Tabletjes in de hottub gooienquote:Op maandag 8 april 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat deed Randy elke dag en heeft schimmel bij de bewoners voorkomen?
Ashley vraagt zich af wie dat moet gaan doen als Randy weg is.
1. Randy gaat niet weg.
2. wat bedoelt ze? douchevloer schoonmaken?
jimmy is ook gek op souvenirsquote:Op maandag 8 april 2024 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy had dus ook een krant in zijn kast gelegd. Alice vroeg waar de 3e was dus toen zei hij het.
tsss dus hij pikt hem gewoon in, kan veel zeggen van Ashley maar die heeft het tenminste netjes gevraagd gisterenquote:Op maandag 8 april 2024 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy had dus ook een krant in zijn kast gelegd. Alice vroeg waar de 3e was dus toen zei hij het.
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 april 2024 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tsss dus hij pikt hem gewoon in, kan veel zeggen van Ashley maar die heeft het tenminste netjes gevraagd gisteren
Salar schrijft exit om 11.00 uur.quote:Op maandag 8 april 2024 10:25 schreef Hznootje het volgende:
Nou kom op BB, ze zijn er wel klaar voor
Hoe weet hij dat dan, vraag ik mij weer wafquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zullen haar toch niet zo via de DK laten gaan he
😂😂😂🎉quote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Ash naar de DBK
Ik durf niet meer zegt Ash
de exit is al bruut vandaag gewoon zo de deur uit, maar dan via de DGK is helemaal bruut zegquote:Op maandag 8 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Bewoners kom naar de woonkamer
Ash heeft zojuist het huis verlaten, klinkt dan de stem van BB ( dit is niet echt maar wat als)
God heb je as wel eens zien en horen, zuigen.. Hoe ze het naaar binnen werkt.quote:Op maandag 8 april 2024 10:35 schreef mazaru het volgende:
En Alice heeft weer eens een gesprek met een mond vol eten.![]()
![]()
![]()
Zou er niet eens raar van opkijkenquote:Op maandag 8 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Bewoners kom naar de woonkamer
Ash heeft zojuist het huis verlaten, klinkt dan de stem van BB ( dit is niet echt maar wat als)
Ze willen het eindeloze gedag zeggen skippen denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de exit is al bruut vandaag gewoon zo de deur uit, maar dan via de DGK is helemaal bruut zeg
Reken er maar niet opquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ash blijftgewoon voor de leuk
ik denk toch echt dat het een kakkerlak was, kever ziet er anders uitquote:Op maandag 8 april 2024 10:37 schreef Puzzie het volgende:
Al denkt dat ze die kever een beetje begraven heeft
Nee was een keverquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat het een kakkerlak was, kever ziet er anders uit
Ik vind het wel jammer dat dit anders gaatquote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Als ze eruit gaat is het toch wel apart dat ze de 1e en de laatste exit heeft
Laatste exit? Dacht het niet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Als ze eruit gaat is het toch wel apart dat ze de 1e en de laatste exit heeft
Van oorsprong is dat ook zoquote:Op maandag 8 april 2024 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Peetmoeder is Dolly Parton en dat is iemand die kind kan verzorgen als de ouders wat gebeurd Jimmy
ja weet het maar jimmy kwam er niet echt uitquote:
Is BB he,niets is wat het lijktquote:Op maandag 8 april 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat dit anders gaat
is niet leuk meerquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ash blijftgewoon voor de leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |