Ze was superbang voor Ty..En terecht daar kan ze niet van winnen. Angel die eruit moest.....quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geeft nu dus aan, dat ze Tyron er bewust uit heeft laten gaan met voorbedachte rade ...
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geeft nu dus aan, dat ze Tyron er bewust uit heeft laten gaan met voorbedachte rade ...
Dat gaat haar nog meer stemmen kosten, goodbye ....![]()
Ik vind haar steeds enger wordenquote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Willewa het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd ie z’n gasten. Ty is helemaal niet zoals haar.
Ja, dat heb ik ook. Maar het gaat haar niet helpen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef B00STER het volgende:
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |