Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 11 april 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
Zij spelden het zoals Glenn het wil hebben en achter gaan ze het naaien.
Ik denk dat het bij Randy wel leuk zou hebben gestaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:51 schreef Donna1000 het volgende:
Glenn heeft het lichte pak wel aangehad maar Alice vond het niet mooi staan bij zijn blonde haar, als je donker haar had en je huid een beetje getint zou zijn, had het lichte pak je wel gestaan, aldus Alice
Wat ik voorbij zag komen zag er goed uitquote:
Eens en mss ook wel bij Glenn die heeft toch de afgelopen dagen wel een kleurtje gekregen.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Randy wel leuk zou hebben gestaan.
lol alsof ze iets met slechte intentie gaat zeggenquote:Op donderdag 11 april 2024 12:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en mss ook wel bij Glenn die heeft toch de afgelopen dagen wel een kleurtje gekregen.
Kan ook zijn dat Al dat zei omdat ze zelf het middelpunt wil zijn. Zij heeft toch ook gekozen voor de witte jurk met licht haar. Dus dat excuus gaat niet op
Ik heb dat lichte pak niet gezien bij Glenn.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en mss ook wel bij Glenn die heeft toch de afgelopen dagen wel een kleurtje gekregen.
Kan ook zijn dat Al dat zei omdat ze zelf het middelpunt wil zijn. Zij heeft toch ook gekozen voor de witte jurk met licht haar. Dus dat excuus gaat niet op
Zou mij niet verbazen en niet de eerste x zijn, mijn meningquote:Op donderdag 11 april 2024 12:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
lol alsof ze iets met slechte intentie gaat zeggen
Was zeker wat voor Jimmy geweest.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:01 schreef Snoozey het volgende:
jaja hahah astronautenpak zei glenn al. mist alleen die helm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |