daar zou de hulk eigenlijk moeten rijdenquote:
Zeker, maar het gemak waar mee wordt gezegd "next one is Leclerc" alsof het ze niks boeit vind ik opvallend. Daarbij zeggend dat ik Sainz liever gewoon bij Ferrari blijf zien, ik gun hem het allerbestequote:Op zondag 7 april 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat geven ze dan aan sainz ?
Die heeft dit toch zelf voor elkaar gebokst ??
vanuit Japan naar Monaco rijden in die auto?quote:
Kijk eens hoeveel sainz al is weggeredenquote:Op zondag 7 april 2024 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, maar het gemak waar mee wordt gezegd "next one is Leclerc" alsof het ze niks boeit vind ik opvallend. Daarbij zeggend dat ik Sainz liever gewoon bij Ferrari blijf zien, ik gun hem het allerbeste
Omdat een gevecht tussen Sainz en Leclerc alleen maar oplevert dat Norris weer mee gaat doen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, maar het gemak waar mee wordt gezegd "next one is Leclerc" alsof het ze niks boeit vind ik opvallend. Daarbij zeggend dat ik Sainz liever gewoon bij Ferrari blijf zien, ik gun hem het allerbeste
Kijk eens hoe slecht onze snelheid is op het rechte stukquote:
Dat zie ik ook wel, ik verbaas me enkel over het gemak hoe nuchter er over wordt gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel sainz al is weggereden
das wel nadeel van tvbeeld wat traag is en daarom op laptop geluid aan zetten dat je niet mee kan lezen met de beeldenquote:Op zondag 7 april 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk eens hoe slecht onze snelheid is op het rechte stuk
Goed puntquote:Op zondag 7 april 2024 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat een gevecht tussen Sainz en Leclerc alleen maar oplevert dat Norris weer mee gaat doen.
denk dat t blij wasquote:
amphibious mode activatedquote:Op zondag 7 april 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanuit Japan naar Monaco rijden in die auto?
Sainz laat zien wie binnen Ferrari de alpha hoort te zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 08:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, ik verbaas me enkel over het gemak hoe nuchter er over wordt gedaan.
Al ver voor bekend werd dat ie er niet meer zou rijden idd. Ik blijf niet snappen waarom Sainz het veld moet ruimen ipv Leclerc.quote:Op zondag 7 april 2024 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz laat zien wie binnen Ferrari de alpha hoort te zijn.
Dátquote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al ver voor bekend werd dat ie er niet meer zou rijden idd. Ik blijf niet snappen waarom Sainz het veld moet ruimen ipv Leclerc.
Sowieso Lewis binnenhalenquote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al ver voor bekend werd dat ie er niet meer zou rijden idd. Ik blijf niet snappen waarom Sainz het veld moet ruimen ipv Leclerc.
Snap er niks van..quote:Op zondag 7 april 2024 08:53 schreef Tijn het volgende:
Leclerc driver of the day zou wel grappig zijn
Nee, het is niet uit te leggen dat ze überhaupt één van de twee weg doen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een aanslag op Norrisquote:
Snap er ook niks vanquote:Op zondag 7 april 2024 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In welk universum is Leclerc hier DOTD?
Ik zal het wel even aanpassenquote:Op zondag 7 april 2024 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:
Tsja, het Ferrarirood is een kampioensdingetje geloof ikquote:
Pia was onnatuurlijk kalmquote:
in het universum van de te vroege stemmersquote:Op zondag 7 april 2024 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
ik snapte je wel.... was even japans glapjequote:
quote:Op zondag 7 april 2024 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte je wel.... was even japans glapje
Zoals het heurtquote:Op zondag 7 april 2024 08:55 schreef Jane het volgende:
Max is de orde even volledig aan het herstellen, met z'n FL.
die kwam uit t tekstboek van Sainz toch?quote:
Mwah ham deed dit al bij rosbergquote:Op zondag 7 april 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kwam uit t tekstboek van Sainz toch?
dus geen reden om alonso de eer van het bedenken te gevenquote:
Beweer ik ook niet toch?quote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus geen reden om alonso de eer van het bedenken te geven
Dat hij het doet is mooi maar heeft t niet bedacht
+2 uurquote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
Wanneer horen we hoeveel + er komt voor Rus?
Als de race begint op sbs9/viaplaytvquote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
Leclerc heeft hier een prima GP neergezet hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Donderkonijn het volgende:
En Sainz geen stoeltje volgend jaar. Ferrari zal wel spijt hebben van hun beslissing.
Benieuwd wat GP hiervan vindt.quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leclerc heeft hier een prima GP neergezet hoor.
Sainz mag van mij best het hele seizoen met Max en Per mee...quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi podium zo, mag het hele jaar wel zo, Sainz afwisselend met Norris en Piastri. Trouwens, Sainz en Norris in een team lijkt mij ook wel vet.
Je weet dat die al samen hebben gereden hèquote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi podium zo, mag het hele jaar wel zo, Sainz afwisselend met Norris en Piastri. Trouwens, Sainz en Norris in een team lijkt mij ook wel vet.
Zul je net zien dat de straf in een reclameblok komtquote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de race begint op sbs9/viaplaytv
Het Talent Piastri wordt voorlopig door Norris nog behoorlijk onder de duim gehouden. Je kunt je onderhand afvragen of Norris niet de eennabeste coureur van het veld is.quote:
Nu je het zegt idd..quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat die al samen hebben gereden hè
quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de straf in een reclameblok komt
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACKquote:Op zondag 7 april 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de straf in een reclameblok komt
Bizar.quote:
Nou...quote:Op zondag 7 april 2024 09:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Talent Piastri wordt voorlopig door Norris nog behoorlijk onder de duim gehouden. Je kunt je onderhand afvragen of Norris niet de eennabeste coureur van het veld is.
Best moeilijkquote:Op zondag 7 april 2024 09:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
Top 5 teams - Stroll.quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Doevelaer het volgende:
Er zit zo’n gigantisch verschil tussen de top 4 teams + Alonso en de onderste 5 teams + Stroll
ja dusquote:Op zondag 7 april 2024 09:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
Dat is 'ie ook, imo. Maar die ontbrekende winst, he...? Daardoor wordt 'ie toch ietwat onderschat.quote:Op zondag 7 april 2024 09:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Talent Piastri wordt voorlopig door Norris nog behoorlijk onder de duim gehouden. Je kunt je onderhand afvragen of Norris niet de eennabeste coureur van het veld is.
ie zie ik ook nietquote:
Mail gestuurd.quote:Op zondag 7 april 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best moeilijk
Een beslissing nemen in nadeel van Merc
net zo bizar als dat Sainz vervangen wordt door Hamquote:
En toch finished Sainz voor hem NA hem op de baan ingehaald te hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 09:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leclerc heeft hier een prima GP neergezet hoor.
Voor veel. Ik twijfelde.quote:
"we are checking", een nadeel moet wel goed uitvallen natuurlijkquote:
Terecht ookquote:
so not reitquote:
lagaaquote:
Die gaat al met de echte prijzen naar huis.quote:Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is toch gewoon driver of the day. Heeft iedereen weer vermorzeld.
Ja en waar startte Sainz? Ver voor Leclercquote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En toch finished Sainz voor hem NA hem op de baan ingehaald te hebben.
Jaquote:Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is toch gewoon driver of the day. Heeft iedereen weer vermorzeld.
We are checking.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari hun 1ste rijder wil omwisselen voor de 2de rijder van Mercedes ? Ik snap dat sommige teams een 1e en 2e rijder willen maar dat een team twee 2e rijders wil begrijp ik niet.
7x WK, he.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari hun 1ste rijder wil omwisselen voor de 2de rijder van Mercedes ? Ik snap dat sommige teams een 1e en 2e rijder willen maar dat een team twee 2e rijders wil begrijp ik niet.
Nopequote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Is ze er?quote:
Ferrari Tacticsquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Nee, dat kan niemand.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Moneyyyyyyyquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Voor mij Yukiquote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef AnneX het volgende:
Sainz driver of the day…voor mij dan
En de camera regie eindigt als laatste![]()
ow dus DOTD is de inhaalprijs?!?!?!quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en waar startte Sainz? Ver voor Leclercdaar gaat het om
Ja zag haar net bij Kelly toen Max gefeliciteerd werd.quote:
Pquote:
Nou nou.quote:
Doe maar kalm met die leestekens.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja zag haar net bij Kelly toen Max gefeliciteerd werd.
Hij tekent toch echt zelf iedere keer een langdurig contract bij McLaren.quote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is 'ie ook, imo. Maar die ontbrekende winst, he...? Daardoor wordt 'ie toch ietwat onderschat.
Denk dat we haar dadelijk bij het podium ook wel zien.quote:
Nieuwe markt voor verkoop van shirts en petjesquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
die leeftijd past wel bij die uitspraakquote:
Ftfyquote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie weten toch dat je niets serieus moet nemen wat ik hier typ.
NederlandGodin Penelopequote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
opleiding tot F1 coureur begonnen?
Werd je maar eens serieus genomenquote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie weten toch dat je niet alles serieus moet nemen wat ik hier typ.
quote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
opleiding tot F1 coureur begonnen?
Leclerc is een kind van Ferrari, een andere verklaring is er niet denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Beetje een soort Stroll.quote:Op zondag 7 april 2024 09:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leclerc is een kind van Ferrari, een andere verklaring is er niet denk ik.
Buitenbeentjes maar uit medelijden zitten ze er bijquote:
auw oke ja nee wacht ffquote:
beslissing van het hoger management, in dit geval de gekken John en Lapo Elkan. die wilden graag een wereldkampioen in het team hebben en toen was het de keus welke van de twee huidige coureurs je laat vallen. op dat moment was Sainz de mindere van Leclerc, maar terwijl de contractverlenging van Leclerc juist veel druk op legt om te moeten bewijzen dat je die contract van een waard bent blijkt bij Sainz de afwijzing juist vrij zijn hoofd te hebben gemaakt. Plus dat hij er nu niets meer om geeft als hij tegen de strategie in gaat, Sainz weet toch al dat hij ontslagen gaat worden en moet zich nu profileren. Dat werkt uitstekendquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
auw oke ja nee wacht ff
die vergelijk vind ik wel een beetje erg cru
Dat dan weer wel jaquote:
SAI ging al (terecht!) tegen de strategie in toen hij nog wél een contract had.quote:Op zondag 7 april 2024 09:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
beslissing van het hoger management, in dit geval de gekken John en Lapo Elkan. die wilden graag een wereldkampioen in het team hebben en toen was het de keus welke van de twee huidige coureurs je laat vallen. op dat moment was Sainz de mindere van Leclerc, maar terwijl de contractverlenging van Leclerc juist veel druk op legt om te moeten bewijzen dat je die contract van een waard bent blijkt bij Sainz de afwijzing juist vrij zijn hoofd te hebben gemaakt. Plus dat hij er nu niets meer om geeft als hij tegen de strategie in gaat, Sainz weet toch al dat hij ontslagen gaat worden en moet zich nu profileren. Dat werkt uitstekend
Dat welquote:
Toch knapquote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Max weet precies wat er is gebeurt met Daniel
En welke kant hij op keek
Over 2 weken het isquote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef wdn het volgende:
ik zie jullie in het Parijs Roubaix topic![]()
en anders over 2 weken
Vergat even de rode vlagquote:
Max weet alles zowatquote:Op zondag 7 april 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergat even de rode vlag
Kan hij ook gekeken hebben
die heeft allang gebeld met Daniel... had hij alle tijd voor tijdens de race.quote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Max weet precies wat er is gebeurt met Daniel
En welke kant hij op keek
Je bent zaterdag afwezig?quote:Op zondag 7 april 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut over 2 weken
*checkt tijd
Verdomme
idd, was ook een clown show. ik ben vooral verrast dat ze hem (nog steeds) laten improviseren, had verwacht dat ze Charles weer expres gingen helpenquote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI ging al (terecht!) tegen de strategie in toen hij nog wél een contract had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MAXIE!!!"quote:Op zondag 7 april 2024 09:14 schreef Jane het volgende:
P heeft haar Maxie eindelijk live zien winnen
quote:Op zondag 7 april 2024 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?Nee, ik ga ook niet bij een heftig ongeluk kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ferrari begint zelfs strategische goeds keuzes te maken, Fredje begint het goed op de rit te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is Fred Vasseur toch een verademing als Ferrari baas.
Zoveel toegankelijker dan alles wat daarvoor zat.
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?Is er geen voetbal op dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?Heerlijk, met de beentjes omhoog, nul spanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere mogelijke uitslag bevalt me prima.![]()
En zag dat het goed was.quote:
Was een mooi beeld idd, zoals trots er uit hoort te zienquote:
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?ik zet de radio aan terwijl ik Snowrunner ga spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Oh, China is sprintaids zeker.quote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen voor alle sessies die voor de kwalificatie beginnen.
Denk het laatste.quote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
even een rare vraag maar waarom kon je P zo duidelijk horen Max YeahHeah roepen ?
stond ze naast een mic of was echt iedereen op de hele track muisstil?
Denk dicht bij een micquote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
even een rare vraag maar waarom kon je P zo duidelijk horen Max YeahHeah roepen ?
stond ze naast een mic of was echt iedereen op de hele track muisstil?
Wel grootquote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef _UserName_ het volgende:
Bekers zien er niet geweldig mooi uit moet ik zeggen
En stevig!quote:
Ten opzichte van de 2e en 3e plaats wel iddquote:
ow ja tuulk Japan... 1 van de weinige landen waar mensen zich ook echt aan fatsoensregels houdenquote:
Dan weet ik dat. Dan moeten @Nizno en ik alle sessies voor kwalificaties de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen voor alle sessies die voor de kwalificatie beginnen.
quote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ze hadden Norris op het podium verwacht.
what else is newquote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik dat. Dan moeten @:Nizno en ik alle sessies voor kwalificaties de boel in de gaten houden.
Dat is wel belangrijk ja. Je weet nooit of Norris op het podium staat of nietquote:
Veel plezier met de sprintrace, ik zal in m'n dromen aan jullie denken.quote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik dat. Dan moeten @:Nizno en ik alle sessies voor kwalificaties de boel in de gaten houden.
We zijn ook niks anders gewendquote:
Wou het niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2024 09:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk ja. Je weet nooit of Norris op het podium staat of niet
sjaakverzaakafhaaknattekatquote:
van FHF en TV iddquote:
jouw verwachtingen zijn altijd zo bijzonder.quote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu verwacht ik helemaal dat jij de wekker zet
En F1quote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjaakverzaakafhaaknattekat
[..]
van FHF en TV idd
proest, vaarwel koffiequote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ze hadden Norris op het podium verwacht.
Nee hoor, ik verwacht niets, tenzij je zo gaat lopen doenquote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw verwachtingen zijn altijd zo bijzonder.
zelf ben je overal te beroerd voor maar wil wel dat anderen voor je springen
Wie zegt dat het überhaupt in zijn hoofd zatquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk zet Verstappen wel Mercedes uit z'n hoofd. In zoverre hij dat niet al gedaan had.
neuj dat doe ik jullie niet aan, want mijn tegeneis van vaste F1mod wordt dat NK vervangen wordt voor CCquote:
Clickbaitsite nummers 21 en 56quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zegt dat het überhaupt in zijn hoofd zat
quote:Op zondag 7 april 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat doe ik jullie niet aan, want mijn tegeneis van vaste F1mod wordt dat NK vervangen wordt voor CC
Die begrijpen volgend jaar pas de regels van 2021quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk zet Verstappen wel Mercedes uit z'n hoofd. In zoverre hij dat niet al gedaan had.
mes, kan hem allemaal niet veel schelen. de media moet maar snel de Aston Martin geruchten weer aan slingeren (net zo onwaarschijnlijk overigens)quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk zet Verstappen de media wel Mercedes uit hun hoofd. In zoverre hij dat niet al gedaan had.
Laten we dat nou niet doenquote:Op zondag 7 april 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat doe ik jullie niet aan, want mijn tegeneis van vaste F1mod wordt dat NK vervangen wordt voor CC
Hij moet het sowieso nog een jaartje rekken, als volgend jaar echt blijkt dat het eigen drivetrain project aan het falen is dan een breuk forceren.quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat zit alleen in de hoofden van mensen op social media. In het hoofd van mensen die dit als serieus zien is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1697269383773681quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
OEH die ga ik voorstellen aan @yvonnequote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter stig mod maken
Ik pest je niet weg.quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je vooral zo doorgaan met mij wegpesten
Moet je alleen niet zeggen dat het mijn idee wasquote:Op zondag 7 april 2024 09:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEH die ga ik voorstellen aan @:yvonne
ESF1 Nizno en Stig mods van F1
kan NK zn aversie tegen sprintraces elders gaan botvieren
ik verklap nietsquote:Op zondag 7 april 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je alleen niet zeggen dat het mijn idee was
NK zit vol met aversie maar laten we hem ook niet te belangrijk maken.quote:Op zondag 7 april 2024 09:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEH die ga ik voorstellen aan @:yvonne
ESF1 Nizno en Stig mods van F1
kan NK zn aversie tegen sprintraces elders gaan botvieren
quote:Op zondag 7 april 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
NK zit vol met aversie maar laten we hem ook niet te belangrijk maken.
nee hoor, ik hoef je niet weg te pesten. ik dender je er gewoon uit als ik wil... geef je geen kans om zelf gepest weg te gaanquote:
Haal kerstkaart in die sig maar weg, dan klopt ie beter.quote:Op zondag 7 april 2024 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, ik hoef je niet weg te pesten. ik dender je er gewoon uit als ik wil... geef je geen kans om zelf gepest weg te gaan
Bij RB zie ik hem ook niet blijven.quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ging slecht weg op de mediums enzoquote:
daarvoor moet je bij @iteejer zijnquote:Op zondag 7 april 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal kerstkaart in die sig maar weg, dan klopt ie beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |