Ze willen het eindeloze gedag zeggen skippen denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de exit is al bruut vandaag gewoon zo de deur uit, maar dan via de DGK is helemaal bruut zeg
Reken er maar niet opquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ash blijftgewoon voor de leuk
ik denk toch echt dat het een kakkerlak was, kever ziet er anders uitquote:Op maandag 8 april 2024 10:37 schreef Puzzie het volgende:
Al denkt dat ze die kever een beetje begraven heeft
Nee was een keverquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat het een kakkerlak was, kever ziet er anders uit
Ik vind het wel jammer dat dit anders gaatquote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Als ze eruit gaat is het toch wel apart dat ze de 1e en de laatste exit heeft
Laatste exit? Dacht het niet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Als ze eruit gaat is het toch wel apart dat ze de 1e en de laatste exit heeft
Van oorsprong is dat ook zoquote:Op maandag 8 april 2024 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Peetmoeder is Dolly Parton en dat is iemand die kind kan verzorgen als de ouders wat gebeurd Jimmy
ja weet het maar jimmy kwam er niet echt uitquote:
Is BB he,niets is wat het lijktquote:Op maandag 8 april 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat dit anders gaat
is niet leuk meerquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ash blijftgewoon voor de leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |