Hij moet ook nog ringen kopen. En Randy moet de ringen nog ophalen. Die liggen wel klaarquote:Op donderdag 11 april 2024 14:21 schreef Was-beer het volgende:
Gelukkig geen huwelijksaanzoek in de liveshow
Nah, als je al vindt dat Alice overal bovenuit komt denk ik dat je er juist blij om mag zijnquote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, als je al vindt dat Alice overal bovenuit komt denk ik dat je er juist blij om mag zijn
Op tv zal het nog veel korter zijn, ze hebben niet veel materiaal nodig.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:25 schreef freaky40 het volgende:
Dat was het al weer. Al die moeite voor een paar vraagjes.
Ga er dan ook zelf niet op doorquote:Op donderdag 11 april 2024 14:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik quote je omdat je loopt uit te dagen. Over Ash d’r uiterlijk is ook genoeg gepost. Kijk gewoon lekker naar de streams en post hier je commentaar, maar laat een ander dat ook gewoon doen of scroll door.
En zingenquote:Op donderdag 11 april 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben genoeg content voor 1 aflevering, kleren passen en persco.
En een gevulde wallquote:Op donderdag 11 april 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben genoeg content voor 1 aflevering, kleren passen en persco.
Ga maar even normaal doen, aanvallende posten naar user toe staan wij hier niet toequote:Op donderdag 11 april 2024 14:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ben je kind niet dus vertel mij niet wat ik moet doen. scroll lekker door
Dat zeg ik ook niet ik zeg alleen ga er niet op door of op in en dat telt voor iedereenquote:
Het was hier ook best gezellig de hele dag.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker sfeertje weer![]()
Raar dat het hier dan zo rustig is, terwijl de streams nu best leuk zijn. Gezellig lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |