Die gaat al met de echte prijzen naar huis.quote:Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is toch gewoon driver of the day. Heeft iedereen weer vermorzeld.
Ja en waar startte Sainz? Ver voor Leclercquote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En toch finished Sainz voor hem NA hem op de baan ingehaald te hebben.
Jaquote:Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is toch gewoon driver of the day. Heeft iedereen weer vermorzeld.
We are checking.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari hun 1ste rijder wil omwisselen voor de 2de rijder van Mercedes ? Ik snap dat sommige teams een 1e en 2e rijder willen maar dat een team twee 2e rijders wil begrijp ik niet.
7x WK, he.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari hun 1ste rijder wil omwisselen voor de 2de rijder van Mercedes ? Ik snap dat sommige teams een 1e en 2e rijder willen maar dat een team twee 2e rijders wil begrijp ik niet.
Nopequote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Is ze er?quote:
Ferrari Tacticsquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Nee, dat kan niemand.quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Moneyyyyyyyquote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Sjemmert het volgende:
Voor mij Yukiquote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef AnneX het volgende:
Sainz driver of the day…voor mij dan
En de camera regie eindigt als laatste![]()
ow dus DOTD is de inhaalprijs?!?!?!quote:Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en waar startte Sainz? Ver voor Leclercdaar gaat het om
Ja zag haar net bij Kelly toen Max gefeliciteerd werd.quote:
Pquote:
Nou nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |