Huh oh, begon net te twijfelen. Was dit nou een neergetypte gedachte van @Harry of heeft ze dat gezegd? (Die laatste dikgedrukte zin)quote:
Geloof je dat echt? Wedden dat het nog steeds over Ashley gaat zelfs als ze er niet meer in zit.quote:
Het zal vast nog even nasudderen. Wederom niet op een positieve manier. Dus dat is geen prestatie.quote:Op maandag 8 april 2024 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Wedden dat het nog steeds over Ashley gaat zelfs als ze er niet meer in zit.
Denk het ook wel inderdaad, ze is spraakmakend geweest deze BB, hoe je het ook bekijkt, positief of negatief.quote:Op maandag 8 april 2024 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Wedden dat het nog steeds over Ashley gaat zelfs als ze er niet meer in zit.
Het zal wel wegebben...Meestal worden negatieve personen snel vergeten. Leuke mensen zoals Salar of Nouchine bijvoorbeeld, daar wordt nog regelmatig over gesproken.quote:Op maandag 8 april 2024 00:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het ook wel inderdaad, ze is spraakmakend geweest deze BB, hoe je het ook bekijkt, positief of negatief.
Als het potentieel mijn laatste avond was, zeker in de laatste week, zou ik de avond ook zo lang mogelijk rekken.quote:
Ja dat begreep ik ook ... Mooiquote:Op maandag 8 april 2024 00:31 schreef engine het volgende:
Ze gaan allebei hun vrouwen ten huwelijk vragen.
quote:Op maandag 8 april 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
Het moment dat Ashley niet meer in de buurt is gaan de gesprekken over normalere zaken en niet over bewoners
ja wel, maar eigenlijk was dat al wel weken duidelijk .. Het moment dat ze er bij komt staan begint ze te praten over ik dit ik dat en Bart Dat ,...quote:
Die roze van Kittyquote:Op zondag 7 april 2024 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen behalve Ashley
Het is mooi als zij de top 3 niet haalt. Ze had al een mooie galajurk voor zichzelf in gedachten met een megasplit. Hoeft niet meer hoor, je zit vanaf morgen in je joggingbroek thuis.
Doornroosje vd Eftelingquote:Op maandag 8 april 2024 00:12 schreef chufi het volgende:
nu ligt het bezopen met dr borst omhoog in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |