Dat ook ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja sowieso een beetje onvriendelijk naar iedereen hier ook.
Dat klopt, zodra één van de strijdende partijen definitief is uitgeschakeld is de sfeer verder weer heel goed.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar na die vechtpartij is het wel met zijn allen
[ afbeelding ]
Oh, dat waren er eerder nog vijf dacht ik. Misschien heeft iemand zich toch bedacht.quote:
Nouja ik denk inderdaad dat wel meer mensen dachten, ik houd m’n mond maar.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan dan wel gevonden waar het over ging en kunnen bij lezen (toen die reacties er nog stonden). De reactie van die andere user was wel vrij absurd. Maar helemaal verbazen doet het mij niet bij die user, want die vind ik altijd vrij achterlijk reageren. Dat die opmerking dan ook nog eens vier likes krijgt is nogal apart. Dus dan snap ik je nog wel @:Andromache, maar zo zonder context hier een reactie neer plempen waar niemand wat mee kan is niet de handigste weg
Het kunnen er ook vijf zijn geweestquote:Op donderdag 11 april 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat waren er eerder nog vijf dacht ik. Misschien heeft iemand zich toch bedacht.
Off?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 22:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Haters gonna hate, hate, hate, hate, hate
Ik heb in een f1 simulator gezeten vandaag en ik ramde maar 1x de muur en ik ben ook niet eens laatste gewordenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom kom ik met zware verwondingen het F1 subforum binnen als het raceweek is.
Superquote:Op donderdag 11 april 2024 22:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb in een f1 simulator gezeten vandaag en ik ramde maar 1x de muur en ik ben ook niet eens laatste geworden
YOU GO GIRLquote:Op donderdag 11 april 2024 22:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb in een f1 simulator gezeten vandaag en ik ramde maar 1x de muur en ik ben ook niet eens laatste geworden
Like a polaroid picturequote:
Dit is niet een beeld wat ik graag op mijn mentale netvlies krijg op vrijdagochtend Bill, dank je wel hiervoor.quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Songfestivalscoop
Frans Bauer is vreemdgegaan met een Belgische en met Sieneke, volgens de extra van Roddelpraat
In Frans we trust!quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Songfestivalscoop
Frans Bauer is vreemdgegaan met een Belgische en met Sieneke, volgens de extra van Roddelpraat
Je hebt er vertrouwen in dat Frans is vreemdgegaan met een Belgische en met Sienekequote:
Dit vind ik totaal niks voor deze Frans.quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Songfestivalscoop
Nee, onze Frans gaat niet vreemd. Is zo’n beetje de enige bn-er die normaal isquote:Op vrijdag 12 april 2024 07:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt er vertrouwen in dat Frans is vreemdgegaan met een Belgische en met Sieneke
Had ie daar ook appelmoes bij?quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Songfestivalscoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |