denk dat t blij wasquote:
amphibious mode activatedquote:Op zondag 7 april 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanuit Japan naar Monaco rijden in die auto?
Sainz laat zien wie binnen Ferrari de alpha hoort te zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 08:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, ik verbaas me enkel over het gemak hoe nuchter er over wordt gedaan.
Schizofreen zou ik passend vindenquote:
Al ver voor bekend werd dat ie er niet meer zou rijden idd. Ik blijf niet snappen waarom Sainz het veld moet ruimen ipv Leclerc.quote:Op zondag 7 april 2024 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz laat zien wie binnen Ferrari de alpha hoort te zijn.
Dátquote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al ver voor bekend werd dat ie er niet meer zou rijden idd. Ik blijf niet snappen waarom Sainz het veld moet ruimen ipv Leclerc.
Sowieso Lewis binnenhalenquote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al ver voor bekend werd dat ie er niet meer zou rijden idd. Ik blijf niet snappen waarom Sainz het veld moet ruimen ipv Leclerc.
Snap er niks van..quote:Op zondag 7 april 2024 08:53 schreef Tijn het volgende:
Leclerc driver of the day zou wel grappig zijn
Nee, het is niet uit te leggen dat ze überhaupt één van de twee weg doen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |