quote:Op zondag 7 april 2024 23:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach wel
jij bent toch pro?
ik anti
geef je nu vast een
ESCAPE 24, nieuwe RLS met 24/7 streams, 4 stuks vanuit een gevangenis. Probeer te ontsnappen binnen 24 uur.quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
na zaterdag 'uit het oog uit het hart' en door naar ESC24 papapapapapa
Tuurlijk wel. Je hoeft het toch ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Zolang het maar niet op de man gespeeld wordt heb ik geen enkele moeite met een discussiequote:Op zondag 7 april 2024 23:18 schreef Giggio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
trust en dat we morgen allemaal mogen lachen no matter wie er weg moet
ooh waar?quote:Op zondag 7 april 2024 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ESCAPE 24, nieuwe RLS met 24/7 streams, 4 stuks vanuit een gevangenis. Probeer te ontsnappen binnen 24 uur.
daaromquote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je hoeft het toch ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Zolang het maar niet op de man gespeeld wordt heb ik geen enkele moeite met een discussie
Hartstikke saai.quote:Op zondag 7 april 2024 23:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom
en zou ook saai zijn als iedereen 1 dezelfde favo zou hebben
Ze is bezopen, ze heeft het vast niet door.quote:Op zondag 7 april 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
Ash op maandagochtend kijkt niemand naar de streams en zeker niet naar je haar ..
Als ik haar was zou ik ze er straks uit halen en wassen en dan kan ka ze er morgen wel weer in zetten ...quote:Op zondag 7 april 2024 23:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is bezopen, ze heeft het vast niet door.
Denk niet dat Ka die vetbol/cavia nog gaat herstellen...quote:Op zondag 7 april 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ze er straks uit halen en wassen en dan kan ka ze er morgen wel weer in zetten ...
Droom lekker ..quote:Op zondag 7 april 2024 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege shift en ik mis Karen ....
Ze was superbang voor Ty..En terecht daar kan ze niet van winnen. Angel die eruit moest.....quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geeft nu dus aan, dat ze Tyron er bewust uit heeft laten gaan met voorbedachte rade ...
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geeft nu dus aan, dat ze Tyron er bewust uit heeft laten gaan met voorbedachte rade ...
Dat gaat haar nog meer stemmen kosten, goodbye ....![]()
Ik vind haar steeds enger wordenquote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Willewa het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd ie z’n gasten. Ty is helemaal niet zoals haar.
Ja, dat heb ik ook. Maar het gaat haar niet helpen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef B00STER het volgende:
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.
Niet een chique manier van het spel spelen. nul respect voor haar manier van spelen. Iiegen en mensen kapot maken is niet mijn ding..quote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.
Dat denk ik ook. Ik vind het jammer. Ik vind iedereen een winnaar die is overgebleven, maar ik vind het makkelijker te behappen als je met een gameplan wint dan liggend zonder wat te zeggen, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Maar het gaat haar niet helpen.
Ja ik had het al vanaf het begin.quote:
Over lijken voor eigen gewin en tactisch de ja-knikkers uitzoeken om voor je karretje te spannen en op te stoken. En ondertussen ‘ik ik ik ik’quote:Op zondag 7 april 2024 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet een chique manier van het spel spelen. nul respect voor haar manier van spelen. Iiegen en mensen kapot maken is niet mijn ding..
Mee eens, maar hopelijk Alice.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef B00STER het volgende:
Overigens hoop ik dat Alice of Jimmy wint, maar daar zullen ook wel weer hele teams tegen zijn
Ik gun het Alice of Randy inmiddels ook het meest. Jimmy ook wel. Glenn ook wel al vind ik hem te saai als winnaar, verder prima gast.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef B00STER het volgende:
Overigens hoop ik dat Alice of Jimmy wint, maar daar zullen ook wel weer hele teams tegen zijn
Iedereen behalve Ashleyquote:Op zondag 7 april 2024 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik gun het Alice of Randy inmiddels ook het meest. Jimmy ook wel, Glenn ook wel.
Als je meeste tijd in de keuken neemt als criteria neemt klopt het wel ;p Wel meer dan alleen de pannenkoeken gedaan ook.quote:Op zondag 7 april 2024 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over die awards, snap echt niet dat Jimmy die kook award niet heeft gewonnen ...![]()
Randy met zijn 1200 pannekoeken, hoezo ...
Begrijpelijk ook imoquote:Op maandag 8 april 2024 00:00 schreef Harry het volgende:
Ashley hemelde daarnet Tyron op. Hij was een lieve jongen.
Het was Doriana die als eerste het gedrag van Ashley veroordeelde. Tyron verafschuwde haar gewoon.
Alice wist dat nog als beste te verbloemen. Ook die heeft een hartgrondige hekel aan Ashley!
En het was dat er camera's in het Huis zijn, anders had Tyron hele andere termen tegen Ashley gebruikt.
quote:Op maandag 8 april 2024 00:00 schreef Harry het volgende:
Ashley hemelde daarnet Tyron op. Hij was een lieve jongen.
Het was Doriana die als eerste het gedrag van Ashley veroordeelde. Tyron verafschuwde haar gewoon.
Alice wist dat nog als beste te verbloemen. Ook die heeft een hartgrondige hekel aan Ashley!
En het was dat er camera's in het Huis zijn, anders had Tyron hele andere termen tegen Ashley gebruikt.
Huh oh, begon net te twijfelen. Was dit nou een neergetypte gedachte van @Harry of heeft ze dat gezegd? (Die laatste dikgedrukte zin)quote:
Geloof je dat echt? Wedden dat het nog steeds over Ashley gaat zelfs als ze er niet meer in zit.quote:
Het zal vast nog even nasudderen. Wederom niet op een positieve manier. Dus dat is geen prestatie.quote:Op maandag 8 april 2024 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Wedden dat het nog steeds over Ashley gaat zelfs als ze er niet meer in zit.
Denk het ook wel inderdaad, ze is spraakmakend geweest deze BB, hoe je het ook bekijkt, positief of negatief.quote:Op maandag 8 april 2024 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Wedden dat het nog steeds over Ashley gaat zelfs als ze er niet meer in zit.
Het zal wel wegebben...Meestal worden negatieve personen snel vergeten. Leuke mensen zoals Salar of Nouchine bijvoorbeeld, daar wordt nog regelmatig over gesproken.quote:Op maandag 8 april 2024 00:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het ook wel inderdaad, ze is spraakmakend geweest deze BB, hoe je het ook bekijkt, positief of negatief.
Als het potentieel mijn laatste avond was, zeker in de laatste week, zou ik de avond ook zo lang mogelijk rekken.quote:
Ja dat begreep ik ook ... Mooiquote:Op maandag 8 april 2024 00:31 schreef engine het volgende:
Ze gaan allebei hun vrouwen ten huwelijk vragen.
quote:Op maandag 8 april 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
Het moment dat Ashley niet meer in de buurt is gaan de gesprekken over normalere zaken en niet over bewoners
ja wel, maar eigenlijk was dat al wel weken duidelijk .. Het moment dat ze er bij komt staan begint ze te praten over ik dit ik dat en Bart Dat ,...quote:
Die roze van Kittyquote:Op zondag 7 april 2024 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen behalve Ashley
Het is mooi als zij de top 3 niet haalt. Ze had al een mooie galajurk voor zichzelf in gedachten met een megasplit. Hoeft niet meer hoor, je zit vanaf morgen in je joggingbroek thuis.
Doornroosje vd Eftelingquote:Op maandag 8 april 2024 00:12 schreef chufi het volgende:
nu ligt het bezopen met dr borst omhoog in bed
Dat is precies wat ze vanmorgen over de BB Krant zei.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 8 april 2024 07:26 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Zijn dat niet de King en Queen borden? Uit het kasteel. Speciaal voor Ashley.
dan was hij zeker op de hoogte gebracht, maar wat heeft hij met Ashley gedaan dan?quote:Op maandag 8 april 2024 07:20 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy loopt in de huiskamer en kijkt steeds naar buiten en nu komt dilabo binnen.
denk dat ze teveel aan het kletsen waren haha opdracht krijgen even door te werkenquote:
Ja zou zomaar kunnen... ze hebben het natuurlijk ook over het spel enzo...quote:Op maandag 8 april 2024 07:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze teveel aan het kletsen waren haha opdracht krijgen even door te werken
Jimmy is vliefd...quote:Op maandag 8 april 2024 07:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Mag dit zomaar al die info??
zet het ontbijt neer. JImmy is echt volgens mijn gek op dilano
Ja zekers weten met hoe hij ook telkens over Dilano praat en hoe hij doe als hij hem ziet en iedere keer als hij even maar iets opving of dacht te vangen van Dilano was hij al weer spraakwaterval en giechelend allemaal dus ik denk echt wel dat die verliefd is op Dilanoquote:
Helemaal eens... grappig om te zien...quote:Op maandag 8 april 2024 07:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zekers weten met hoe hij ook telkens over Dilano praat en hoe hij doe als hij hem ziet en iedere keer als hij even maar iets opving of dacht te vangen van Dilano was hij al weer spraakwaterval en giechelend allemaal dus ik denk echt wel dat die verliefd is op Dilano
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 april 2024 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
Brrrr saucijzenlucht op de vroege morgen
Jammer dat Alice niet op was of Randy toen Ty bezig was. Het schijnt dus te mogen nu te zienquote:Op maandag 8 april 2024 07:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Gisteren met Ty hadden we beide streams nu niet dus
Leek wel of jimmy er van af wist want stond steeds naar buiten te kijken. Maar gaat alleen weer over het spel tussen die 2. Waarom geen persoonlijk gesprek samenquote:Op maandag 8 april 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat Alice niet op was of Randy toen Ty bezig was. Het schijnt dus te mogen nu te zien
Je hoort dit toch ook in die slaapkamersquote:Op maandag 8 april 2024 07:54 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft een secret mission. hij wist al dat Dilano zou komen, en hij is de enige die het mag weten/ zien voor nu
Scrambled eggs hoort wel bij een Engels ontbijt hoor..quote:Op maandag 8 april 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy maakt roerei.... is niet echt Engels Jimmy
[ afbeelding ]
Dat las ik al,quote:Op maandag 8 april 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leek wel of jimmy er van af wist want stond steeds naar buiten te kijken. Maar gaat alleen weer over het spel tussen die 2. Waarom geen persoonlijk gesprek samen
Dat weten we niet zeker toch? Of is dat gezegd?quote:Op maandag 8 april 2024 07:54 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft een secret mission. hij wist al dat Dilano zou komen, en hij is de enige die het mag weten/ zien voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |