1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 1. Max Verstappen 77 2. Sergio Perez 64 3. Charles Leclerc 59 4. Carlos Sainz 55 5. Lando Norris 37 6. Oscar Piastri 32 7. George Russell 24 8. Fernando Alonso 24 9. Lewis Hamilton 10 10. Lance Stroll 9 11. Yuki Tsunoda 7 12. Oliver Bearman 6 13. Nico Hulkenberg 3 14. Kevin Magnussen 1 15. Alexander Albon 0 16. Zhou Guanyu 0 17. Daniel Ricciardo 0 18. Esteban Ocon 0 19. Pierre Gasly 0 20. Valtteri Bottas 0 21. Logan Sargeant 0 |
Dankquote:Op zondag 7 april 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Ging slecht weg op de mediums enzo
Nee, alleen het woord 'Kerstkaart'quote:Op zondag 7 april 2024 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij @:iteejer zijn
denk niet dat die weg gaat
zou eerder worden dat er nog een extra bij zou komen
maar nee hoor blijf jij maar lekker vaste mod op F1... blijf ik lekker vast op TV en FHF
ja dat woord kerstkaart is belangrijk voor iteejerquote:
Dat zou betekenen dat Horner water bij de wijn doet en het weer aan Marko laat, wel interessant mocht dat gebeuren.quote:
Het zou wel gewoon terecht zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Horner water bij de wijn doet en het weer aan Marko laat, wel interessant mocht dat gebeuren.
Eens, maar dat Verstappen zei dat hij het vreemd zou vinden als Alonso zijn teammaat zou worden zie ik toch ook wel als een teken dat Horner nog niet zo ver is.quote:
'Gevaarlijk'.quote:Op zondag 7 april 2024 09:31 schreef Tijn het volgende:
Stand na 4 races:
[ code verwijderd ]
Sainz nog onder Leclerc, maar het gat krimpt. Lewis gevaarlijk dicht bij Stroll.
Als Perez gewoon z'n puntjes blijft pakken zoals hij nu doet, dan verwacht ik dat hij gewoon blijft.quote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar dat Verstappen zei dat hij het vreemd zou vinden als Alonso zijn teammaat zou worden zie ik toch ook wel als een teken dat Horner nog niet zo ver is.
Ook dat al vraag ik me af of Alonso wel met Max zou strijden, maar het ging me er meer om dat Max het niet eens is met de richting waar Horner heen wil, maw het is nog steeds niet Marko die bepaalt wie er in welk stoeltje komt.quote:Op zondag 7 april 2024 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Perez gewoon z'n puntjes blijft pakken zoals hij nu doet, dan verwacht ik dat hij gewoon blijft.
Een rijder die wl strijd met Max daar schiet het team weinig mee op.
Hij stond er voor vandaag onderquote:Op zondag 7 april 2024 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, maar 1 puntje ertussen. Er hoeft niet veel te gebeuren en hij zakt eronder.
Wat meer in beeld had wel gemogen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Topper weer.
Snaarstrak en foutloos. Onzichtbaar, zoals we het willen.
Volgende keer vragen of Max even een 360 kan doen.quote:
Met weer veel ongepast gebruik van de 'royal we'? Valt me altijd op bij Ricciardo.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier racisme in een notendop. Oh hij is zwart dus we lachen hem maar uit.
Zie hier de_boswachter in een notendop. Oh hij ziet is dus kan hij lekker trollen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
18 is Stroll toch? Dan heeft hij Ricciardo geredquote:Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
beslissing 3 vs 23 is gevallen, no further action
[ afbeelding ]
yup die zat eerst op zn linkerkantquote:Op zondag 7 april 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
18 is Stroll toch? Dan heeft hij Ricciardo gered
omdat er anders niet zo lang over het besluit 81vs63 gedaan kon worden zonder dat t opvielquote:Op zondag 7 april 2024 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volkomen logisch besluit. Waarom dat er nog onderzoek naar gedaan is ...
Is toch logisch om er na de race gewoon even onderzoek naar te doen? Ook als dit volkomen logische besluit dan het resultaat is.quote:Op zondag 7 april 2024 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volkomen logisch besluit. Waarom dat er nog onderzoek naar gedaan is ...
Meer een soort test dan denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
Volgens Newey zouden ze ook zonder de upgrades die ze voor deze race hebben gedaan wel gewonnen hebben. De updates waren eigenlijk voor Japan niet zo van belang.
Hij heeft er verstand van dus het zal wel kloppen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
Volgens Newey zouden ze ook zonder de upgrades die ze voor deze race hebben gedaan wel gewonnen hebben. De updates waren eigenlijk voor Japan niet zo van belang.
Voordeeltje van kijken naar Notebook.quote:Op zondag 7 april 2024 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft er verstand van dus het zal wel kloppen.
Startte van P4 h, Leclerc van P8, dus al met al met al niet verkeerd met een P4 finish, ik had wat meer van McLaren verwacht hier.quote:Op zondag 7 april 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz is de echte alpha binnen het team. Leclerc is meer de cuck aan het worden zo. Lecuck?
https://www.autosport.com(...)apanese-gp/10596126/quote:Toto Wolff felt Mercedes “would’ve been racing for a podium” but endured “an atrocious first stint” that undid its pace in the Formula 1 Japanese Grand Prix.
realiteitsbesef van een kipfiletquote:Op zondag 7 april 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
Wolff: Mercedes podium possible but “atrocious first stint” costly in F1 Japanese GP
[..]
https://www.autosport.com(...)apanese-gp/10596126/
Toto blijft Toto
Volgens mij klopt dit niet. Hij had zeker niet dezelfde banden, die waren veel jonger.quote:Op zondag 7 april 2024 10:52 schreef THEFXR het volgende:
Sainz destroyed LEC, ging hem voorbij en reed weg op dezelfde banden
ALO in de nep merc voor de echte mercs
Is ook zo. Leclerc heeft nooit op podiumkoers gelegen.quote:Op zondag 7 april 2024 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Hij had zeker niet dezelfde banden, die waren veel jonger.
"He's doing that face again!"quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:52 schreef THEFXR het volgende:
Sainz destroyed LEC, ging hem voorbij en reed weg op dezelfde banden
ALO in de nep merc voor de echte mercs
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?quote:Op zondag 7 april 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz is de echte alpha binnen het team. Leclerc is meer de cuck aan het worden zo. Lecuck?
Heeft een prima race gereden op een flinke fout na. Leclerc is op zijn best als hij zijn eigen race mag rijden.quote:Op zondag 7 april 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?
En nog onwaarheden ook, Leclerc had natuurlijk veel oudere banden want hij heeft gewoon een hele andere strategie gehad en een nette race gereden. Maar op een of andere manier moet Leclerc hier met alle macht door het slijk worden gehaald. Heel bijzonder.
Yuki had ook op het podium kunnen staan maar ja, die andere 9 auto's, he?quote:Op zondag 7 april 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
Wolff: Mercedes podium possible but “atrocious first stint” costly in F1 Japanese GP
[..]
https://www.autosport.com(...)apanese-gp/10596126/
Toto blijft Toto
Zoals Checo nu rijdt zou RBR dom zijn om hem te vervangen. Hij speelt nu de perfecte nummer 2.quote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar dat Verstappen zei dat hij het vreemd zou vinden als Alonso zijn teammaat zou worden zie ik toch ook wel als een teken dat Horner nog niet zo ver is.
Maar realistisch gezien is Perez' carriere al beter dan van hem verwacht was voor zijn overstap naar RBR, ik zag hem geen 5 overwinningen en tig podiums meer behalen na zijn vertrek bij Force India en zijn carriere daarvoor gaf daar ook weinig aanleiding toe.quote:Op zondag 7 april 2024 11:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals Checo nu rijdt zou RBR dom zijn om hem te vervangen. Hij speelt nu de perfecte nummer 2.
En als Checo zijnde... beter kan het niet. Elke andere auto is slechter. Pech dat zijn carriere door Max niet beter zal worden maar dat geldt voor elke andere rijder op de grid.
Als Max problemen kent kun je punten scoren maar als dat niet gebeurd is plek 1 zo goed als vergeven. En dat zal de komende jaren zo blijven.
Ach een fout kan iedereen overkomen. Kijk naar de bigger picture dan heeft Leclerc goed gereden. Maar goed het wordt hem hier in dit forum flink misgund zien we de laatste dagen dus hij moet maar worden uitgescholden blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft een prima race gereden op een flinke fout na. Leclerc is op zijn best als hij zijn eigen race mag rijden.
Dat hij dan het enige moment dat hij onder druk komt te staan de bocht uit vliegt is dan wel weer kenmerkend, maar goed.
gewoon terecht. Russell haalt aan de binnenkant in en blijft op de baan. Zolang hij zelf maar op de baan blijft is er volgens de overtaking guidelines niets aan de hand. Dus ik snap Toto's reactie ook wel dat hier niet naar gekeken hoefde te worden.quote:Op zondag 7 april 2024 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel moeite mee, maar dat is denk ik vooral omdat het WEER Russell is.
Prima race, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 7 april 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach een fout kan iedereen overkomen. Kijk naar de bigger picture dan heeft Leclerc goed gereden. Maar goed het wordt hem hier in dit forum flink misgund zien we de laatste dagen dus hij moet maar worden uitgescholden blijkbaar.
ik denk niet dat in de regels staat dat dit niet mag.quote:
mee eensquote:Op zondag 7 april 2024 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar realistisch gezien is Perez' carriere al beter dan van hem verwacht was voor zijn overstap naar RBR, ik zag hem geen 5 overwinningen en tig podiums meer behalen na zijn vertrek bij Force India en zijn carriere daarvoor gaf daar ook weinig aanleiding toe.
Kan onder dezelfde regel vallen als waarvoor hij in Australi bestraft is. Hij hield nu in, hij hield toen in.quote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef wdn het volgende:
[..]
ik denk niet dat in de regels staat dat dit niet mag.
quote:At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.
Kan, en is niet waarschijnlijk. Deze regel is namelijk zwaar onderhevig aan het inzicht van de stewards. Anders mocht Sainz ook niet hetzelfde doen op Singaporequote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan onder dezelfde regel vallen als waarvoor hij in Australi bestraft is. Hij hield nu in, hij hield toen in.
[..]
Nou misschien dit jaar nog. Maar voor volgend jaar hoop ik toch echt dat hij in een auto zit waarmee hij meestal niet op de 1e rij staat bij de start.quote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Topper weer.
Snaarstrak en foutloos. Onzichtbaar, zoals we het willen.
He's not wrong.quote:
Dat in n bocht doen of verdeeld over een volle ronde (waarvoor je niet per se hoeft te remmen of terugschakelen) maakt nogal verschil natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
He's not wrong.
Als je het logisch bekijkt dan moet hij op punten waar hij in andere rondes niet remde of terugschakelde dat wel gedaan hebben om Piastri in DRS te houden, vorige race leverde hem dat een 20 seconden straf op, nu roept iedereen dat Alonso zo enorm goed en slim is.
Het gaat natuurlijk om de manier waarop en de intensiteit.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
He's not wrong.
Als je het logisch bekijkt dan moet hij op punten waar hij in andere rondes niet remde of terugschakelde dat wel gedaan hebben om Piastri in DRS te houden, vorige race leverde hem dat een 20 seconden straf op, nu roept iedereen dat Alonso zo enorm goed en slim is.
Waarom zou het volgend jaar anders zijn? Dan haalt-ie gewoon WK nummer 5 op, lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou misschien dit jaar nog. Maar voor volgend jaar hoop ik toch echt dat hij in een auto zit waarmee hij meestal niet op de 1e rij staat bij de start.
Dat oordeel kun je alleen geven op basis van de telemetrie of hij gedurende de hele ronde gas terugnam, ik acht de kans klein dat dit het geval was.quote:Op zondag 7 april 2024 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat in n bocht doen of verdeeld over een volle ronde (waarvoor je niet per se hoeft te remmen of terugschakelen) maakt nogal verschil natuurlijk
Op naar de 8quote:Op zondag 7 april 2024 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het volgend jaar anders zijn? Dan haalt-ie gewoon WK nummer 5 op, lijkt me.
Nou nou zegquote:Op zondag 7 april 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?
En nog onwaarheden ook, Leclerc had natuurlijk veel oudere banden want hij heeft gewoon een hele andere strategie gehad en een nette race gereden. Maar op een of andere manier moet Leclerc hier met alle macht door het slijk worden gehaald. Heel bijzonder.
Checo zit bij RBR, mits hij goed presteert, tot zijn pensioen in die auto. Dat is wat ik denk.quote:Op zondag 7 april 2024 11:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals Checo nu rijdt zou RBR dom zijn om hem te vervangen. Hij speelt nu de perfecte nummer 2.
En als Checo zijnde... beter kan het niet. Elke andere auto is slechter. Pech dat zijn carriere door Max niet beter zal worden maar dat geldt voor elke andere rijder op de grid.
Als Max problemen kent kun je punten scoren maar als dat niet gebeurd is plek 1 zo goed als vergeven. En dat zal de komende jaren zo blijven.
Dat wordt moeilijk, ik zie het niet voor 26 gebeuren, je kan wel op bepaalde circuits hebben dat ze voor racepace gaan ipv kwalificatie, wat we in het verleden ook wel gezien hebben in dit aerotijdperk maar vorig jaar won Verstappen met 19 seconden verschil en nu met 20 tov het beste andere team, dus het verschil is nog net zo groot.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou misschien dit jaar nog. Maar voor volgend jaar hoop ik toch echt dat hij in een auto zit waarmee hij meestal niet op de 1e rij staat bij de start.
Hallo, je doet onderzoek omdat je wil uitzoeken wat er gebeurd is, dat er niks aan de hand was en het onderzoek dus eigenlijk niet had gehoeven is altijd een mogelijke uitkomst van een onderzoek.quote:Op zondag 7 april 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
Wolff met stomheid geslagen door onderzoek naar Russell: "Volkomen belachelijk"
bijzonder, omdat er geen contact was geweest en geen winst is behaald hoeft het niet onderzocht te worden... euh... ja sure
Chuck Lecuck.quote:Op zondag 7 april 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja matig, dat Verstappen Russell voorbij ging hebben ook niet in een herhaling gezien toch? Kan het gemist hebben hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 12:42 schreef Nober het volgende:
Verstappen die pal achter Russell zit na de stop en de regie gaat naar een inhaalmanoeuvre op het rechte stuk.![]()
RB mag trots zijn op de goede stop: Yuki als vierde erin, als eerste eruitquote:Op zondag 7 april 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Vannacht pas om half drie thuis, dus live kijken zat er even niet in.
Net teruggekeken, DOTD was voor mij toch Sainz.
Dieptepunt regie: 5 man tegelijk de pits in en niks laten zien. Rondje daarna Ham de pits in en volledig in beeld
Weer een foutloze race Max en Perez goed gereden.
Leclerc reed netjes van P8 naar P4, maar als je eerlijk bent is Carlos de laatste 2 GP's beter in vorm dan Lec. En hij vliegt uit de bocht op het moment dat er eventjes druk op komt te staan. Dat is zo typisch Leclerc, die foutjes moeten er echt uit.quote:Op zondag 7 april 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ach Max had nieuwe band blijkbaar dus dat is een eenvoudige inhaalquote:Op zondag 7 april 2024 12:42 schreef Nober het volgende:
Verstappen die pal achter Russell zit na de stop en de regie gaat naar een inhaalmanoeuvre op het rechte stuk.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom Leclerc DotD was.quote:Op zondag 7 april 2024 13:08 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit was wel een vermakelijkere race dan australie. Daar viel ik bij in slaap.
Lec is DotD, maar eigenlijk zijn de helden van de dag Yuki's pitstop crew.
Ik viel hier juist bij in slaap. Maar dat lag niet aan de racequote:Op zondag 7 april 2024 13:08 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit was wel een vermakelijkere race dan australie. Daar viel ik bij in slaap.
Lec is DotD, maar eigenlijk zijn de helden van de dag Yuki's pitstop crew.
Over het weekend was Carlos natuurlijk beter, zoals tot nu toe berhaupt dit seizoen, maar driver of de day was echt wel met verve Charles. Vanwege zijn alternatieve strat.quote:Op zondag 7 april 2024 12:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Leclerc reed netjes van P8 naar P4, maar als je eerlijk bent is Carlos de laatste 2 GP's beter in vorm dan Lec. En hij vliegt uit de bocht op het moment dat er eventjes druk op komt te staan. Dat is zo typisch Leclerc, die foutjes moeten er echt uit.
Ik denk zelfs dat Verstappen dat zelf wel leuk zou vinden.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat wil je volgens mij ook niet snappen, want blijkbaar is van P8 naar P4 nog niet goed genoegquote:Op zondag 7 april 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Leclerc DotD was.
Ik denk dat Verstappen dit nog wel even volhoudt zo, hoorquote:Op zondag 7 april 2024 13:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Verstappen dat zelf wel leuk zou vinden.
Ik weet het ook niet, maar wellicht heeft het iets met Sky en Damon Hill te maken. Ik zag gisteren al allemaal boze tweets van mensen die kwaad waren over dingen die Hill blijkbaar over Leclerc gezegd had in de uitzending.quote:Op zondag 7 april 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Leclerc DotD was.
Dat is een hele, hele rare redenatie.quote:Op zondag 7 april 2024 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over het weekend was Carlos natuurlijk beter, zoals tot nu toe berhaupt dit seizoen, maar driver of de day was echt wel met verve Charles. Vanwege zijn alternatieve strat.
Ik verwacht eigenlijk niet dat RB na de regelementswijziging nog steeds het beste team zal zijn. Zou op zich interessant zijn als hij volgend jaar naar Mercedes gaat, een jaar in de underdogrol geregeld wat leuks laat zien en dan vanaf 2026 weer vooraan meedoet om de WDC.quote:
Volgend jaar gaat natuurlijk nooit gebeuren. Als hij vertrekt is dat pas per 2026 met de nieuwe reglementen. Hij gaat echt geen vrijwel zekere titel weggooien.quote:Op zondag 7 april 2024 13:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat RB na de regelementswijziging nog steeds het beste team zal zijn. Zou op zich interessant zijn als hij volgend jaar naar Mercedes gaat, een jaar in de underdogrol geregeld wat leuks laat zien en dan vanaf 2026 weer vooraan meedoet om de WDC.
Regie was drama op dat moment. Ook tijdens de kwali met mindere goden laten zien terwijl iemand met zn snelle ronde bezig is.quote:Op zondag 7 april 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Vannacht pas om half drie thuis, dus live kijken zat er even niet in.
Net teruggekeken, DOTD was voor mij toch Sainz.
Dieptepunt regie: 5 man tegelijk de pits in en niks laten zien. Rondje daarna Ham de pits in en volledig in beeld
Weer een foutloze race Max en Perez goed gereden.
Normaalgesproken niet, maar de sfeer binnen RB lijkt me momenteel niet geweldig.quote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat natuurlijk nooit gebeuren. Als hij vertrekt is dat pas per 2026 met de nieuwe reglementen. Hij gaat echt geen vrijwel zekere titel weggooien.
Dat heb ik hier vaker gelezen. Zelf geen moment problemen gehad met de livetiming. Kwali live en race later, beiden probleemloos.quote:Op zondag 7 april 2024 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Regie was drama op dat moment. Ook tijdens de kwali met mindere goden laten zien terwijl iemand met zn snelle ronde bezig is.
En de tijdwaarneming dit weekend was over het algemeen echt een drama. Meerdere keren tijdens de kwali en tijdens de race 2x opnieuw moeten opstarten.
Nehquote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is een hele, hele rare redenatie.
Van P8 naar P3 was beter geweest.quote:Op zondag 7 april 2024 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wil je volgens mij ook niet snappen, want blijkbaar is van P8 naar P4 nog niet goed genoeg
Dat is ook weer vergezochtquote:Op zondag 7 april 2024 13:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar wellicht heeft het iets met Sky en Damon Hill te maken. Ik zag gisteren al allemaal boze tweets van mensen die kwaad waren over dingen die Hill blijkbaar over Leclerc gezegd had in de uitzending.
Even een voorbeeld weggeplukt, maar er zijn er vele:
[ x ]
-edit- Deze gaat er ook over, geloof ik. En Matt heeft veel volgers.
[ x ]
Dus misschien dat Sky-kijkers Charles een hart onder de riem wilden steken?
En dit.quote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is een hele, hele rare redenatie.
Jeh.quote:
Stiekem is dat al een paar jaar zo, in mijn ogen. Alleen pre-Vasseur speelde Ferrari nog wel eens rare spelletjes om Leclerc (Il Predestinato) in de race vr Sainz te krijgen, zonder teamorders uit te hoeven delen. Call me crazy, maar ik kan me meerdere gevallen herinneren waarin Leclerc achter reed en dat Sainz ineens een vreemd getimede of vreemd langzame pitstop kreeg. Natuurlijk riep dan iedereen dat Ferrari nu eenmaal clowns waren die fouten maakten, maar ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat het soms opzettelijk was. Kun je nooit aantonen, maar wel hoe het op mij overkwam.quote:
Dank voor deze info. Geen idee waarom je dan ooit wel keek en waarom je niet veel eerder al gestopt bent met kijken.quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst in 28 jaar geen F1 meer. Vind het zo saai geworden, niet doorheen te komen. Vroeger gingen we zelfs nog twee keer per jaar naar een raceweekend. Nu liever naar de MotoGP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |