En stevig!quote:
ow ja tuulk Japan... 1 van de weinige landen waar mensen zich ook echt aan fatsoensregels houdenquote:
Dan weet ik dat. Dan moeten @Nizno en ik alle sessies voor kwalificaties de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen voor alle sessies die voor de kwalificatie beginnen.
quote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ze hadden Norris op het podium verwacht.
what else is newquote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik dat. Dan moeten @:Nizno en ik alle sessies voor kwalificaties de boel in de gaten houden.
Dat is wel belangrijk ja. Je weet nooit of Norris op het podium staat of nietquote:
Veel plezier met de sprintrace, ik zal in m'n dromen aan jullie denken.quote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan weet ik dat. Dan moeten @:Nizno en ik alle sessies voor kwalificaties de boel in de gaten houden.
We zijn ook niks anders gewendquote:
Wou het niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2024 09:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk ja. Je weet nooit of Norris op het podium staat of niet
sjaakverzaakafhaaknattekatquote:
van FHF en TV iddquote:
jouw verwachtingen zijn altijd zo bijzonder.quote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu verwacht ik helemaal dat jij de wekker zet
En F1quote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjaakverzaakafhaaknattekat
[..]
van FHF en TV idd
proest, vaarwel koffiequote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ze hadden Norris op het podium verwacht.
Nee hoor, ik verwacht niets, tenzij je zo gaat lopen doenquote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw verwachtingen zijn altijd zo bijzonder.
zelf ben je overal te beroerd voor maar wil wel dat anderen voor je springen
Wie zegt dat het überhaupt in zijn hoofd zatquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk zet Verstappen wel Mercedes uit z'n hoofd. In zoverre hij dat niet al gedaan had.
neuj dat doe ik jullie niet aan, want mijn tegeneis van vaste F1mod wordt dat NK vervangen wordt voor CCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |