Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 11 april 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
Zij spelden het zoals Glenn het wil hebben en achter gaan ze het naaien.
Ik denk dat het bij Randy wel leuk zou hebben gestaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:51 schreef Donna1000 het volgende:
Glenn heeft het lichte pak wel aangehad maar Alice vond het niet mooi staan bij zijn blonde haar, als je donker haar had en je huid een beetje getint zou zijn, had het lichte pak je wel gestaan, aldus Alice
Wat ik voorbij zag komen zag er goed uitquote:
Eens en mss ook wel bij Glenn die heeft toch de afgelopen dagen wel een kleurtje gekregen.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Randy wel leuk zou hebben gestaan.
lol alsof ze iets met slechte intentie gaat zeggenquote:Op donderdag 11 april 2024 12:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en mss ook wel bij Glenn die heeft toch de afgelopen dagen wel een kleurtje gekregen.
Kan ook zijn dat Al dat zei omdat ze zelf het middelpunt wil zijn. Zij heeft toch ook gekozen voor de witte jurk met licht haar. Dus dat excuus gaat niet op
Ik heb dat lichte pak niet gezien bij Glenn.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en mss ook wel bij Glenn die heeft toch de afgelopen dagen wel een kleurtje gekregen.
Kan ook zijn dat Al dat zei omdat ze zelf het middelpunt wil zijn. Zij heeft toch ook gekozen voor de witte jurk met licht haar. Dus dat excuus gaat niet op
Zou mij niet verbazen en niet de eerste x zijn, mijn meningquote:Op donderdag 11 april 2024 12:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
lol alsof ze iets met slechte intentie gaat zeggen
Was zeker wat voor Jimmy geweest.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:01 schreef Snoozey het volgende:
jaja hahah astronautenpak zei glenn al. mist alleen die helm
Dat zei Glenn ook gelijk toen hij het zagquote:
Ik durf te wedden dat Jimmy het gekozen hadquote:Op donderdag 11 april 2024 13:03 schreef Snoozey het volgende:
nou haha, zou er ook niet uit hebben gezien
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:04 schreef Snoozey het volgende:
die had voor het rode jurkje gekozen wat alice aanhad
ik vind dat space pak wel leuk. lekker over the topquote:Op donderdag 11 april 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
Oh nou zie ik hem toch met dat spacepak
Hij twijfelt nog geloof ik. We gaan het zien. Ik vind dat donkere pak hem wel heel mooi staan. Mannen in pak!quote:Op donderdag 11 april 2024 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat space pak wel leuk. lekker over the top
dat donkere kostuum staat hem gewoon saai.
dat ben ik met je eens, ik vind mannen in pak ook heel aangenaam om naar te kijkenquote:Op donderdag 11 april 2024 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij twijfelt nog geloof ik. We gaan het zien. Ik vind dat donkere pak hem wel heel mooi staan. Mannen in pak!
Ik zie hem dat spacepak ook wel aantrekken. Hij vond dat zilveren jasje van Jimmy ook geweldigquote:Op donderdag 11 april 2024 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, ik vind mannen in pak ook heel aangenaam om naar te kijken
Maar Glenn voelt zich gewoon heel erg op zijn gemak in een pak, staat hem geweldig en hij beweegt gewoon heel goed, zou de catwalk op kunnen.
Randy voelt zich duidelijk minder in een pak, oogt dan wat saai en zijn baard staat dan totaal niet bij zijn uitstraling. Hij beweegt ook niet zo goed
maar in dat zilveren pak, past zijn baard ook wel bij het geheel
hoe weet jij hoe de kandidaten zich voelen in een pak?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, ik vind mannen in pak ook heel aangenaam om naar te kijken
Maar Glenn voelt zich gewoon heel erg op zijn gemak in een pak, staat hem geweldig en hij beweegt gewoon heel goed, zou de catwalk op kunnen.
Randy voelt zich duidelijk minder in een pak, oogt dan wat saai en zijn baard staat dan totaal niet bij zijn uitstraling. Hij beweegt ook niet zo goed
maar in dat zilveren pak, past zijn baard ook wel bij het geheel
pffffffffffffquote:Op donderdag 11 april 2024 13:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe weet jij hoe de kandidaten zich voelen in een pak?
Dat was gewoon zichtbaar.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe weet jij hoe de kandidaten zich voelen in een pak?
je vult dus in aangezien ze dat niet gezegd hebbenquote:Op donderdag 11 april 2024 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was gewoon zichtbaar.
Glenn liep rond alsof hij vaak een pak draagt, Randy had dat helemaal niet.
Laat gaan johquote:Op donderdag 11 april 2024 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was gewoon zichtbaar.
Glenn liep rond alsof hij vaak een pak draagt, Randy had dat helemaal niet.
**** Mod edit, dit is een persoonlijke aanval en dat gaan wij niet doen!quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Okee een persconferentie![]()
Heeft Randy het vuur/warmte ding wel uit gedaan?
Tja...quote:Op donderdag 11 april 2024 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Alle posten hierboven worden binnenkort verwijderd denk ik...
Zeker met die pleister op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 11 april 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Net na de bokswedstrijd
Leuke smiley's...quote:Op donderdag 11 april 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja...Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
Ik mis alleen nog Irma Sluis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2024 14:14 schreef Snoozey het volgende:
leuke vraag
onverstaanbaar, maar heel lief
Hij moet ook nog ringen kopen. En Randy moet de ringen nog ophalen. Die liggen wel klaarquote:Op donderdag 11 april 2024 14:21 schreef Was-beer het volgende:
Gelukkig geen huwelijksaanzoek in de liveshow
Nah, als je al vindt dat Alice overal bovenuit komt denk ik dat je er juist blij om mag zijnquote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, als je al vindt dat Alice overal bovenuit komt denk ik dat je er juist blij om mag zijn
Op tv zal het nog veel korter zijn, ze hebben niet veel materiaal nodig.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:25 schreef freaky40 het volgende:
Dat was het al weer. Al die moeite voor een paar vraagjes.
Ga er dan ook zelf niet op doorquote:Op donderdag 11 april 2024 14:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik quote je omdat je loopt uit te dagen. Over Ash d’r uiterlijk is ook genoeg gepost. Kijk gewoon lekker naar de streams en post hier je commentaar, maar laat een ander dat ook gewoon doen of scroll door.
En zingenquote:Op donderdag 11 april 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben genoeg content voor 1 aflevering, kleren passen en persco.
En een gevulde wallquote:Op donderdag 11 april 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben genoeg content voor 1 aflevering, kleren passen en persco.
Ga maar even normaal doen, aanvallende posten naar user toe staan wij hier niet toequote:Op donderdag 11 april 2024 14:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ben je kind niet dus vertel mij niet wat ik moet doen. scroll lekker door
Dat zeg ik ook niet ik zeg alleen ga er niet op door of op in en dat telt voor iedereenquote:
Het was hier ook best gezellig de hele dag.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker sfeertje weer![]()
Raar dat het hier dan zo rustig is, terwijl de streams nu best leuk zijn. Gezellig lunchen
Iedereen kan normaal doen, maar actie is hier reactie en dan blijven jullie als een stel kleuters doorgaanquote:Op donderdag 11 april 2024 14:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dan mogen hun ook normaal doen, of is het hier alleen eenrichtingsverkeer?
net BB in het kwadraatquote:Op donderdag 11 april 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan normaal doen, maar actie is hier reactie en dan blijven jullie als een stel kleuters doorgaan
hier of daar?quote:Op donderdag 11 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
De spanning wordt teveel![]()
[ afbeelding ]
Het gaat hier over wat er op de streams Commentaar op de Streams, nietcommentaar op de userquote:Op donderdag 11 april 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
nou ik kom er nog weinig maar ik snap wel waarom het zo rustig is. ik ben ook weg voor dit seizoen. bye bye![]()
![]()
ga niet ergens posten waar je op je tenen moet lopen, en je aangesproken word als kind
quote:Op donderdag 11 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
De spanning wordt teveel![]()
[ afbeelding ]
Randy zei in de boetiek dat hij thuis ook zo een pak in die kleur had. Dus denk dat randy wel vaker kostuums aan heeft. Glenne stond het ook goed, behalve dat beige pak. Dat maakte hem fletsquote:Op donderdag 11 april 2024 13:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoezo ga je meteen schelden omdat ik aangeef dat je invult ? het is niet benoemd en dus je eigen invulling. je schreef het alsof het gezegd werd op de stream.
Een mening mag maar je hoeft ook niet persoonlijk te worden.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, zeik niet zo
het is niet negatief, het was gewoon duidelijk zichtbaar voor mij
en dus mijn mening en dat mag hier in de cos
Een hoop informatie zullen ze krijgen die wij natuurlijk niet mogen horen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Het is ook SL na SL vandaag.
Alice en Randy zitten te kaarten, niets aan de hand en hoppa een SL op beide streams
O dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hoop informatie zullen ze krijgen die wij natuurlijk niet mogen horen.
Ja, dat hebben ze wel heel veel gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
Als ze later vragen krijgen van hun kinderen wat ze daar allemaal deden in het BB-huis, weet ik het antwoord al.
[ afbeelding ]
Als het net zoals vorig jaar ging, hebben ze geen ingewikkelde voorbereiding nodig, die live finale was eigenlijk hetzelfde als de wekelijkse live shows.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Script bespreking voor zaterdag. Natuurlijk wel finale dus de voorbereiding is al in volle gang.
Zal dit jaar niet anders zijn denk ikquote:Op donderdag 11 april 2024 15:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Als het net zoals vorig jaar ging, hebben ze geen ingewikkelde voorbereiding nodig, die live finale was eigenlijk hetzelfde als de wekelijkse live shows.
Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren, weet alleen dat er een spanning hing tussen de groep charlotte/Lindsey en Jolien. Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er meer gebeurde dan de wekelijkse live.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Finale vorig jaar was best wel groot, in vergelijking met de jaren er voor. Hopelijk maken ze net als het hele seizoen hierin ook stappen in met meer sjeu.
Donkere pak is meer voor de Securetyquote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
Toch stond dat lichte pak hem ook wel mooi
[ afbeelding ]
Nee het ging er wel meer 'finale-achtig' aan toe, anders dan de wekelijkse live uitzendingen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren, weet alleen dat er een spanning hing tussen de groep charlotte/Lindsey en Jolien. Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er meer gebeurde dan de wekelijkse live.
Staat hem beide wel.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
Toch stond dat lichte pak hem ook wel mooi
[ afbeelding ]
Hij kan het wel hebbenquote:Op donderdag 11 april 2024 15:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Donkere pak is meer voor de Securety
Ik ben verloren door mannen in een pakquote:
HIj heeft een gebruind gezicht dan is licht wel mooiquote:Op donderdag 11 april 2024 15:29 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Zeker, en voor de zomer vind ik een licht pak mooier dan een donker pak
Met dat soort van liedjes weet ik ook vaak niet wie dat zingt.quote:
Van wie is dat nummer?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ken m wel. Een van de lievelingsnummers van mijn broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond op 116quote:Op donderdag 11 april 2024 15:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die jackpot stond toch al Opeinde op 166
Het is hier ook geen commentaar op instagram of op familie maar wat er op de streams te zien isquote:Op donderdag 11 april 2024 15:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat ik raar vind Familie van Alice plaatsen nooit wat leuks over haar op haar instagram alleen dat je moet stemmen voor de rest niks geen leuke filmpjes ofzo en hoe trots ze zijn helemaal niks. Zo ongeïnteresseerd net als Alice zelf geen leuke warme familie.
Iddquote:Op donderdag 11 april 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dat lichte pak niet gezien bij Glenn.
Randy heeft in ieder geval niet voor dat spacepak gekozen. Daar was ik even bang voor. Dit staat hem mooi
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:04 schreef Snoozey het volgende:
die had voor het rode jurkje gekozen wat alice aanhad
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef mazaru het volgende:
Randy in chillmodus
[ afbeelding ]
Randy on speed
[ afbeelding ]
Dat is waar maar er is veel stilte bij haar instagram was wel leuk voor haar fans dat er meer acties kwam op haar instagram leuke video's filmpjes enz is toch wel leuk toch voor haar fans? Het komt zo afgezaagd over: Stemmen op haar en klaarquote:Op donderdag 11 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier ook geen commentaar op instagram of op familie maar wat er op de streams te zien is
Spijtig genoeg allemaal gemist. Mevr. Jockari wou persè langs de DHZ-zaak. Dus Mevr. Jockari volgende keer DHZ !quote:Op donderdag 11 april 2024 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Obligate vragen vanuit de media incoming.
Glennquote:Op donderdag 11 april 2024 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat zijn vriendin nu ook weet dat hij haar ten huwelijk gaat vragen zaterdag....
That"s BB 2024quote:Op donderdag 11 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Het is ook SL na SL vandaag.
Alice en Randy zitten te kaarten, niets aan de hand en hoppa een SL op beide streams
quote:Op donderdag 11 april 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
Als ze later vragen krijgen van hun kinderen wat ze daar allemaal deden in het BB-huis, weet ik het antwoord al.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2024 15:27 schreef mazaru het volgende:
En bij haar zou ik voor de rode gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op een twist. Van mij mogen ze allemaal winnen. Kruip daar maar 100 dagen zonder deftig eten of wasmogelijkheden.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:22 schreef Clasientjuh het volgende:
Glenn wint Big Brother Randy wordt 2e Alice wordt 3e dit is mijn voorspelling 😁
Hij gaat haar niet in de live show ten huwelijk vragen zei hij vanmiddag, hij gaat daar een mooi moment voor uitzoekenquote:
Hij moet nog ringen kopen zei hij. Maar hij gaat het wel doenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:42 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij gaat haar niet in de live show ten huwelijk vragen zei hij vanmiddag, hij gaat daar een mooi moment voor uitzoeken
Belgen/vlamingen kennen niet echt pindakaas (enkel mijn dochter denk ik). Ik krijg het ook niet binnen, weet niet waarom.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:40 schreef mazaru het volgende:
Ze vinden pindakaas niet lekker omdat het blijft plakken. Pindakaas is best lekker, maar dan moet die van Calvé zijn.
Hij heeft nog 2 dagen om op zijn big brothers' ringen te maken van schijtpapier natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet nog ringen kopen zei hij. Maar hij gaat het wel doen
Eindelijk !quote:Op donderdag 11 april 2024 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ze krijgen een diner en een klein feestje.
Ik ken er niet veel van om dit te maken, maar je kan zomaar eens gelijk hebben !quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn hun messen wel scherp genoeg voorde flinterdiunne plakjes vis
En.
Ze moeten niet vergeten de rijst eerst te koken want die moet afkoelen.
Hoezo, gewoon zo erin die rijst, hoppa, kouwe vis, kouwe rijst. Basta!quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn hun messen wel scherp genoeg voorde flinterdiunne plakjes vis
En.
Ze moeten niet vergeten de rijst eerst te koken want die moet afkoelen.
Jaaaahaaa maar de rijst moet wel gekookt zijn!! Niet rauw hequote:Op donderdag 11 april 2024 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon zo erin die rijst, hoppa, kouwe vis, kouwe rijst. Basta!
Gewoon zonder koken, gewoon voor die extra bitequote:Op donderdag 11 april 2024 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaahaaa maar de rijst moet wel gekookt zijn!! Niet rauw he
Of zit ik nu op de kast?
Glenn kon het ook niet. Hij had het nog nooit gegeten. Jammer dat hij dan die goedkope zooi voorgeschoteld krijgt. Calvé pindakaas is echt wel lekker. Hebben jullie ook geen pindasaus bij de patat dan?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Belgen/vlamingen kennen niet echt pindakaas (enkel mijn dochter denk ik). Ik krijg het ook niet binnen, weet niet waarom.
Van het geld dat hij gaat winnen kan hij mooie ringen kopenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 dagen om op zijn big brothers' ringen te maken van schijtpapier natuurlijk.
Ik ook niet en Glenn dus ook nietquote:
Ik vroeger ook niet, tot ik met vrouw en kinderen in een sushibar belandde. Toch maar geproefd, en toch best lekker hoor. Zo een zaak waar de sushis aan de bar op een loopband voorbijkomen, je kiest zelf wat je wil. Best gezellig en lekker.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet, tot ik met vrouw en kinderen in een sushibar belandde. Toch maar geproefd, en toch best lekker hoor. Zo een zaak waar de sushis aan de bar op een loopband voorbijkomen, je kiest zelf wat je wil. Best gezellig en lekker.
Ik vind het onnozel dat ze het zelf moeten maken. Ze zijn finalisten ! Verwen die de laatste dagen door ontbijt op bed, brunch, lunch en dineer aan huis gebracht ! Begrijp het niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef chufi het volgende:
Stukje kleffe kouwe rijst met een stukje van iets .... voor mij hoeft het niet
Ik vind er ook niks aan. En het is nog eens hartstikke duur ook.quote:
Rijst met wat er is. Er is kip, zalm, komkommer en avocadoquote:
Ja ook dat ja nou ik ga aan de nasiquote:Op donderdag 11 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. En het is nog eens hartstikke duur ook.
Ze hebben toch inmiddels warm water toch of ..?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het onnozel dat ze het zelf moeten maken. Ze zijn finalisten ! Verwen die de laatste dagen door ontbijt op bed, brunch, lunch en dineer aan huis gebracht ! Begrijp het niet.
Raar dat ze daar geen rekening mee gehouden hebbenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rijst met wat er is. Er is kip, zalm, komkommer en avocado
Misschien nog wel meer
Daarom moeten ze het zelf maken dan is het goedkoper ... cheap production it isquote:Op donderdag 11 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. En het is nog eens hartstikke duur ook.
Is het ook, maar dat was ook met die weeklybasis niet iedereen luste spruitenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Raar dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben
Eet smakelijkquote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ook dat ja nou ik ga aan de nasi
klopt daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 11 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat was ook met die weeklybasis niet iedereen luste spruiten
ze kaarten liever ?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit soms met verbazing te kijken naar de snelheid van het eten klaarmaken
Kip, garnalen en ei heeft Glenn gemaaktquote:
ja zag hetquote:Op donderdag 11 april 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kip, garnalen en ei heeft Glenn gemaakt
Tenminste wat te doen tochquote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het onnozel dat ze het zelf moeten maken. Ze zijn finalisten ! Verwen die de laatste dagen door ontbijt op bed, brunch, lunch en dineer aan huis gebracht ! Begrijp het niet.
Of ze het kunnen is een tweede, maar ze mogen het makenquote:
haha ja dat is nog niet zo makkelijk om die rijst goed te krijgen.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze het kunnen is een tweede, maar ze mogen het maken
Soja en mierikswortel is een onderdeel van het gerecht sushi, anders is het een flauwe bende.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef marky het volgende:
Sushi zo overrated zonder saus is het niets.
Doe dan maar zoals hier, anders blijven ze kaarten tot de catering er is.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
maar en klare eten hebben de daar nog nie
gekregt? ze moeten altijd selfs maken
in brasil bijna elke week dat ze buiten
eten kregen nu vor laatste dagen sowiezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |