Ja, dat LECLERC CUCKK!!!!! roepen is heel gemoedelijk. Helemaal eens.quote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Het werd hier iets te gemoedelijk volgens mij
Als Hamilton het niet kan in een Ferrari, dan Leclerc ook niet denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien is het heel goed voor zijn zelfvertrouwen als hij niet meer de grote man is, maar wel de snelste blijkt.
Al zou dat voor Ferrari betekenen dat ze nog steeds geen coureur hebben die kampioen kan worden.
Bedankt dat je even balans komt brengenquote:Op zondag 7 april 2024 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, dat LECLERC CUCKK!!!!! roepen is heel gemoedelijk. Helemaal eens.
In zijn eerste seizoen bij Ferrari viervoudig wereldkampioen Vettel te grazen genomenquote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt moeilijk om de stats van Hamilton heen. Vergeleken daarmee is Leclerc duidelijk niet meer de grote man binnen het team.
Vettel was toen al wel een beetje de Riccardo van Ferrari.quote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef Centric het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen bij Ferrari viervoudig wereldkampioen Vettel te grazen genomen
Dat is dan ook één van de meest overschatte coureurs van de afgelopen 30 jaar F1.quote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef Centric het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen bij Ferrari viervoudig wereldkampioen Vettel te grazen genomen
Dat is ook verder geen probleem maar ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 7 april 2024 20:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij deed dat al in bocht 5 of 6 in sector 1. Misschien 15 sec achter Russell gezeten.
Lec heeft vorige jaar een lang contract getekend, sainz heeft voor 2025 geen contract.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef xzaz het volgende:
Waarom gaat Sainz weg eigenlijk en niet lec?
Waarom gaat überhaupt één van de twee weg?quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef xzaz het volgende:
Waarom gaat Sainz weg eigenlijk en niet lec?
Dit eigenlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom gaat überhaupt één van de twee weg?
Toen ik dit zei aan het begin van 't seizoen werd ik nog net niet gestenigdquote:Op maandag 8 april 2024 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aantal coureurs mag nu wel echt wieberen uiterlijk na dit seizoen. Ricciardo,
Nu nog steedsquote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Toen ik dit zei aan het begin van 't seizoen werd ik nog net niet gestenigd
Probleem is dat je wel de mensen met potentie moet hebben om deze te vervangen en ik betwijfel of er 5 coureurs in de F2/F3 rondlopen die het niveau van Stroll/Magnussen zouden benaderen. Ik denk ook echt dat dat de reden is dat we nu al een paar jaar met min of meer dezelfde grid rijden, de aanwas is gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 8 april 2024 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aantal coureurs mag nu wel echt wieberen uiterlijk na dit seizoen. Ricciardo, Stroll, Sargeant, Zhou, Magnussen om mee te beginnen.
Omdat dat niets te maken heeft met zijn contract maar met de nieuwe auto die hem gewoon beter ligt. Niet bepaald rocket science.quote:Op maandag 8 april 2024 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk ik zie mensen zich afvragen waarom Sainz weggaat. Waarom vraagt er niemand: waarom gaat Sainz nu ineens als de brandweer nadat hij weet dat die zijn stoeltje kwijtraakt ipv toen zijn toekomst nog niet in gevaar was?
Dit dus precies. Hooguit 2 of 3 talenten die een kans verdienen ten kosten van de onderkant van de huidige grid. En dan zijn Stroll en Magnussen zeker niet de eerste aangewezen rijders om te wieberen.quote:Op maandag 8 april 2024 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probleem is dat je wel de mensen met potentie moet hebben om deze te vervangen en ik betwijfel of er coureurs 5 coureurs in de F2/F3 rondlopen die het niveau van Stroll/Magnussen zouden benaderen. Ik denk ook echt dat dat de reden is dat we nu al een paar jaar met min of meer dezelfde grid rijden, de aanwas is gewoon niet zo goed, je mist zo'n 2017/2018 groep.
Omdat wat jij nu suggereert niet waar isquote:Op maandag 8 april 2024 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk ik zie mensen zich afvragen waarom Sainz weggaat. Waarom vraagt er niemand: waarom gaat Sainz nu ineens als de brandweer nadat hij weet dat die zijn stoeltje kwijtraakt ipv toen zijn toekomst nog niet in gevaar was?
Vorig jaar ging Sainz ook prima, hij eindigde op maar 6 punten achterstand van Leclerc, met 200 punten.quote:Op maandag 8 april 2024 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vorig jaar ging die prima, nu gaat die top. Ik denk had dat dan eerder gedaanquote:Op maandag 8 april 2024 10:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Sainz ook prima, hij eindigde op maar 6 punten achterstand van Leclerc, met 200 punten.
Het is een prima coureur die zeker een zitje verdient bij een goed team.
We hebben pas 4 races gehad waar Sainz er 3 van heeft meegedaan.quote:Op maandag 8 april 2024 10:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar ging die prima, nu gaat die top. Ik denk had dat dan eerder gedaan
Klopt. Leclerc kan nog gewoon goed terugkomen natuurlijk in kwali dus het hoeft niet een probleem te zijnquote:Op maandag 8 april 2024 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben pas 4 races gehad waar Sainz er 3 van heeft meegedaan.
Het lijkt me wat vroeg om een conclusie te trekken.
Vorig jaar kreeg hij structureel de mindere strategie mee en moest hij Boy Wonder regelmatig voor laten.quote:Op maandag 8 april 2024 10:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar ging die prima, nu gaat die top. Ik denk had dat dan eerder gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |