Heeft een prima race gereden op een flinke fout na. Leclerc is op zijn best als hij zijn eigen race mag rijden.quote:Op zondag 7 april 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?
En nog onwaarheden ook, Leclerc had natuurlijk veel oudere banden want hij heeft gewoon een hele andere strategie gehad en een nette race gereden. Maar op een of andere manier moet Leclerc hier met alle macht door het slijk worden gehaald. Heel bijzonder.
Yuki had ook op het podium kunnen staan maar ja, die andere 9 auto's, he?quote:Op zondag 7 april 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
Wolff: Mercedes podium possible but “atrocious first stint” costly in F1 Japanese GP
[..]
https://www.autosport.com(...)apanese-gp/10596126/
Toto blijft Toto
Zoals Checo nu rijdt zou RBR dom zijn om hem te vervangen. Hij speelt nu de perfecte nummer 2.quote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar dat Verstappen zei dat hij het vreemd zou vinden als Alonso zijn teammaat zou worden zie ik toch ook wel als een teken dat Horner nog niet zo ver is.
Maar realistisch gezien is Perez' carriere al beter dan van hem verwacht was voor zijn overstap naar RBR, ik zag hem geen 5 overwinningen en tig podiums meer behalen na zijn vertrek bij Force India en zijn carriere daarvoor gaf daar ook weinig aanleiding toe.quote:Op zondag 7 april 2024 11:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals Checo nu rijdt zou RBR dom zijn om hem te vervangen. Hij speelt nu de perfecte nummer 2.
En als Checo zijnde... beter kan het niet. Elke andere auto is slechter. Pech dat zijn carriere door Max niet beter zal worden maar dat geldt voor elke andere rijder op de grid.
Als Max problemen kent kun je punten scoren maar als dat niet gebeurd is plek 1 zo goed als vergeven. En dat zal de komende jaren zo blijven.
Ach een fout kan iedereen overkomen. Kijk naar de bigger picture dan heeft Leclerc goed gereden. Maar goed het wordt hem hier in dit forum flink misgund zien we de laatste dagen dus hij moet maar worden uitgescholden blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft een prima race gereden op een flinke fout na. Leclerc is op zijn best als hij zijn eigen race mag rijden.
Dat hij dan het enige moment dat hij onder druk komt te staan de bocht uit vliegt is dan wel weer kenmerkend, maar goed.
gewoon terecht. Russell haalt aan de binnenkant in en blijft op de baan. Zolang hij zelf maar op de baan blijft is er volgens de overtaking guidelines niets aan de hand. Dus ik snap Toto's reactie ook wel dat hier niet naar gekeken hoefde te worden.quote:Op zondag 7 april 2024 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel moeite mee, maar dat is denk ik vooral omdat het WEER Russell is.
Prima race, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 7 april 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach een fout kan iedereen overkomen. Kijk naar de bigger picture dan heeft Leclerc goed gereden. Maar goed het wordt hem hier in dit forum flink misgund zien we de laatste dagen dus hij moet maar worden uitgescholden blijkbaar.
ik denk niet dat in de regels staat dat dit niet mag.quote:
mee eensquote:Op zondag 7 april 2024 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar realistisch gezien is Perez' carriere al beter dan van hem verwacht was voor zijn overstap naar RBR, ik zag hem geen 5 overwinningen en tig podiums meer behalen na zijn vertrek bij Force India en zijn carriere daarvoor gaf daar ook weinig aanleiding toe.
Kan onder dezelfde regel vallen als waarvoor hij in Australië bestraft is. Hij hield nu in, hij hield toen in.quote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef wdn het volgende:
[..]
ik denk niet dat in de regels staat dat dit niet mag.
quote:At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.
Kan, en is niet waarschijnlijk. Deze regel is namelijk zwaar onderhevig aan het inzicht van de stewards. Anders mocht Sainz ook niet hetzelfde doen op Singaporequote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan onder dezelfde regel vallen als waarvoor hij in Australië bestraft is. Hij hield nu in, hij hield toen in.
[..]
Nou misschien dit jaar nog. Maar voor volgend jaar hoop ik toch echt dat hij in een auto zit waarmee hij meestal niet op de 1e rij staat bij de start.quote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Topper weer.
Snaarstrak en foutloos. Onzichtbaar, zoals we het willen.
He's not wrong.quote:
Dat in één bocht doen of verdeeld over een volle ronde (waarvoor je niet per se hoeft te remmen of terugschakelen) maakt nogal verschil natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
He's not wrong.
Als je het logisch bekijkt dan moet hij op punten waar hij in andere rondes niet remde of terugschakelde dat wel gedaan hebben om Piastri in DRS te houden, vorige race leverde hem dat een 20 seconden straf op, nu roept iedereen dat Alonso zo enorm goed en slim is.
Het gaat natuurlijk om de manier waarop en de intensiteit.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
He's not wrong.
Als je het logisch bekijkt dan moet hij op punten waar hij in andere rondes niet remde of terugschakelde dat wel gedaan hebben om Piastri in DRS te houden, vorige race leverde hem dat een 20 seconden straf op, nu roept iedereen dat Alonso zo enorm goed en slim is.
Waarom zou het volgend jaar anders zijn? Dan haalt-ie gewoon WK nummer 5 op, lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou misschien dit jaar nog. Maar voor volgend jaar hoop ik toch echt dat hij in een auto zit waarmee hij meestal niet op de 1e rij staat bij de start.
Dat oordeel kun je alleen geven op basis van de telemetrie of hij gedurende de hele ronde gas terugnam, ik acht de kans klein dat dit het geval was.quote:Op zondag 7 april 2024 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat in één bocht doen of verdeeld over een volle ronde (waarvoor je niet per se hoeft te remmen of terugschakelen) maakt nogal verschil natuurlijk
Op naar de 8quote:Op zondag 7 april 2024 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het volgend jaar anders zijn? Dan haalt-ie gewoon WK nummer 5 op, lijkt me.
Nou nou zegquote:Op zondag 7 april 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?
En nog onwaarheden ook, Leclerc had natuurlijk veel oudere banden want hij heeft gewoon een hele andere strategie gehad en een nette race gereden. Maar op een of andere manier moet Leclerc hier met alle macht door het slijk worden gehaald. Heel bijzonder.
Checo zit bij RBR, mits hij goed presteert, tot zijn pensioen in die auto. Dat is wat ik denk.quote:Op zondag 7 april 2024 11:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals Checo nu rijdt zou RBR dom zijn om hem te vervangen. Hij speelt nu de perfecte nummer 2.
En als Checo zijnde... beter kan het niet. Elke andere auto is slechter. Pech dat zijn carriere door Max niet beter zal worden maar dat geldt voor elke andere rijder op de grid.
Als Max problemen kent kun je punten scoren maar als dat niet gebeurd is plek 1 zo goed als vergeven. En dat zal de komende jaren zo blijven.
Dat wordt moeilijk, ik zie het niet voor 26 gebeuren, je kan wel op bepaalde circuits hebben dat ze voor racepace gaan ipv kwalificatie, wat we in het verleden ook wel gezien hebben in dit aerotijdperk maar vorig jaar won Verstappen met 19 seconden verschil en nu met 20 tov het beste andere team, dus het verschil is nog net zo groot.quote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou misschien dit jaar nog. Maar voor volgend jaar hoop ik toch echt dat hij in een auto zit waarmee hij meestal niet op de 1e rij staat bij de start.
Hallo, je doet onderzoek omdat je wil uitzoeken wat er gebeurd is, dat er niks aan de hand was en het onderzoek dus eigenlijk niet had gehoeven is altijd een mogelijke uitkomst van een onderzoek.quote:Op zondag 7 april 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
Wolff met stomheid geslagen door onderzoek naar Russell: "Volkomen belachelijk"
bijzonder, omdat er geen contact was geweest en geen winst is behaald hoeft het niet onderzocht te worden... euh... ja sure
Chuck Lecuck.quote:Op zondag 7 april 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz is de echte alpha binnen het team. Leclerc is meer de cuck aan het worden zo. Lecuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |