quote:Op donderdag 11 april 2024 17:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet, tot ik met vrouw en kinderen in een sushibar belandde. Toch maar geproefd, en toch best lekker hoor. Zo een zaak waar de sushis aan de bar op een loopband voorbijkomen, je kiest zelf wat je wil. Best gezellig en lekker.
Ik vind het onnozel dat ze het zelf moeten maken. Ze zijn finalisten ! Verwen die de laatste dagen door ontbijt op bed, brunch, lunch en dineer aan huis gebracht ! Begrijp het niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef chufi het volgende:
Stukje kleffe kouwe rijst met een stukje van iets .... voor mij hoeft het niet
Ik vind er ook niks aan. En het is nog eens hartstikke duur ook.quote:
Rijst met wat er is. Er is kip, zalm, komkommer en avocadoquote:
Ja ook dat ja nou ik ga aan de nasiquote:Op donderdag 11 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. En het is nog eens hartstikke duur ook.
Ze hebben toch inmiddels warm water toch of ..?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het onnozel dat ze het zelf moeten maken. Ze zijn finalisten ! Verwen die de laatste dagen door ontbijt op bed, brunch, lunch en dineer aan huis gebracht ! Begrijp het niet.
Raar dat ze daar geen rekening mee gehouden hebbenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rijst met wat er is. Er is kip, zalm, komkommer en avocado
Misschien nog wel meer
Daarom moeten ze het zelf maken dan is het goedkoper ... cheap production it isquote:Op donderdag 11 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. En het is nog eens hartstikke duur ook.
Is het ook, maar dat was ook met die weeklybasis niet iedereen luste spruitenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Raar dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben
Eet smakelijkquote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ook dat ja nou ik ga aan de nasi
klopt daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 11 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat was ook met die weeklybasis niet iedereen luste spruiten
ze kaarten liever ?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit soms met verbazing te kijken naar de snelheid van het eten klaarmaken
Kip, garnalen en ei heeft Glenn gemaaktquote:
ja zag hetquote:Op donderdag 11 april 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kip, garnalen en ei heeft Glenn gemaakt
Tenminste wat te doen tochquote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het onnozel dat ze het zelf moeten maken. Ze zijn finalisten ! Verwen die de laatste dagen door ontbijt op bed, brunch, lunch en dineer aan huis gebracht ! Begrijp het niet.
Of ze het kunnen is een tweede, maar ze mogen het makenquote:
haha ja dat is nog niet zo makkelijk om die rijst goed te krijgen.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze het kunnen is een tweede, maar ze mogen het maken
Soja en mierikswortel is een onderdeel van het gerecht sushi, anders is het een flauwe bende.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef marky het volgende:
Sushi zo overrated zonder saus is het niets.
Doe dan maar zoals hier, anders blijven ze kaarten tot de catering er is.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
maar en klare eten hebben de daar nog nie
gekregt? ze moeten altijd selfs maken
in brasil bijna elke week dat ze buiten
eten kregen nu vor laatste dagen sowiezo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |