Iedereen kan normaal doen, maar actie is hier reactie en dan blijven jullie als een stel kleuters doorgaanquote:Op donderdag 11 april 2024 14:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dan mogen hun ook normaal doen, of is het hier alleen eenrichtingsverkeer?
net BB in het kwadraatquote:Op donderdag 11 april 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan normaal doen, maar actie is hier reactie en dan blijven jullie als een stel kleuters doorgaan
hier of daar?quote:Op donderdag 11 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
De spanning wordt teveel![]()
[ afbeelding ]
Het gaat hier over wat er op de streams Commentaar op de Streams, nietcommentaar op de userquote:Op donderdag 11 april 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
nou ik kom er nog weinig maar ik snap wel waarom het zo rustig is. ik ben ook weg voor dit seizoen. bye bye![]()
![]()
ga niet ergens posten waar je op je tenen moet lopen, en je aangesproken word als kind
quote:Op donderdag 11 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
De spanning wordt teveel![]()
[ afbeelding ]
Randy zei in de boetiek dat hij thuis ook zo een pak in die kleur had. Dus denk dat randy wel vaker kostuums aan heeft. Glenne stond het ook goed, behalve dat beige pak. Dat maakte hem fletsquote:Op donderdag 11 april 2024 13:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoezo ga je meteen schelden omdat ik aangeef dat je invult ? het is niet benoemd en dus je eigen invulling. je schreef het alsof het gezegd werd op de stream.
Een mening mag maar je hoeft ook niet persoonlijk te worden.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, zeik niet zo
het is niet negatief, het was gewoon duidelijk zichtbaar voor mij
en dus mijn mening en dat mag hier in de cos
Een hoop informatie zullen ze krijgen die wij natuurlijk niet mogen horen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Het is ook SL na SL vandaag.
Alice en Randy zitten te kaarten, niets aan de hand en hoppa een SL op beide streams
O dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hoop informatie zullen ze krijgen die wij natuurlijk niet mogen horen.
Ja, dat hebben ze wel heel veel gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
Als ze later vragen krijgen van hun kinderen wat ze daar allemaal deden in het BB-huis, weet ik het antwoord al.
[ afbeelding ]
Als het net zoals vorig jaar ging, hebben ze geen ingewikkelde voorbereiding nodig, die live finale was eigenlijk hetzelfde als de wekelijkse live shows.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Script bespreking voor zaterdag. Natuurlijk wel finale dus de voorbereiding is al in volle gang.
Zal dit jaar niet anders zijn denk ikquote:Op donderdag 11 april 2024 15:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Als het net zoals vorig jaar ging, hebben ze geen ingewikkelde voorbereiding nodig, die live finale was eigenlijk hetzelfde als de wekelijkse live shows.
Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren, weet alleen dat er een spanning hing tussen de groep charlotte/Lindsey en Jolien. Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er meer gebeurde dan de wekelijkse live.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Finale vorig jaar was best wel groot, in vergelijking met de jaren er voor. Hopelijk maken ze net als het hele seizoen hierin ook stappen in met meer sjeu.
Donkere pak is meer voor de Securetyquote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
Toch stond dat lichte pak hem ook wel mooi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |