Ik hoop het ook, maar zal niet gaan gebeuren ben ik bang voor. Al hadden mensen moeten kiezen tussen Ashley en de kamerplant dan hadden ze nog mailadressen aangemaakt om op de kamerplant te stemmenquote:Op maandag 8 april 2024 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ash blijftgewoon voor de leuk
ja merkte het ook op hahaquote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 8 april 2024 10:39 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zou er niet eens raar van opkijken
Volgens mij komt er van de week nog een toch?quote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Als ze eruit gaat is het toch wel apart dat ze de 1e en de laatste exit heeft
Vandaag en ik dacht van de week nog eenquote:
Oh op zo'n manier,dan heb je wel gelijk jaquote:Op maandag 8 april 2024 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom lachen?
Na Ashley gaan er nog 4 uit..
Niet iemand, maar iets: de kalkoenkamerquote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Alice stonk er iemand...zweetlucht en stinkvoeten.
Daarom zat ze vaak buiten
ja ze hadden het over donderdag geloof ikquote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van de week nog een toch?
De coccoon stonk naar zweet. Is ook beetje afgesloten hok zonder ventilatie of beetje doorlucht mogelijkheid denk.quote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Heerlijk , klinkt logisch in zo'n klein hokje.....zaten soms zes man in.....quote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
en dan al die kerels daar met stinkvoeten hahaquote:Op maandag 8 april 2024 10:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De coccoon stonk naar zweet. Is ook beetje afgesloten hok zonder ventilatie of beetje doorlucht mogelijkheid denk.
En dan met die smerige sokken overal overheen lopen en hangen, de banken, de bedden, snap dat nooit in dit soort programma'squote:Op maandag 8 april 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan al die kerels daar met stinkvoeten haha
Ik dacht finale met 4,maar wellicht is dat nu weer andersquote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van de week nog een toch?
Hier nu nog 5, vandaag een weg. Dan misschien van de week nog een. Zaterdag is de finalequote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef mario390 het volgende:
in bras is elke zondag en
dienstag exit , is ook nur meer
8 dagen, zijn nog 6 bw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |