quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier racisme in een notendop. Oh hij is zwart dus we lachen hem maar uit.
18 is Stroll toch? Dan heeft hij Ricciardo geredquote:Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
beslissing 3 vs 23 is gevallen, no further action
[ afbeelding ]
yup die zat eerst op zn linkerkantquote:Op zondag 7 april 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
18 is Stroll toch? Dan heeft hij Ricciardo gered
omdat er anders niet zo lang over het besluit 81vs63 gedaan kon worden zonder dat t opvielquote:Op zondag 7 april 2024 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volkomen logisch besluit. Waarom dat er nog onderzoek naar gedaan is ...
Is toch logisch om er na de race gewoon even onderzoek naar te doen? Ook als dit volkomen logische besluit dan het resultaat is.quote:Op zondag 7 april 2024 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volkomen logisch besluit. Waarom dat er nog onderzoek naar gedaan is ...
Meer een soort test dan denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
Volgens Newey zouden ze ook zonder de upgrades die ze voor deze race hebben gedaan wel gewonnen hebben. De updates waren eigenlijk voor Japan niet zo van belang.
Hij heeft er verstand van dus het zal wel kloppen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
Volgens Newey zouden ze ook zonder de upgrades die ze voor deze race hebben gedaan wel gewonnen hebben. De updates waren eigenlijk voor Japan niet zo van belang.
Voordeeltje van kijken naar Notebook.quote:Op zondag 7 april 2024 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft er verstand van dus het zal wel kloppen.
Startte van P4 hè, Leclerc van P8, dus al met al met al niet verkeerd met een P4 finish, ik had wat meer van McLaren verwacht hier.quote:Op zondag 7 april 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz is de echte alpha binnen het team. Leclerc is meer de cuck aan het worden zo. Lecuck?
https://www.autosport.com(...)apanese-gp/10596126/quote:Toto Wolff felt Mercedes “would’ve been racing for a podium” but endured “an atrocious first stint” that undid its pace in the Formula 1 Japanese Grand Prix.
realiteitsbesef van een kipfiletquote:Op zondag 7 april 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
Wolff: Mercedes podium possible but “atrocious first stint” costly in F1 Japanese GP
[..]
https://www.autosport.com(...)apanese-gp/10596126/
Toto blijft Toto
Volgens mij klopt dit niet. Hij had zeker niet dezelfde banden, die waren veel jonger.quote:Op zondag 7 april 2024 10:52 schreef THEFXR het volgende:
Sainz destroyed LEC, ging hem voorbij en reed weg op dezelfde banden
ALO in de nep merc voor de echte mercs
Is ook zo. Leclerc heeft nooit op podiumkoers gelegen.quote:Op zondag 7 april 2024 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Hij had zeker niet dezelfde banden, die waren veel jonger.
"He's doing that face again!"quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:52 schreef THEFXR het volgende:
Sainz destroyed LEC, ging hem voorbij en reed weg op dezelfde banden
ALO in de nep merc voor de echte mercs
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?quote:Op zondag 7 april 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz is de echte alpha binnen het team. Leclerc is meer de cuck aan het worden zo. Lecuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |