quote:Op zondag 7 april 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
auw oke ja nee wacht ff
die vergelijk vind ik wel een beetje erg cru
SAI ging al (terecht!) tegen de strategie in toen hij nog wél een contract had.quote:Op zondag 7 april 2024 09:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
beslissing van het hoger management, in dit geval de gekken John en Lapo Elkan. die wilden graag een wereldkampioen in het team hebben en toen was het de keus welke van de twee huidige coureurs je laat vallen. op dat moment was Sainz de mindere van Leclerc, maar terwijl de contractverlenging van Leclerc juist veel druk op legt om te moeten bewijzen dat je die contract van een waard bent blijkt bij Sainz de afwijzing juist vrij zijn hoofd te hebben gemaakt. Plus dat hij er nu niets meer om geeft als hij tegen de strategie in gaat, Sainz weet toch al dat hij ontslagen gaat worden en moet zich nu profileren. Dat werkt uitstekend
Dat welquote:
Toch knapquote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Max weet precies wat er is gebeurt met Daniel
En welke kant hij op keek
Over 2 weken het isquote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef wdn het volgende:
ik zie jullie in het Parijs Roubaix topic![]()
en anders over 2 weken
Vergat even de rode vlagquote:
Max weet alles zowatquote:Op zondag 7 april 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergat even de rode vlag
Kan hij ook gekeken hebben
die heeft allang gebeld met Daniel... had hij alle tijd voor tijdens de race.quote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Max weet precies wat er is gebeurt met Daniel
En welke kant hij op keek
Je bent zaterdag afwezig?quote:Op zondag 7 april 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut over 2 weken
*checkt tijd
Verdomme
idd, was ook een clown show. ik ben vooral verrast dat ze hem (nog steeds) laten improviseren, had verwacht dat ze Charles weer expres gingen helpenquote:Op zondag 7 april 2024 09:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI ging al (terecht!) tegen de strategie in toen hij nog wél een contract had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |