. En dat is dom en arrogant.
Toch al iets positiefs rond Ajax vandaagquote:Op zondag 14 april 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Annette Mosman, Georgette Schlick en Cees van Oevelen kiezen ervoor terug te treden als leden van de Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV. Zij stellen hun positie beschikbaar omdat zij van mening zijn dat de discussie zich nu te veel rondom hun persoon concentreert, terwijl deze gericht zou moeten zijn op de inhoud. Zij zullen hun taken zo spoedig mogelijk overdragen aan nieuwe commissarissen.
Ze hebben dat Mislintat rapport afgewacht, denk dat ze er al langer klaar mee waren maar handen gewassen in onschuld en kunnen met een gerust hart elders hun topfuncties voortzetten, al weet ik alleen dat Mosman een topfunctie heeft, van die anderen niet.quote:Op zondag 14 april 2024 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch al iets positiefs rond Ajax vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |