Nee het ging er wel meer 'finale-achtig' aan toe, anders dan de wekelijkse live uitzendingen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren, weet alleen dat er een spanning hing tussen de groep charlotte/Lindsey en Jolien. Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er meer gebeurde dan de wekelijkse live.
Staat hem beide wel.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
Toch stond dat lichte pak hem ook wel mooi
[ afbeelding ]
Hij kan het wel hebbenquote:Op donderdag 11 april 2024 15:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Donkere pak is meer voor de Securety
Ik ben verloren door mannen in een pakquote:
HIj heeft een gebruind gezicht dan is licht wel mooiquote:Op donderdag 11 april 2024 15:29 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Zeker, en voor de zomer vind ik een licht pak mooier dan een donker pak
Met dat soort van liedjes weet ik ook vaak niet wie dat zingt.quote:
Van wie is dat nummer?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ken m wel. Een van de lievelingsnummers van mijn broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond op 116quote:Op donderdag 11 april 2024 15:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die jackpot stond toch al Opeinde op 166
Het is hier ook geen commentaar op instagram of op familie maar wat er op de streams te zien isquote:Op donderdag 11 april 2024 15:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat ik raar vind Familie van Alice plaatsen nooit wat leuks over haar op haar instagram alleen dat je moet stemmen voor de rest niks geen leuke filmpjes ofzo en hoe trots ze zijn helemaal niks. Zo ongeïnteresseerd net als Alice zelf geen leuke warme familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |