quote:Op zondag 7 april 2024 23:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach wel
jij bent toch pro?
ik anti
geef je nu vast een
ESCAPE 24, nieuwe RLS met 24/7 streams, 4 stuks vanuit een gevangenis. Probeer te ontsnappen binnen 24 uur.quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
na zaterdag 'uit het oog uit het hart' en door naar ESC24 papapapapapa
Tuurlijk wel. Je hoeft het toch ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Zolang het maar niet op de man gespeeld wordt heb ik geen enkele moeite met een discussiequote:Op zondag 7 april 2024 23:18 schreef Giggio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
trust en dat we morgen allemaal mogen lachen no matter wie er weg moet
ooh waar?quote:Op zondag 7 april 2024 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ESCAPE 24, nieuwe RLS met 24/7 streams, 4 stuks vanuit een gevangenis. Probeer te ontsnappen binnen 24 uur.
daaromquote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je hoeft het toch ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Zolang het maar niet op de man gespeeld wordt heb ik geen enkele moeite met een discussie
Hartstikke saai.quote:Op zondag 7 april 2024 23:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom
en zou ook saai zijn als iedereen 1 dezelfde favo zou hebben
Ze is bezopen, ze heeft het vast niet door.quote:Op zondag 7 april 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
Ash op maandagochtend kijkt niemand naar de streams en zeker niet naar je haar ..
Als ik haar was zou ik ze er straks uit halen en wassen en dan kan ka ze er morgen wel weer in zetten ...quote:Op zondag 7 april 2024 23:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is bezopen, ze heeft het vast niet door.
Denk niet dat Ka die vetbol/cavia nog gaat herstellen...quote:Op zondag 7 april 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ze er straks uit halen en wassen en dan kan ka ze er morgen wel weer in zetten ...
Droom lekker ..quote:Op zondag 7 april 2024 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege shift en ik mis Karen ....
Ze was superbang voor Ty..En terecht daar kan ze niet van winnen. Angel die eruit moest.....quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geeft nu dus aan, dat ze Tyron er bewust uit heeft laten gaan met voorbedachte rade ...
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geeft nu dus aan, dat ze Tyron er bewust uit heeft laten gaan met voorbedachte rade ...
Dat gaat haar nog meer stemmen kosten, goodbye ....![]()
Ik vind haar steeds enger wordenquote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Willewa het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd ie z’n gasten. Ty is helemaal niet zoals haar.
Ja, dat heb ik ook. Maar het gaat haar niet helpen.quote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef B00STER het volgende:
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |