1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 1. Max Verstappen 77 2. Sergio Perez 64 3. Charles Leclerc 59 4. Carlos Sainz 55 5. Lando Norris 37 6. Oscar Piastri 32 7. George Russell 24 8. Fernando Alonso 24 9. Lewis Hamilton 10 10. Lance Stroll 9 11. Yuki Tsunoda 7 12. Oliver Bearman 6 13. Nico Hulkenberg 3 14. Kevin Magnussen 1 15. Alexander Albon 0 16. Zhou Guanyu 0 17. Daniel Ricciardo 0 18. Esteban Ocon 0 19. Pierre Gasly 0 20. Valtteri Bottas 0 21. Logan Sargeant 0 |
Dankquote:Op zondag 7 april 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Ging slecht weg op de mediums enzo
Nee, alleen het woord 'Kerstkaart'quote:Op zondag 7 april 2024 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij @:iteejer zijn
denk niet dat die weg gaat
zou eerder worden dat er nog een extra bij zou komen
maar nee hoor blijf jij maar lekker vaste mod op F1... blijf ik lekker vast op TV en FHF
ja dat woord kerstkaart is belangrijk voor iteejerquote:
Dat zou betekenen dat Horner water bij de wijn doet en het weer aan Marko laat, wel interessant mocht dat gebeuren.quote:
Het zou wel gewoon terecht zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Horner water bij de wijn doet en het weer aan Marko laat, wel interessant mocht dat gebeuren.
Eens, maar dat Verstappen zei dat hij het vreemd zou vinden als Alonso zijn teammaat zou worden zie ik toch ook wel als een teken dat Horner nog niet zo ver is.quote:
'Gevaarlijk'.quote:Op zondag 7 april 2024 09:31 schreef Tijn het volgende:
Stand na 4 races:
[ code verwijderd ]
Sainz nog onder Leclerc, maar het gat krimpt. Lewis gevaarlijk dicht bij Stroll.
Als Perez gewoon z'n puntjes blijft pakken zoals hij nu doet, dan verwacht ik dat hij gewoon blijft.quote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar dat Verstappen zei dat hij het vreemd zou vinden als Alonso zijn teammaat zou worden zie ik toch ook wel als een teken dat Horner nog niet zo ver is.
Ook dat al vraag ik me af of Alonso wel met Max zou strijden, maar het ging me er meer om dat Max het niet eens is met de richting waar Horner heen wil, maw het is nog steeds niet Marko die bepaalt wie er in welk stoeltje komt.quote:Op zondag 7 april 2024 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Perez gewoon z'n puntjes blijft pakken zoals hij nu doet, dan verwacht ik dat hij gewoon blijft.
Een rijder die wél strijd met Max daar schiet het team weinig mee op.
Hij stond er voor vandaag onderquote:Op zondag 7 april 2024 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, maar 1 puntje ertussen. Er hoeft niet veel te gebeuren en hij zakt eronder.
Wat meer in beeld had wel gemogen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Topper weer.
Snaarstrak en foutloos. Onzichtbaar, zoals we het willen.
Volgende keer vragen of Max even een 360 kan doen.quote:
Met weer veel ongepast gebruik van de 'royal we'? Valt me altijd op bij Ricciardo.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier racisme in een notendop. Oh hij is zwart dus we lachen hem maar uit.
Zie hier de_boswachter in een notendop. Oh hij ziet is dus kan hij lekker trollen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier racisme in een notendop. Oh hij is zwart dus we lachen hem maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |