Doe maar kalm met die leestekens.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja zag haar net bij Kelly toen Max gefeliciteerd werd.
Hij tekent toch echt zelf iedere keer een langdurig contract bij McLaren.quote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is 'ie ook, imo. Maar die ontbrekende winst, he...? Daardoor wordt 'ie toch ietwat onderschat.
Je hebt met haar geknikkerd ?quote:
Denk dat we haar dadelijk bij het podium ook wel zien.quote:
Nieuwe markt voor verkoop van shirts en petjesquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari hun 1ste rijder wil omwisselen voor de 2de rijder van Mercedes ? Ik snap dat sommige teams een 1e en 2e rijder willen maar dat een team twee 2e rijders wil begrijp ik niet.
die leeftijd past wel bij die uitspraakquote:
Ftfyquote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie weten toch dat je niets serieus moet nemen wat ik hier typ.
NederlandGodin Penelopequote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
opleiding tot F1 coureur begonnen?
Werd je maar eens serieus genomenquote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie weten toch dat je niet alles serieus moet nemen wat ik hier typ.
quote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
opleiding tot F1 coureur begonnen?
Leclerc is een kind van Ferrari, een andere verklaring is er niet denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari hun 1ste rijder wil omwisselen voor de 2de rijder van Mercedes ? Ik snap dat sommige teams een 1e en 2e rijder willen maar dat een team twee 2e rijders wil begrijp ik niet.
Beetje een soort Stroll.quote:Op zondag 7 april 2024 09:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leclerc is een kind van Ferrari, een andere verklaring is er niet denk ik.
auw oke ja nee wacht ffquote:
beslissing van het hoger management, in dit geval de gekken John en Lapo Elkan. die wilden graag een wereldkampioen in het team hebben en toen was het de keus welke van de twee huidige coureurs je laat vallen. op dat moment was Sainz de mindere van Leclerc, maar terwijl de contractverlenging van Leclerc juist veel druk op legt om te moeten bewijzen dat je die contract van een waard bent blijkt bij Sainz de afwijzing juist vrij zijn hoofd te hebben gemaakt. Plus dat hij er nu niets meer om geeft als hij tegen de strategie in gaat, Sainz weet toch al dat hij ontslagen gaat worden en moet zich nu profileren. Dat werkt uitstekendquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |