De vlaggen gaan halfstok en in heel Nederland 2 minuten stiltequote:Op maandag 8 april 2024 09:59 schreef Jockari het volgende:
Krijgt Ash vandaag een staatsbegrafenis ?
Ik vroeg mij dat ook al af net. Ze stond dingen uit te delen aan Alice,quote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie rose lippenstift op de spiegel...ze laat een foto achter.. neemt een foto mee.
Zal ze weten dat ze naar huis moet of is ze gewoon realistisch?
Ik heb ook idee dat ze het weetquote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie rose lippenstift op de spiegel...ze laat een foto achter.. neemt een foto mee.
Ze heeft de scriptlezing vanochtend al bijgewoond in de DBKquote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij dat ook al af net. Ze stond dingen uit te delen aan Alice,
Heb je dit nog heb je dat nog heb je zo nog dacht zal ze weten dat ze weg moet
Ik heb ook het idee dat ze het al weet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ipv 1000 euris in de pot, nog even 500 eruit !!quote:Op maandag 8 april 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
'Ja heel raar, echt raar, ontzettend raar, ja. Raar.'
Op stream 2 ligt Jimmy in stilte op bed
denk dat ze het wel doorheeft, ze was de eerste keer er ook uit gestuurd ja ze zal z'n gevoel hebben ze is bloednerveus en allesquote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gezien dat Randy zelfs heeft gewonnen van Tom, dus ze zal haar eigen kansen nu niet hoog inschatten.quote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
naar foto van Dilano aan staren zeker ?quote:Op maandag 8 april 2024 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ipv 1000 euris in de pot, nog even 500 eruit !!![]()
Kom maar op met dat seintje!quote:Op maandag 8 april 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
De lijnen zijn gesloten euhhhh BB roep ze maar naar de woonkamer en laat het maar gebeuren
En haar exit-jurkquote:Op maandag 8 april 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
Ash heeft haar exit-schoenen aan ?
[ afbeelding ]
Leuk doet ze datquote:Op maandag 8 april 2024 10:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ze maakt er zoals gewoonlijk een Ashley show van
Datzelfde 'geluk' heeft Ashley eigenlijk ook. Alleen Glenn zit er nog in.quote:Op maandag 8 april 2024 10:15 schreef Million_Lights het volgende:
Randy heeft toch ook gewoon geluk dat al zijn vriendjes er al uitliggen en hun stemmers voor hem stemmen.
Weken geleden had hij dit nooit gehaald.
Ja.. behalve dat het Randy is die het altijd trouw doet, en ze zei wie gaat Randy vervangen als hij naar huis moet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:16 schreef danilel het volgende:
ff de stream aan geslingerd voor deze heugelijke dag en val meteen met mijn neus in de boter
"wie gaot nouw die tebletjes in de tub gooie, hebbe ik alletijjd trouwww gedaon, nie vereejte he"
chloortablet in de hottub.quote:Op maandag 8 april 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat deed Randy elke dag en heeft schimmel bij de bewoners voorkomen?
Ashley vraagt zich af wie dat moet gaan doen als Randy weg is.
1. Randy gaat niet weg.
2. wat bedoelt ze? douchevloer schoonmaken?
aha thanx voor het herstelquote:Op maandag 8 april 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. behalve dat het Randy is die het altijd trouw doet, en ze zei wie gaat Randy vervangen als hij naar huis moet.
quote:Op maandag 8 april 2024 10:09 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag ze blijven,ik gun haar de finale. Als ze naar huis moet ,so be it,zal er niet van wakker liggen. En ga geen afs heid van de cos nemen
Tabletjes in de hottub gooienquote:Op maandag 8 april 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat deed Randy elke dag en heeft schimmel bij de bewoners voorkomen?
Ashley vraagt zich af wie dat moet gaan doen als Randy weg is.
1. Randy gaat niet weg.
2. wat bedoelt ze? douchevloer schoonmaken?
jimmy is ook gek op souvenirsquote:Op maandag 8 april 2024 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy had dus ook een krant in zijn kast gelegd. Alice vroeg waar de 3e was dus toen zei hij het.
tsss dus hij pikt hem gewoon in, kan veel zeggen van Ashley maar die heeft het tenminste netjes gevraagd gisterenquote:Op maandag 8 april 2024 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy had dus ook een krant in zijn kast gelegd. Alice vroeg waar de 3e was dus toen zei hij het.
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 april 2024 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tsss dus hij pikt hem gewoon in, kan veel zeggen van Ashley maar die heeft het tenminste netjes gevraagd gisteren
Salar schrijft exit om 11.00 uur.quote:Op maandag 8 april 2024 10:25 schreef Hznootje het volgende:
Nou kom op BB, ze zijn er wel klaar voor
Hoe weet hij dat dan, vraag ik mij weer wafquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zullen haar toch niet zo via de DK laten gaan he
😂😂😂🎉quote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Ash naar de DBK
Ik durf niet meer zegt Ash
de exit is al bruut vandaag gewoon zo de deur uit, maar dan via de DGK is helemaal bruut zegquote:Op maandag 8 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Bewoners kom naar de woonkamer
Ash heeft zojuist het huis verlaten, klinkt dan de stem van BB ( dit is niet echt maar wat als)
God heb je as wel eens zien en horen, zuigen.. Hoe ze het naaar binnen werkt.quote:Op maandag 8 april 2024 10:35 schreef mazaru het volgende:
En Alice heeft weer eens een gesprek met een mond vol eten.![]()
![]()
![]()
Zou er niet eens raar van opkijkenquote:Op maandag 8 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Bewoners kom naar de woonkamer
Ash heeft zojuist het huis verlaten, klinkt dan de stem van BB ( dit is niet echt maar wat als)
Ze willen het eindeloze gedag zeggen skippen denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de exit is al bruut vandaag gewoon zo de deur uit, maar dan via de DGK is helemaal bruut zeg
Reken er maar niet opquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ash blijftgewoon voor de leuk
ik denk toch echt dat het een kakkerlak was, kever ziet er anders uitquote:Op maandag 8 april 2024 10:37 schreef Puzzie het volgende:
Al denkt dat ze die kever een beetje begraven heeft
Nee was een keverquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat het een kakkerlak was, kever ziet er anders uit
Ik vind het wel jammer dat dit anders gaatquote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Als ze eruit gaat is het toch wel apart dat ze de 1e en de laatste exit heeft
Laatste exit? Dacht het niet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Van oorsprong is dat ook zoquote:Op maandag 8 april 2024 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Peetmoeder is Dolly Parton en dat is iemand die kind kan verzorgen als de ouders wat gebeurd Jimmy
ja weet het maar jimmy kwam er niet echt uitquote:
Is BB he,niets is wat het lijktquote:Op maandag 8 april 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat dit anders gaat
is niet leuk meerquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
Ik hoop het ook, maar zal niet gaan gebeuren ben ik bang voor. Al hadden mensen moeten kiezen tussen Ashley en de kamerplant dan hadden ze nog mailadressen aangemaakt om op de kamerplant te stemmenquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ja merkte het ook op hahaquote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 8 april 2024 10:39 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zou er niet eens raar van opkijken
Volgens mij komt er van de week nog een toch?quote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Vandaag en ik dacht van de week nog eenquote:
Oh op zo'n manier,dan heb je wel gelijk jaquote:Op maandag 8 april 2024 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom lachen?
Na Ashley gaan er nog 4 uit..
Niet iemand, maar iets: de kalkoenkamerquote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Alice stonk er iemand...zweetlucht en stinkvoeten.
Daarom zat ze vaak buiten
ja ze hadden het over donderdag geloof ikquote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van de week nog een toch?
De coccoon stonk naar zweet. Is ook beetje afgesloten hok zonder ventilatie of beetje doorlucht mogelijkheid denk.quote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Heerlijk , klinkt logisch in zo'n klein hokje.....zaten soms zes man in.....quote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
en dan al die kerels daar met stinkvoeten hahaquote:Op maandag 8 april 2024 10:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De coccoon stonk naar zweet. Is ook beetje afgesloten hok zonder ventilatie of beetje doorlucht mogelijkheid denk.
En dan met die smerige sokken overal overheen lopen en hangen, de banken, de bedden, snap dat nooit in dit soort programma'squote:Op maandag 8 april 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan al die kerels daar met stinkvoeten haha
Ik dacht finale met 4,maar wellicht is dat nu weer andersquote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van de week nog een toch?
Hier nu nog 5, vandaag een weg. Dan misschien van de week nog een. Zaterdag is de finalequote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef mario390 het volgende:
in bras is elke zondag en
dienstag exit , is ook nur meer
8 dagen, zijn nog 6 bw
Ja, die was ook even uit bed las ikquote:
Zo leuk altijd hoe gevat Jimmy kan zijnquote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Ashley: Ariana zei altijd het wordt een mannen finale
Jimmy: Ja Ariana zei ook dat Tom ging winnen
ja dat had ik ook gehoord jaquote:
Nee, ze hebben hun wel horen praten, maar de deur ging op slot toen ze weer in de slaapkamer kwam.quote:
Ik dacht donderdag nog een exit en de finale met drie bewoners.quote:Op maandag 8 april 2024 10:52 schreef lonneberga het volgende:
Ik
[..]
Ik dacht finale met 4,maar wellicht is dat nu weer anders
Helemaal zenuwachtig... Zou as gaan...quote:
Zat ook al volautomatisch en uiteraard zinloos te switchen van stream.quote:Op maandag 8 april 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:
Weer verhaal over haarzelf.....en kom er nu echt niet onderuit.......nog één uur wachten.
Ik ga in ieder geval niet meer kijken. Als ik een stel dooien wil zien, ga ik wel over een kerkhof wandelen.quote:Op maandag 8 april 2024 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]LOL
Ik blijf ook gewoon hoor. Het is maar een RLS. En ik ga ook niet brullen dat het doorgestoken kaart is
Tatyana is in Amsterdam.quote:
ok, doeiquote:Op maandag 8 april 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet meer kijken. Als ik een stel dooien wil zien, ga ik wel over een kerkhof wandelen.
In de cocoon rook het vaak naar zweet zei zequote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ze spoort gewoon echt niet hoorquote:Op maandag 8 april 2024 10:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Het wordt steeds erger...Ash tegen Glenn..'als ik ga, ga je dan vanavond op mijn bed slapen'![]()
![]()
Echt altijdquote:Op maandag 8 april 2024 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Dit hadden ze niet zo moeten doen, dit gaat zo klunzig altijd.
Donderdag maar die van Ashley nu.. dus als je dat wil zienquote:
Slapend het huis uit.quote:Op maandag 8 april 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Tat en Ger: "Goedemorgen bewoners"
Randy:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Randy:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Randy:
[ afbeelding ]
ze hebben nog wel alles uitgespaard en ook budget is lager nuquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Chop chop! Niet lullen maar poetsen!
ja lekker makkelijk. het zijn gewoon amateurs.quote:Op maandag 8 april 2024 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat er om dat het er in de uitzending goed uit ziet natuurlijk ook. Dit is gewoon een kijkje achter de schermen.
is altijd als 1 persoon doordeweeks moet gaan was met Michel ook zoquote:Op maandag 8 april 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind de manier waarop ze deze nominatie en het vertrek doen wel een afknapper
Zo jammer, op tv zal het geluid wel goed zijnquote:
sssstttttttt oh JImmy doet weer erg overdrevenquote:Op maandag 8 april 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
Ongelooflijk dat we dit mogen volgen, na dit SL-seizoen.
Anderen seizoenen ging het toch ook zo?quote:Op maandag 8 april 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
Ongelooflijk dat we dit mogen volgen, na dit SL-seizoen.
Ja voelt een beetje alsof ze door een achterdeurtje gaan. Maar het is al wel een stuk beter als het vertrek van Michel in het eerste seizoen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind de manier waarop ze deze nominatie en het vertrek doen wel een afknapper
Mag zo dadelijk met Ash vertrekken van mij.quote:Op maandag 8 april 2024 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sssstttttttt oh JImmy doet weer erg overdreven
Klopt, maar daar wordt in de montage om heen gemanoeuvreerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk. het zijn gewoon amateurs.
Dat jaquote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja voelt een beetje alsof ze door een achterdeurtje gaan. Maar het is al wel een stuk beter als het vertrek van Michel in het eerste seizoen.
Ashley morgen ook weerquote:Op maandag 8 april 2024 11:13 schreef kiki2024 het volgende:
Kom maar op met die exit. ik moet werken
quote:Op maandag 8 april 2024 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Mam man man het rad van fortuin in sportviszaak het hengeltje is nog beter georganiseerd en spannender
Maar dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 8 april 2024 11:16 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is al een keer door de draaideur naar huis gegaan, nu krijgt ze eens een andere ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd wat een natte scheet is het..quote:Op maandag 8 april 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou randy een portie gebakken lucht kan ook lekker zijn
quote:Op maandag 8 april 2024 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Op maar een willekeurig iemand te quoten:
BAM !!!
quote:Op maandag 8 april 2024 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Donder maar op met je BB, ik ben vertrokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |