quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Chop chop! Niet lullen maar poetsen!
ja lekker makkelijk. het zijn gewoon amateurs.quote:Op maandag 8 april 2024 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat er om dat het er in de uitzending goed uit ziet natuurlijk ook. Dit is gewoon een kijkje achter de schermen.
is altijd als 1 persoon doordeweeks moet gaan was met Michel ook zoquote:Op maandag 8 april 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind de manier waarop ze deze nominatie en het vertrek doen wel een afknapper
Zo jammer, op tv zal het geluid wel goed zijnquote:
sssstttttttt oh JImmy doet weer erg overdrevenquote:Op maandag 8 april 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
Ongelooflijk dat we dit mogen volgen, na dit SL-seizoen.
Anderen seizoenen ging het toch ook zo?quote:Op maandag 8 april 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
Ongelooflijk dat we dit mogen volgen, na dit SL-seizoen.
Ja voelt een beetje alsof ze door een achterdeurtje gaan. Maar het is al wel een stuk beter als het vertrek van Michel in het eerste seizoen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind de manier waarop ze deze nominatie en het vertrek doen wel een afknapper
Mag zo dadelijk met Ash vertrekken van mij.quote:Op maandag 8 april 2024 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sssstttttttt oh JImmy doet weer erg overdreven
Klopt, maar daar wordt in de montage om heen gemanoeuvreerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk. het zijn gewoon amateurs.
Dat jaquote:Op maandag 8 april 2024 11:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja voelt een beetje alsof ze door een achterdeurtje gaan. Maar het is al wel een stuk beter als het vertrek van Michel in het eerste seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |