SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MAXIE!!!"quote:Op zondag 7 april 2024 09:14 schreef Jane het volgende:
P heeft haar Maxie eindelijk live zien winnen
quote:Op zondag 7 april 2024 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?Nee, ik ga ook niet bij een heftig ongeluk kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ferrari begint zelfs strategische goeds keuzes te maken, Fredje begint het goed op de rit te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is Fred Vasseur toch een verademing als Ferrari baas.
Zoveel toegankelijker dan alles wat daarvoor zat.
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?Is er geen voetbal op dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?Heerlijk, met de beentjes omhoog, nul spanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere mogelijke uitslag bevalt me prima.![]()
En zag dat het goed was.quote:
Was een mooi beeld idd, zoals trots er uit hoort te zienquote:
Gaan er nog mensen Feyenoord - Ajax kijken vanmiddag?ik zet de radio aan terwijl ik Snowrunner ga spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Oh, China is sprintaids zeker.quote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen voor alle sessies die voor de kwalificatie beginnen.
Denk het laatste.quote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
even een rare vraag maar waarom kon je P zo duidelijk horen Max YeahHeah roepen ?
stond ze naast een mic of was echt iedereen op de hele track muisstil?
Denk dicht bij een micquote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
even een rare vraag maar waarom kon je P zo duidelijk horen Max YeahHeah roepen ?
stond ze naast een mic of was echt iedereen op de hele track muisstil?
Wel grootquote:Op zondag 7 april 2024 09:17 schreef _UserName_ het volgende:
Bekers zien er niet geweldig mooi uit moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |