Ja zekers weten met hoe hij ook telkens over Dilano praat en hoe hij doe als hij hem ziet en iedere keer als hij even maar iets opving of dacht te vangen van Dilano was hij al weer spraakwaterval en giechelend allemaal dus ik denk echt wel dat die verliefd is op Dilanoquote:
Helemaal eens... grappig om te zien...quote:Op maandag 8 april 2024 07:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zekers weten met hoe hij ook telkens over Dilano praat en hoe hij doe als hij hem ziet en iedere keer als hij even maar iets opving of dacht te vangen van Dilano was hij al weer spraakwaterval en giechelend allemaal dus ik denk echt wel dat die verliefd is op Dilano
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 april 2024 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
Brrrr saucijzenlucht op de vroege morgen
Jammer dat Alice niet op was of Randy toen Ty bezig was. Het schijnt dus te mogen nu te zienquote:Op maandag 8 april 2024 07:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Gisteren met Ty hadden we beide streams nu niet dus
Leek wel of jimmy er van af wist want stond steeds naar buiten te kijken. Maar gaat alleen weer over het spel tussen die 2. Waarom geen persoonlijk gesprek samenquote:Op maandag 8 april 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat Alice niet op was of Randy toen Ty bezig was. Het schijnt dus te mogen nu te zien
Je hoort dit toch ook in die slaapkamersquote:Op maandag 8 april 2024 07:54 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft een secret mission. hij wist al dat Dilano zou komen, en hij is de enige die het mag weten/ zien voor nu
Scrambled eggs hoort wel bij een Engels ontbijt hoor..quote:Op maandag 8 april 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy maakt roerei.... is niet echt Engels Jimmy
[ afbeelding ]
Dat las ik al,quote:Op maandag 8 april 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leek wel of jimmy er van af wist want stond steeds naar buiten te kijken. Maar gaat alleen weer over het spel tussen die 2. Waarom geen persoonlijk gesprek samen
Dat weten we niet zeker toch? Of is dat gezegd?quote:Op maandag 8 april 2024 07:54 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft een secret mission. hij wist al dat Dilano zou komen, en hij is de enige die het mag weten/ zien voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |